زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

روز مادر ۹۹

1399/11/15 19:52
نویسنده : زهرا‌بانو
286 بازدید
اشتراک گذاری

روز همه مامانای گل نی نی وبلاگ مبارک

^استاتوس های من به مناسبت روز مادر برای نفسم

پ.ن: چون دارم با گوشیم پست میزارم و نوشتن با گوشی خیلی برام سخته پستم کوتاه شد. 

پسندها (15)

نظرات (6)


15 بهمن 99 19:58
سلام عزیز دلم روز همه ی مامانای گل مبارک باشه
😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عشق دلم 😍😘مبارکه😙🥰🙂

15 بهمن 99 20:05
روزشون مبارککک
ایشالله همیشه پیشت باشن و حمایتت کنن
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم 😊
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 بهمن 99 0:42
روز مادر مبارکک باااشه امیدوارم سایه همه مامانا همیشه رو سر بچه هاشون باشه🙂❤
زهرا‌بانو
پاسخ
الهی آمین؛ عشقممم😍😍😍😘😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
16 بهمن 99 10:29
روز مامان عزیزت مبااارک زهراجونم😍🎉❣
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خواهری😙
روز مامان شماهم مبارک😍😍😍
mahsamahsa
18 بهمن 99 8:26
عزیز دلم روز مادر رو با تاخیر به مادر گلت تبریک میگم انشالله همیشه سایه شون بالا سرت باشه💐💐💐
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای شما😍😍😍😘ممنونم از لطفتون
🎈خواهریا🎈🎈خواهریا🎈
20 بهمن 99 9:11
روزشون مبارک💞
سایشون همیشه روی سرتون😘😘💗
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی دوست خوبم