زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

کل اتفاقات فروردین 1400

1400/1/25 14:39
نویسنده : زهرا‌بانو
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم. 

چطورین؟ 

میخوام یه گریز کوتاه بزنم به اتفاقات این 15_16 روزی که پست نذاشتم. 

به وقت 10 فروردین 1400:

تولد دوستم رها بود. مثل هر سال تلفنی بهش تبریک گفتم. الان یک سال و نیمه که ندیدمش. دلم براش تنگ شده. 

13 فروردین 1400:

تولد مامان بزرگم بود. خوش گذشت. خدا رو شکر. اینم عکس کیکش. 

19 فروردین 1400: 

روز شرف شمس بود. اعمال این روز رو دقیق نمیدونم. اما مامانم هر سال انجامش میده. 

گویا باید سوره شمس رو بخونیم و یه سنگ که علامت شرف شمس هم روشه کنار خودمون بذاریم. بعد دعا هامونو روی یه برگه بنویسیم و سنگ شرف شمس رو لای کاغذی که دعامون رو نوشتیم بذاریم تا سال بعد ببینیم چقدر از دعا هامون برآورده شدن. 

تا اونجایی که من اطلاع دارم هفته پیش دوباره آمار کرونا یهو رفت بالا. خیلی ناراحت کننده است. انشاالله شرش کم بشه. 

امروز خیلی خوشحال شدم. قرار بود یه کوییز (امتحان) داشته باشیم. ولی نه استاد یادش بود، نه بچه ها چیزی گفتن. عجب بچه های پایه ای هستن بچه های رشته معلمی، خوشم اومد. البته من درسو کامل خونده بودم. ولی خب خوشم اومد دیگه. 

رشته زبان سه تا شاخه داره. ادبیات، مترجمی و معلمی. من ادبیاتم، ولی این کلاسم رو تصادفی با بچه های معلمی افتادم. 

البته مجبور شدیم امروز کلاسمون رو توی واتساپ برگزار کنیم که خیلی سخته. 

ولی مطمئنم کوییز یکشنبه مون حتما برگزار میشه و واقعا فاجعه هست. شدیدا التماس دعا دارم دوستان. استاد اون درس خیلی سخت گیره. یعنی بیشتر از خیلی. 

باید الان پست ماه رمضون رو میذاشتم ولی خیلی درگیرم. انشاالله تا جمعه اونم میذارم.

دیگه... همین. 

آهان راستی، به همین زودیا حوصله میکنم یکی دیگه از خاطرات بچگیم رو توی پست های بعدی مینویسم. 

پس تا اون موقع خدا نگه دارتون.

پسندها (15)

نظرات (10)


25 فروردین 00 18:22
تولدشون مبارکاا زهرا جون😘
دقیقا منم دوستانم را یک سال و نینه ندیدم😔
فقط تماس تصویری
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم 
ای جانم انشاالله کرونا زودتر از بین بره و بتونیم دوستامون رو ببینیم

25 فروردین 00 23:08
عزززیییییززززمممم
التماس دعا دارم فراوون
تولد مامان بزرگت مبارک باشه عزیزم
خدا همه ی مامان بزرگای مهربونو برامون نگه داره آن شا ا...
آخ آره منم تقریبا یه هفته میشه نیستم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم از تبریکت عزیز دلم انشاالله خدا مامان بزرگ شماهم برات حفظ کنه
منم محتاج دعا هستم 
عزیزمی نازنین 

25 فروردین 00 23:09
عزززیییییززززمممم
التماس دعا دارم فراوون
تولد مامان بزرگت مبارک باشه عزیزم
خدا همه ی مامان بزرگای مهربونو برامون نگه داره آن شا ا...
آخ آره منم تقریبا یه هفته میشه نیستم
بوس بوس
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم از تبریکت عزیز دلم انشاالله خدا مامان بزرگ شماهم برات حفظ کنه
منم محتاج دعا هستم 
عه واقعا نیستی؟ آخه یه کاری باهات داشتم هر وقت، زمان پیدا کردی بهم میگی؟
قربون تو نازنین جان
mahsamahsa
26 فروردین 00 4:21
عزیزم جشن تولد های هر دو تا عزیز مبارکشون باشه🎂
و انشالله در این ماه عزیز خدا خودش به هممون رحم کنه و از شر هر نوع بیماری نگهمون داره و در امتحانت موفق باشی زهرای زرنگم💜
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم از لطفتون خاله مهربونم
الهی آمین برای دعای قشنگتون
ممنونم برام دعا کنید که امتحانم رو خوب بدم خیلی نگرانم
طاهرهطاهره
26 فروردین 00 17:01
تولدمامان بزرگت مبارک زهراجون
چه کیک قشنگی&zwnjنوش جون هرکی خورده😋
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم خاله جونم
جای شما خالی
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
26 فروردین 00 18:40
تولداشون مبارک😍
چه بچه&zwnjهای خوبی حالا بچه های ما بودن اولین نفر میگفتن خانم امتحان نمی&zwnjگیرید؟😒😑
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت 
وای آره ما هم توی مدرسه از اینجور بچه های خود شیرین زیاد داشتیم اینقدر ازشون بدم میومد. 

27 فروردین 00 14:47
فدات شم زهرایی بیا واتساپ بگو 
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه عزیز دلم ممنون

28 فروردین 00 23:01
سلام ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیز باشه حتما. ممنون که به من سر زدی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 فروردین 00 0:05
تولدشون مبااارک💖🍭
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 17:07
تولدشون مبارکککک
چه کیکی دلم خواست😂😋
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات شم. جات حسااابی خالی😚😚😚