زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

حال و هوای من در آخرین ماه پاییز 99

1399/9/19 18:54
نویسنده : زهرا‌بانو
494 بازدید
اشتراک گذاری

به وقت 10 آذر 99

سلااااـاااـااام          

چطورین دوستان؟

منم خوبم به لطف خدا.

یعنی از بس توی این دو هفته مشغله فکری داشتم دیگه وقت برای هیچ کار متفرقه ای ندارم.

میخوام از 23 آبان تا الان رو تعریف کنم. البته خلاصه میگم. ولی اگه به نظرتون زیاد شده بود معذرت.

جمعه 23 آبان خاطره انگیز ترین جمعه امسال بود.

هم اینکه یه خبر خیلی خوب شنیدم. هم اینکه...

اون شب مامان و بابام منو حسابی شرمنده کردن و به مناسبت دانشجو شدنم کیک درست کردن و... و برام...

یه گوشی کادو گرفتن. یه گوشی قشنگ و مدرن و شیک.

واااـاااـااایییـیییـییی!!!

این وای بلند بالا حکایت از ذوق بنده دارد. خخخ.

خلاصه من خیلی خوشحال شدم دیگه. چون اصلا انتظارشو نداشتم که مامانم اینا برام گوشی بگیرن. یعنی سورپرایزم کردن.

از روز شنبه 24 آبان کلاسام شروع شد. البته من روز اول در جریان نبودم که کلاس داریم. چون پنجشنبه اش که رفته بودم توی سایت دانشگاه هنوز برنامه کلاسیمون رو نزده بودن. منم فکر میکردم دیگه هفته آخر آبان کلاسا رو برگزار نمیکنن و همون میمونه برای اول آذر ماه.

برای همینم شنبه 24 آبان نتونستم سر کلاسم کانکت بشم. البته شنبه این هفته با استاد اون کلاس آشنا شدم. ولی حسم میگه این یکی استادم خیلی عصا قورت داده هست. برعکس بقیشون که خیلی مهربونن و راحت تونستم باهاشون ارتباط بگیرم.

اما از یکشنبه 25 آبان میرم سر کلاسام. روز اول خیلی استرس داشتم و با نرم افزارشون آشنا نبودم. ولی الان خدا رو شکر اوضاع داره خیلی خوب پیش میره.

البته درسامون فوق العاده سخته هاااا. اما نمیدونم گفتم یا نه، من عاشق رشته ام هستم. یعنی از اولم زبان رو خیلی دوست داشتم. انگار منو ساختن واسه زبان. تعریف نباشه. ولی توش استعداد دارم.

فکر میکنم آخرین پنجشنبه آبان رفتیم خونه خاله لیلام و برامون پیتزا ماکارانی درست کرد. خداییش خیلی خوشمزه بود.

البته من چون خودم هیچ عکسی رو نمیتونم ببینم، زیاد توی قید و بند عکس گذاشتن نیستم و فقط عکسایی که بتونم گیر بیارم رو میذارم.

این استاتوس رو نمیدونم کی گذاشتم.

اینم عکس کیک جشن دانشجویی کوچیک ماست. دست پخت مادر عزیز تر از جان.

و اما امتحانم که توی پست قبلیم حرفش بود.

دیروز یعنی همون روز معروف 9/9/99 بالاخره استاد گفت و شنود زبان امتحان رو برگزار کرد.

آخه میخواست جلسه قبلش بگیره که نشد. البته بهتر. من اون روز زیاد آمادگی نداشتم و خوب نخونده بودم.

ولی دیروز که امتحانو گرفت همشو درست زدم. یعنی خدا رو شکر امتحانمو خوب دادم. مرسی که دعام کردین دوستاااای گل.

البته استادمون هم خیلی خوبه خداییش. دیروز تموم سوالا رو به صورت متنی فرستاد که منم راحت بتونم جواب بدم. آخه بقیه معلما و استادا معمولا سوالا و تکالیف رو به صورت عکس میفرستن.

آخرین موضوع هم اینه که... که... اگه گفتین چی؟

بلههه. دیگه از عنوان پستم ضایع هست.

امروز تولد منه. البته به تاریخ قمری. امسال تولدم به تاریخ قمری افتاده به 10 آذر. یعنی الان به تاریخ قمری 19 سالم شده.

همین دیگه.

شاد باشین.

پ.ن 1: علت اینکه اینقدر دیر پستمو گذاشتم یه سری مشکلات فنی بود. وگرنه من از شب 9 آذر 99 این پست رو نوشته بودم.

پ.ن 2: فقط 2 روز به تولد 12 سالگی نسرین عزیزم مونده. از همینجا صمیمانه بهش تبریک میگم و براش آرزوی خوش ترین لحظات رو دارم. نسرین نازم تولدت هزاران بار مبارک.

پ.ن 3: 16 آذر روز دانشجو بود. اولین روز دانشجوی من. دیگه روز دانشجو شامل حال من شده و روز دانش آموز بهم تعلق نداره. عجب روزگاریه هاااا! خلاصه اون روز خاله رویا برام یه ژله بستنی خوشمزه به همین مناسبت درست کرد و مامانم کیک هویج پخت که البته عکسشون رو ندارم. اما جای همگی سبز. خیلی خوب بود.

پسندها (16)

نظرات (15)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 آذر 99 22:18
امیدوارم همیشه کنار خوانوده ات قشنگترین لحظه هات رو رقم بزنی دوست من و همیشه موفق باشی ♡
کیکت هم خیلیییییی خوشگله😍 نوش جونت عزیزم 😙😘♡
و اینکه گوشی جدید مبارکککک عزیزدلم🤗😍😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه ی نازنینم
انشاالله تو هم شاد ترین روزا رو داشته باشی گلم

19 آذر 99 22:48
انشالله همیشه در درس هاتون و سایر مراحل زندگیتون موفق باشید 🌹
روز دانشجو هم با اندکی تاخیر مبارکتون باشه 🌼
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی داداش حسین
انشاالله شما هم امسال با نمره های بالا به موفقیت برسید
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 آذر 99 22:59
موفق باشی آبجی زهرای قشنگم
گوشی جدید هم مبارک باشه ان شاءالله بهترین ها برات رقم بخوره❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربووون
سلامت باشی🌼
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 آذر 99 7:57
سلااااام!!!!!!!!
گوشی نو مبارک😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘(کلی شکلک ذوق زده و بوس)
 استاد چه درسی بود که اینقد عصبانی...))
راستی اون عکس که گفتی «اینم عکس کیک دانشویی ماست...» ثبت نشده!!!
کمک خواستی حتما بگو آجی)
واییییییییییی تولدت هم (به قمری البته) مبارکککککککککککک*:
بهله بهله تولدش مبارک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍(خیلی ذوق زده)
 
زهرا‌بانو
پاسخ
به به! سلام به آناهل خوشگل و مهربونم! چطوری شما آبجی؟ چند وقت نبودی حساااابی دلم برات تنگ شده بود
مرسی عزیزم از لطفت
واقعا عکس کیکم ثبت نشده؟ چقدر بد شد! عیب نداره الان مدل کیکم رو میگم. کیکم شکل یه کلاه دانشجویی بود
اسم درسمون خواندن و درک مفاهیم بود که من فکر میکردم استادش خیلی بد اخلاقه. ولی دو جلسه دیگه که باهاش کلاس رفتم فهمیدم اونجوریا نیست خدا رو شکر
بازم ممنونم از نظرت گلی
نیلا
20 آذر 99 9:45
عزیزممممجشن دانشجوییت نبارک اجی دانشجوی من!!
گوشی هم مبارکت باش عزیزدلممم
عصا قورت داده یعنی چی؟عصا خورده؟)
برات بهترینارو ارزو میکنم چون تو لایق بهترینایی بهترینم
یلدا و کریسمست هم مبارک اجی جونمممم:
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام نیلای عشق
خوبی قشنگم؟
واااای خیلی ذوق کردم از کامنتت مرسی عزیزممم
نیلای گلم عصا قورت داده یعنی کسی که خیلی بد اخلاق و عصبیه و به هیچکس محل نمیده
یلدا و کریسمس تو هم مبارک عشق جان
انشاالله به بهترین موفقیت ها برسی عزیز دلم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 آذر 99 12:13
مرسی آجی زهرا منم خیلی دلم برات تنگ شده بود.
عه خیلی هم عالییییی😍😍(شکلک ذوق زده)
 
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزمیییی اجی جون
RayaRaya
20 آذر 99 18:06
وایییییی گوشیت مبارک عزییزممممم🤩🤩🤩🤩🤩
ایشالا تو کل زندگیت موفق باشی 😘😘😘😘😘❤️❤️❤️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️😍😍😍😍😍🌷🌷🌷🌷💐💐💐💐💐💐💖💖💕💖💕💖💕💖
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی فاطمه  جون مهربون
mahsamahsa
20 آذر 99 19:12
عزیز دلم خبر نداستم که دانشگاه قبول شدی خیلی خیلی بهت تبریک میگم زهرا جان و روز دانشجو رو بهت تبریک میگم مطمئنم که بابا و مامان گلت هم خیلی بهت افتخار میکنن از خدا برات شادی و سلامتی در همه ی مراحل زندگیت آرزو میکنم و از آشنایی با دختر زرنگ و مهربونی مثل تو خیلی خوشحالم❤️💚💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتتون و تبریکتون خاله
بله زبان و ادبیات انگلیسی قبول شدم. خیلی رشته خوبیه خداروشکر. همونیه که آرزوشو داشتم
وااای منم خیلی خوشحالم از آشنایی با شما خاله مهسای مهربون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 آذر 99 21:33
راستی عکس کیک دانشجوییت هم اومد نوش جونت باشه😘😘😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
وااای چه خوب شد! 
مرسی عزیزم جات خالی

20 آذر 99 21:49
موفق باشی عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهسا جون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
20 آذر 99 21:55
آجی مهربوووون و عزیزمن همیشه و همیشه موفق باشییییی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نسرین نازم
RayaRaya
20 آذر 99 22:28
😘😍🤩
نیلا
21 آذر 99 11:10
آجی جونم من تو یه کتاب خوندم که فلانی با لحن عصا قورت &zwnjداده ای گفت مورد پسند واقع شدیم؟((از بس خوندمش حفظش شدم) ))
یعنی با لحن عصبانی و بداخلاقی؟
زهرا‌بانو
پاسخ
آره آبجی قشنگم

22 آذر 99 9:04
گوشیت مبارک باشه عزیزم
همیشه حال دلت خوب😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربونم
همچنین

22 آذر 99 18:42
امیدوارم کتار خانوادت شادترین و پر لذت ترین لحظات زندگیت رو سپری کنی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی دوست خوبم
همچنین شما