زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

سالگرد فوت پدر بزرگ

1399/9/8 12:32
نویسنده : زهرا‌بانو
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم.

حالتون چطوره؟ 

راستش میخواستم امروز یا فردا یه پست پر و پیمون بذارم و اتفاقات این دو هفته رو شرح بدم. 

ولی واقعا سرم شلوغه. 

فردا هم اولین امتحان دانشگاهم شروع میشه. البته امتحان کلاسیه. ولی چون مال دانشگاهه یه مقدار استرس دارم. برام دعا کنید که خوب بدمش. 

امروزم سالگرد پدر بزرگ پدریمه. 

خدا رحمتش کنه. من که یادم نمیادش. چون وقتی فوت کرد من فقط 2 سالم بود. ولی میگن خیلی خونواده دوست بوده و به دختراش از گل نازک تر نمیگفته. خلاصه یه بابای ایده آل بوده برای دختراش. 

واقعا هر چند سال هم که بگذره غم عزیزان انگار تازه هست. 

بچه ها اگه میتونین یه فاتحه یا صلوات براش بفرستید. ممنونم از لطفتون. 

پسندها (12)

نظرات (13)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 آذر 99 13:06
امیدوارم امتحانت رو عالییییی بدی عزیزم ✌️😘💕
روح پدربزرگت هم شاد 😔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آذر 99 13:19
ان شاءالله امتحانت و خوب میدی آجیم نگران نباش اصلا ... روح پدر بزرگت هم شاد باشه غم نبینی گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از دلگرمیت مبینا جان
خدا رفتگان شماهم بیامرزه گلم
نیلا
8 آذر 99 14:13
خدا پدربزرگتو بیامرزه..
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی نیلا جونم
نیلا
8 آذر 99 14:31
دلم گرفته از دنیا اجی(((
زهرا‌بانو
پاسخ
چرا قربونت برم؟ 
البته منم چند روزه زیاد روحیم مناسب نیست. واقعا درکت میکنم.
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
8 آذر 99 15:48
وااایی زهرای نازم منتظر پست خاطرات قشنگت هستم
امیدوارم مثل همیشه که موفق هستی الان هم موفق باشی آجی قشنگ من
خدا بابا بزرگ مهربونت رو هم بیامرزه انشاالله که روحش شاد باشه و آخرین غمتون باشه آجی جاااااان من
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت نسرین نازم
فردا احتمالا پستشو میذارم عزیزم
مرسی باجی جان خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه فداسی اولوم منننننننن
🎀آنـــاهــــےــــتــــا🎀🎀آنـــاهــــےــــتــــا🎀
8 آذر 99 17:32
گلم وبت دنبال شد ممنون میشم وب من رو هم دنبال کنی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما دنبال میکنم

9 آذر 99 11:46
سلام گل من!امیدوارم امتحان رو مثل آب خوردن به بهترین شکل ممکن بدی و موفق باشی عزیزم!💖💖خدا پدر بزرگ عزیزتو رحمت کنه🖤
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام قشنگ خانوم. مرسی فدات. اتفاقا عااالی دادم امتحانمو. مطمئنم از دعای خیر شما مهربونا بوده. ممنونم ازتوووووون.
خدا پدر بزرگ تو رو هم رحمت کنه و روحشون قرین آرامش باشه انشاالله، عزیز دلم

9 آذر 99 11:59
ممنون عزیزم
خداروشکر که خوب دادی،برات خوشحالم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نازنین نازم
نیلا
14 آذر 99 18:02
سلام عزیزدل اجی خوبی?چه خبر?
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم 
مرسی تو خوبی؟ 
خبر سلامتی.
این هفته حساااابی سرم شلوغ بود هر روزش کلاس داشتم
تو چه خبر؟ چی کارا میکنی؟
نیلا
14 آذر 99 18:10
موفق باشیی
درس درس درس فکرفکرفکر نقاشی و..
باورت نمیشه اصلا وقت نشد شبا با خدا حرف بزنم خیلی ناراحتم
از امشب باید شروع کنم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی قشنگم
آخه من چه آبجی ماهی دارمممم!
آره حتما نیلایی با خدا که حرف بزنی دلت آرومه آروم میشه 
من هر شب قبل از خواب دعا میخونم و از خدا میخوام همه رو کمک کنه
mahsamahsa
15 آذر 99 0:48
عزیز دلم انشالله همیشه موفق باشی و روح پدر بزرگت هم قرین رحمت الهی باشه💚
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از محبتتون خاله جان
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 آذر 99 16:32
خدا بیامرزه روحش شاد 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مامان بزرگ مهربون
خدا رفتگان شماهم بیامرزه
مامانیمامانی
16 آذر 99 15:36
انشاالله که امتحاناتت رو با موفقیت پشت سر بگذاری گلم.
خدا پدربزرگت رو رحمت کنه🙏 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگتون خاله جون.
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه و روحشون قرین آرامش باشه انشاالله