زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

کاش چون پاییز بودم!

1399/9/25 12:55
نویسنده : زهرا‌بانو
339 بازدید
اشتراک گذاری

کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش وملال انگیز بودم.
برگهای آرزوهایم , یکایک زرد می شد,
آفتاب دیدگانم سرد می شد,
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد
اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد.
وه ... چه زیبا بود, اگر پاییز بودم,
وحشی و پر شور ورنگ آمیز بودم,
شاعری در چشم من میخواند ...شعری آسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله می زد,
در شرار آتش دردی نهانی.
نغمه ی من ...
همچو آواری نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته.
پیش رویم :
چهره تلخ زمستان جوانی
پشت سر :
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام :
منزلگه اندوه و درد وبد گمانی.
کاش چون پاییز بودم 

پسندها (10)

نظرات (7)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
25 آذر 99 17:59
چه شعر قشنگی❤❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آنا جونی
سلی😍
25 آذر 99 18:11
😍😍😍🍁❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡❣️💛🦋
متنت عالی بود زهرا جون🧡
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
مامان پریمامان پری
26 آذر 99 12:35
مثل همیشه عالی😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون😍😍😍🍁❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡❣️💛🦋
نیلا
28 آذر 99 0:57
چه شعر قشنگیی
البته به قشنگی خودت نمیرسه اجی جااان
یه سوال بپرسم؟
از بین اسمای زیر کدوم قشنگتره؟
jane:جین:خدا سوگند من است
robin:رابین:پرنده ی سینه سرخ،روشن و درخشان
wendy:وندی:دوست
Abby:اَبی:خوشحالی پدر
alice:آلیس:اشرافی
winifred:وینیفرد:معنیشو نمیدونم
boney:بانی:خرگوش
mary:ماری:معنیشو نمیدونم
و اینکه بگو چندتا از این اسمارو قبلا شنیدی؟
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی عزیزم تو هم خیلی خوشگلی
اممم... راستش من اسم جین و رابین رو بیشتر دوست داشتم از بین این اسمها 
اسم ماری و آلیس و جین و بانی رو قبلا شنیده بودم وندی هم یه خورده آشناست اما نمیدونم کجا شنیدمش
ماری فکر کنم اسم حضرت مریم رو خارجیا میگن. البته ماری نمیگن از روی تلفظ انگلیسیش فکر کنم میشه مِری. 
راستی نیلا خانومی دلم خیلی برات تنگ شده بودااااااا

28 آذر 99 22:40
عالی بود خانومی .... آفرین😍😍😍🍁❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡❣️💛🦋
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی ممنونم
mahsamahsa
29 آذر 99 22:56
عالی بود عزیزم💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
1 دی 99 11:49
عالی بود زهرا جونم😍🥰🤩
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم