زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شعر

1400/3/29 16:27
نویسنده : زهرا‌بانو
229 بازدید
اشتراک گذاری

پای ارادتم بر ریگ، دست عبادتم بر سنگ
قلب من نیاز کوبان، آسیمه این چنین دلتنگ
در زیر نم نم باران، در این طلوع زرین فام
با پای شوق می آیم، بر این حریم زرین بام
چشم امید من پویا، بس قطره قطره دیدن را
لب های تشنه ام پرسان، بس جرعه جرعه گفتن را
در می گشایدم یک زن، رو می گشایدم یک مرد
دستم به کوبه ماسیده، پایم مردد و دلسرد
اما شکوفه صحبت، بر باغ لحظه می روید
گل واژه های یک رنگی، راه ترانه می پوید
اکنون من و تو ما هستیم، هرگز نبوده دیروزم
بیگانگی چه بیگانه است، با این صفای امروزم
شیرابه های فهمیدن، نوشین شراب یک رنگی
با دست مهر می شویند، گرد و غبار دلتنگی
امشب خیال من در ابر، پای امید من بر موج
مرغان خنده می خوانند، وقت رسیدنم بر اوج
این گفتمان چه شیرین است، این گفت و گو چه بی پروا
الفاظ عشق می پیچد، در آسمان الفت ها

پ.ن: من خیلی وقتها شعر میخونم. از هر کدومشون که خوشم اومد اینجا پستش میکنم. امیدوارم شماهم خوشتون بیاد دوستان. بیشتر شعر های ادبی خیلی دلنشین هستن. 

پسندها (10)

نظرات (6)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 خرداد 00 20:56
چی بگم آخههههه
دلم برات تنگ شده بودااااااا
هنر داره میبارههههه
مشالا
خیلی خشنگ(قشنگ) بوووود

 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام آنا خوشگلهههه🤩 
چطوری توووو؟😘😍
کجایی؟ نیستی کم پیدایی!🥰 
منم دلم برای آنا جون پر انرژیمون تنگ شده بودددد🤗
مرسی از تعریفت عزیزممم🌹🌹🌹
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 خرداد 00 11:59
سلااااام😍😘🌈💕
پرتقالییییی تو چطورایی؟!!!
من کلا برگشتم😍💕
مرررررسییییی
عزیزمی😘💜💜
زهرا‌بانو
پاسخ
خوبم قربونت
تازه امتحان امروزم تموم شد😩
خدا رو شکرررر که برگشتی خیلیییی خوشحال شدم😍😍😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 خرداد 00 14:47
چه خوب که امتحانت تموم شده😍
مررررررررررسی مهربون😘😘😘😘😘😘😘💕
زهرا‌بانو
پاسخ
نه بابا تموم نشده هنوز سه تا از امتحانام مونده😀
💙💙💙
راستی آنا میدونستی من از اون نرم افزاری که رو گوشیم نصب کرده بودم روی لپتاپم هم نصب کردم. الان تموم شکلک ها رو برام میخونه🙂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
31 خرداد 00 11:35
آها بسلامتی 😁💕
چه فوق العادههههههه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزممم😘

1 تیر 00 10:57
سلام زهرایی❤❤❤
خیلی قشنگ&zwnjبود شعره😍❤💛⚡
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام نازلی جون جون جونم
مررررسی از نظر قشنگت💙
mahsamahsa
3 تیر 00 13:46
مثل همیشه عالی بود زهرا جان💜
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون💙