زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

یه پست پر و پیمون

1399/11/20 21:05
نویسنده : زهرا‌بانو
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

حالتون چطوره؟

منم خدا رو شکر خوبم. 

اومدم با یه پست طولانی. پیشاپیش معذرت، اگه زیاد شده. 

اولا که امروز ولنتاین بود. بر همگی مبارکا. 

از شنبه 11 بهمن تا دیروز یکشنبه 19 بهمن لپتاپم خراب شده بود. یعنی شنبه یهویی خود به خود رفت برای آپدیت شدن و هنگ کرد و مجبور شدم ویندوزش رو کلا عوض کنم. منم که بدجووور به لپتاپم عادت دارم، به طوری که این 8 روزی که دستم نبود برام مثل 8 سال گذشت. والا بوخودا. 

مجبور بودم تموم کارامو با گوشیم بکنم. اینجا هم با گوشیم میومدم. اما چون گوشیم کلا گویاست تایپ کردن باهاش فوق العاده سخته و واسه خودش قلق داره. خخخ.

تنها امکان خوب گوشیم اینه که تموم ایموجی ها و شکلک ها رو برام میخونه، برعکس لپتاپ. 

خلاصه که خدا رو شکر دیروز درست شد و من بازم تونستم به راحتی به دنیای شیرین نی نی وبلاگ قدم بذارم. خخخ. 

از شنبه این هفته ترم دوم دانشگاهم شروع شد. 

میخوام یه خاطره باحال تعریف کنم. اگه حسش رو داشتید بخونید. 

جمعه شب یهویی دیدم 120 تا اینا پیام از گروه English literature که همون گروه کلاسمونه برام اومده. 

تعجب کردم که یعنی چی شده؟ بازشون کردم که دیدم همکلاسیام تصمیم گرفتن جلسه اول کلاس فرداشو بپیچونن. منم که قانونمند و پایبند به اصول نظم و انضباط.

هیچی دیگه. من گفتم به من چه؟ اونا هر کار میخوان بکنن. من راه خودمو میرم. 

آقا من فردا خیلی شیک و مجلسی سر کلاس کانکت شدم که چشمتون روز بد نبینه! 

دیدم فقط من و یه نفر دیگه سر کلاس آنلاین شدیم. استادم اومد و هر چی گفت hello hello کسی جواب نداد که نداد. فقط من جوابشو میدادم. 

از اون طرف یه دفعه: دینگ، صدای پیام گوشیم اومد.

بچه های کلاس نوشته بودن: کسی الان سر کلاس رفته؟

منم خوندم و هیچی نگفتم. مثل دیشبش هیییچ اظهار نظری نکردم. انگار نه انگار که توی اون گروه وجود خارجی دارم. 

وااای وااای وااای! الانم که دارم اینا رو مینویسم میخندم. 

همشون میگفتن نه، ما سر کلاس نیستیم. 

این مییون یکی گفت من الان میرم از صفحه کلاس عکس میندازم ببینیم کیا رفتن سر کلاس و اصلا کلاس تشکیل شده یا نه. 

آخ آخ! دیدم الانه که گندش در بیاد، تا عکس صفحه رو فرستاد نوشتم بچه ها چرا کلاس تشکیل نمیشه؟ 

متوجه شدین یعنی چی؟ یعنی خودمو زدم به اون راه. 

ووووواااااییی! یهو همه منو ریپلای کردن 

یکی: یا خدا! 

یکی دیگه: تو رفتی سر کلاس؟

اون یکی: چرا رفتی سر کلاس الان؟ بیا بیرون از سایت، کلاس کنسله 

منم قشنگ اونی که گفته بود یا خدا و انگار داشت سکته میکرد رو ریپلای کردم و نوشتم: چی شده؟ با یه استیکر تعجب کردن. یعنی من الان از هیچی خبر ندارم. شما برای چی دارین جوش میزنین؟ 

برام نوشتن که ما دیروز خودمونو کشتیم که سر کلاس نریم و مگه دیروز نگفتم که میخوایم بپیچونیم؟ 

منم باز خیلی خونسرد، فقط نوشتم: من پیاماتون رو ندیدم. چون زیاد بودن نخوندمشون و همینجوری رد کردم. 

آی ضایع نشدن، آخیییی بیچاره ها. یعنی فکر کنم اگه میتونستن یه دعوای حسابی میکردن.    

آخه میدونین، اگه هیچکس اون جلسه رو نمیرفت کسی غیبت نمیخورد. ولی حالا که من و اون یکی دانشجوعه  رفته بودیم بقیه ای که نرفته بودن غیبت خوردن.

من میگم بابا کلاس مجازی چیه که پیچوندنش چی باشه؟ شما بگین والااا. خخخ. 

خلاصه که اون روز تا یه مدت داشتم از دستشون میخندیدم. هم از این شدت هماهنگیشون که یه دفعه همشون کلاس رو نیومدن، هم یه خورده از زرنگی خودم. 

همین دیگه. شاااد باشید. 

پسندها (13)

نظرات (20)


21 بهمن 99 1:03
والا! منم همینجوری سر کلاسام شرکت میکنم خخخخ
آفرین خییلی هم کار خوبی کردی خخخ
زهرا‌بانو
پاسخ
خخخ آخی عزیز دلم. بالاخره وقتی تو خونه خودمونیم و شرایطمون اوکیه چرا کلاسو بپیچونیم؟ نه؟ 
RayaRaya
21 بهمن 99 8:12
ولنتاین بر آبجی زهرای خوشگللللل خودممممم مبارکککک😍🍓💐
آخخخخخ جوننننن من عاشقققق پست طولانیمممم😅
وایییییی یا علیییی خیلی بدههه که😱
لپ تاپ منم خود به خود آپدیت میکنهه😂
یه دفعه آپدیت کرد بدون اطلاع قبلی(خخ) و نصف مطالبمون که روی لپ تاپ بود نابود شدد😭😭
یعنی کلا به هم ریختتتت لپ تاپپپ🙄
من یه روز لپ تاپ دستم نباشه میمیرم😂
خب خدا رو شکر که درست شده
دنیای شیرین نی نی وبلاگگگگ خخخخ😂😂
وای منم سر خاطراتت کلی خندیدممم😂😂😂
بعله😎
آبجی زهرای ما زرنگ و منظم کلاسن😎
ما که به این راحتی با کسی دوست نمیشیم😂😎خخخخخ
زهرا جون بعضی سایت های آنلاین ایموجی هستن. اگه ویندوز هفت یا پایینتر هست میتونی از اونا بیاری. اگر هم ویندوز هشت یا ده هست،خب لپ تاپت ایموجی داره.
البته اونطور که شما گفتی ایموجی رو نمیخونه. ولی شاید این روش جواب بده
(باورت میشه خودمم نفهمیدم دارم چی میگم؟!خخخخ)
زهرا جوننن 100 نفری شدمم😍✨
از همون اول آرزوم این بود خخخ😅
خلاصه که...
شاد باشی🤗
همین😘
به قول مدیا،بوس به کلت خخخخخ😂
البته اون میگفت ماچ به کلت ولی من میگم بوس به کلت😅
🌈دوستت دارم عزیزممم🌈
ای وای چقد طولانی شد
شرمنده آجی
زهرا‌بانو
پاسخ
ولنتاین شما هم مبارککک 
منم عاااشق کامنت های طولانی شمام عزیزززززم 
وای آره خیلی بده الان لپتاپ منم آپدیت که شد نصف آهنگام پاک شده تازه اونایی که همین چند وقت پیش دانلود کرده بودم و جدید بودن((
مرسی از محبتت عزیزم
بعله بعله دنیای شیرینیه نی نی وبلاگ
وااای خدا رو شکر که از خاطره ام خوشت اومد گل من
باشه عزیزم در مورد ایموجی ها میرم ببینم چی کارش میتونم بکنم البته خیلی هم مهم نیست که برام نمیخونه همین ایموجی های و بقیه کافیه خیلی خودمونو اذیت نکنیم خخخ
ای جانم 100 نفری شدنت مبارک ایشالا 1000 نفری شدنت عشق دلی 
منم خیلی تو رو دوست دارم 
بووووس بووووس
RayaRaya
21 بهمن 99 8:27
راستی!
اینقدر مطالبت ارزشمند و تامل برانگیزه،که من بعضی وقتا یه اسکرین شات میگیرم ازش!
نه اینکه بخوام کپی یا تقلب کنما،نه!
مثلا از نتیجه گیری های قشنگت یا مطلبای قشنگت.ولی نمیخوام سو استفاده کنما
اگه ناراحت میشی بگو عزیزم،من مشکلی ندارم.
چون رضایت تو مهمه
البته من از خاطراتت اسکرین نمیگیرم. چون خصوصیه.
ولی کلا خیلی نوع مطالبت رو میپسندم
سر زدن به وبت بهم آرامش میده!!
(البته نمیخوام بقیه رو ناراحت کنم و بگم وب اونا خیلی بده هاا)
شاید باورت نشه
ولی هر وقت از نی نی وبلاگ خسته میشم میام به نی نی وبلاگ وب تو🤗😂
خخخخ
یه سری به وبلاگت زدم،(با اجازه!) با نیلا کاملا موافقم.
تو اونقدر کامل و عاقل هستی،که خدا فقط برای این که چیزای بدو نبینی بینایی تو گرفته
اگه مثل من،بینا بودی،الان دلت  به این پاکی و تمیزی نبود.
مطمنم،چندوقت دیگه،به یه  استاد مشهور زبان انگلیسی تبدیل میشی و ما افتخار میکنیم که با یه همچین آدمی از قبل آشنایی داشتیم
انشالله
موفق باشی زهرا جونم
(الان زهرا جون میگه این بچه چش شده این جور ابراز محبت میکنه؟!😂خخخ)


 
زهرا‌بانو
پاسخ
واااای وااای وااای فاطمه تو خیلی خوبی! انرژی مثبت هستی
خیلی خوشحال شدم که مطالب منو دوست داری.
اشکال که نداره هیچی، باعث افتخارم هست
آخه میدونی من همیشه سعی میکنم هر چی که از دلم بر میاد رو بنویسم یعنی حرفام از ته دلم باشه. البته تعریف از خودم نمیکنم ها
حرف تو و نیلا رو قبول دارم در مورد ندیدن بدی های دنیا. ولی خب هر چیزی تو زندگی یه خوبی هایی داره و یه بدی هایی. کلا نمیشه گفت که یه چیز کاملا خوب و اوکیه. 
خودمم نفهمیدم دقیقا چی گفتم. فکر کنم یه خورده توضیحم مشکل داره نه؟ 
بازم ممنونم از کامنت پر از مهربونیت عزیز دلم.
شاااد باشی (تکیه کلام من)
RayaRaya
21 بهمن 99 10:33
آخییی
آره منم به نظرم همینا بهتره خخخ
مرسیییی عزیزممم
 
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش عزیزدلم
RayaRaya
21 بهمن 99 11:01
قربانتتتت
نخیر خیلی هم خوب توضیح دادی و من کاملا منظورتو فهمیدم
چه تکیه کلام خوبی
خوبی از خودته و به منم منتقل شده
زهرا‌بانو
پاسخ
آخه تو چرا اینقدر مهربونییییی؟؟؟ نه، جدی چرااا؟
RayaRaya
21 بهمن 99 13:54
مهربونی از خودته زهرا جونم❤️❤️🎀🎀🎀🎈🎈
زهرا‌بانو
پاسخ
فدااا
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
21 بهمن 99 17:16
وااای چه ضد حالی خوردن😂😂😂
زهرا‌بانو
پاسخ
وای آره خیلی
RayaRaya
21 بهمن 99 18:06
&zwnjقربونت عزیزم خدانکنه😍❤️🎀


​​​​​​
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزی

22 بهمن 99 0:02
منم کاملا با این دوتا کامنت اول فاطمه موافقم عزیزم💗
زهرا‌بانو
پاسخ
چقدر خوب گلم
mahsamahsa
22 بهمن 99 9:29
وای خدا چه وضعی داشتی من که نمیتونم خودم رو بذارم جای تو خیلی سخته خداییش🤣🤣🤣
زهرا‌بانو
پاسخ
بله خیلی بد وضعی بود. من واقعا نمیتونستم کلاسمو نرم ولی ترس اینو داشتم که اگه همکلاسی هام بفهمن باهام دشمن بشن. 
mahsamahsa
22 بهمن 99 9:30
ولی منم دوست دارم تو کارهای گروهی همه یک صدا باشن اینجوری بهتره🤗🤗🤗
زهرا‌بانو
پاسخ
حق با شماست خاله جون
RayaRaya
22 بهمن 99 11:19
.
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزممم
RayaRaya
22 بهمن 99 11:59
زهرا جون حتی اگه همکلاسی&zwnjها باهات دشمن بشن، ما باهات هستیم✌🏻
میاییم و ازت دفاع میکنیم!😎
بعله ما اینیم😎
چی فکر کردی😅😎
❤️❤️
​​​​
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم مرسی گلم😍😍😘😘
من تا شما ها رو دارم غم ندارم که😅🥰😊😉🙂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
23 بهمن 99 10:09
عرررررررررررررررررررررر :|
نمیدونم برای چی فقط عررررر :|😂😂
خخخخخخ میدونم خیلی اسکلم :|😂😂😂
من یه روز از کامپیوتر جدا بشم میمیرم از لپتاپم همینطور😐👌🏿😂
​​​​​​وایییی چقد سر پستت خندیدم😂😂😂
​امممممم میخاستم یه چیزی بگم یادم رف😐
آها یادم اومد😐👌🏿
کشف کردم که بنده استعداد نویسندگی ندارم😐👌🏿حتی یه ذره😐👌🏿
قبل کشفش میخاستم نویسنده بشم ولی الان دیگه نمیخام😐👌🏿
الان کشف کردم استعداد خیلی عجیبی در صنعت گیم و گیمینگ دارم😐👌🏿
میخام گیمر بشم😐و یوتیوبر😐👌🏿همون طور که قبلا گفتم من علاقه عجیبی به یوتیوب دارم😐👌🏿
خواستم اول به تو بگم😐💜میخام وبمو به معرفی گیم و خلاصه اینا تغییر بدم شایدم کمی خاطرات😐&hearts️
ببخشید زیاد حرف زدم خاستم بدونی الانم یه پست در بارش مینویسم😐✌🏿
موفق باشی
ماچ به کلت😐💋
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزمی تو گل دختر، خدا رو شکر که از پستم خوشت اومد.
عه چرا فکر میکنی نویسندگیت خوب نیست؟ اتفاقا من خیلی رمانت رو دوست داشتم و هنوزم منتظرشم. کاش ادامشو میذاشتی خیلی هیجان انگیز بود.
ایشالا توی هر زمینه ای که دوست داری موفق بشی گلم.
من خودم دوست دارم هم زبان بخونم، هم برم کلاس پیانو، هم کلاس گویندگی. ولی وقت نمیکنم.
اما در کل میشه چند تا کارو با هم انجام داد. فکر میکنم خیلیامون این قابلیت رو داشته باشیم.
خیلی خوشحال شدم که بهم کامنت دادی.
ماااچ
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
23 بهمن 99 14:59
اگه بتونم این رمانو تموم میکنم بعدش &zwnjاین کارو میکنم چون خیلیا گفتن ادامشو بزار
آره دیگه هر کس تو یه زمینه ای استعداد داره
من کارم خیلی فشرده میشه چون هم درسای مدرسم هست هم کار استریم و یوتیوب چند تا کلاس دیگه هم میرم:|
ادامه رمانو شاید امروز بزارم 
زهرا‌بانو
پاسخ
آره حتما بذارش خیلی خوب بود خیلی
دقیقا هر کی یه استعداد مخصوص به خودش داره
ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم
 
مامان فاطمهمامان فاطمه
25 بهمن 99 6:54
کلاس مجازی تو خونه ک همه چی زیر دستشونه پیچوندن داره اخه خداییش😁
زهرا‌بانو
پاسخ
همینو بگید والا.تنبلی که شاخ و دم نداره دیگه.
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 بهمن 99 18:11
ولنتاینت مبارک آجی عشقههههه خودم😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤
사랑해🙂💖(دوستت دارم به زبان کره ای😘)
زهرا‌بانو
پاسخ
ولنتاین تو هم مبارک عزیز دل من
Seni sevirem 
I love you 
دوستت دارم به زبان های انگلیسی و آذربایجانی که عاشقشونممم 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 بهمن 99 18:12
وای منم شدیدا به گوشی و کامپیوترم عادت دارم ولی سعی میکنم عادتمو کمتر کنم😂❤
زهرا‌بانو
پاسخ
آره اینجوری خیلی خوبه عزیزم. راستی خیلی دلم برات تنگ شده ها. یا امروز یا فردا بهت پیام میدم گلم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 بهمن 99 18:15
تو ترم دوم دانشگاهت هم موفق باشی😚😚😚😚😚😚😚
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشقم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
26 بهمن 99 11:02
منم خیلی دلم برات تنگیده
زهرا‌بانو
پاسخ
عشق منییی. فردا ظهر بهت پیام میدم. امروز سه تا کلاس پشت سر هم داشتم. خیلی خسته شدم.