زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

🥳عید فطر🥳

1400/2/22 12:52
نویسنده : زهرا‌بانو
345 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظ ای ربّناي غروب
خداحافظ ای رزق و روزي ِ پاك
خداحافظ ای جمع ِ افلاك و خاك
خداحافظ ای لحظه هاي سحر
خداحافظ ای ماه چشمان ِ تر
خداحافظ ای بغض افطارها
خدا حافظ اي ماه ِ ديدار ها
خداحافظ ای ختم ياسين و نور
خداحافظ ای ماه ِ عشق و سرور

خداحافظ ای ماه رو راستی
خداحافظ ای بی کم و کاستی
خداحافظ ای قدر زلفت دراز
خداحافظ ای اشتياق ِ نماز
خداحافظ ای لحظه هاي دعا
خداحافظ ای ماه ِ ارض و سماء
خداحافظ ای ماه ِ صبر و رضا
تو ای ماه آرامش مصطفی
خداحافظ ای گرمی آفتاب
خداحافظ ای خوابهايت ثواب

خداحافظ ای بهترین سرنوشت
تو پای مرا می کشی تا بهشت
خداحافظ ای ماه تقدیر من
سحرهای تو صبح تطهیر من
خداحافظ ای بركت سفره ها
خداحافظ اي ماه ِ خوب خدا 😭😭

🔸کم کم به آخر مهمونیِ خدا رسیدیم
تو این لحظات آخر دعا کردن برای همدیگرو فراموش نکنیم.....الهم اجعل عواقب امورنا خیرا..
*****

🌷رمضان رفت الهی برکاتش نرود. 🌷
🌷فرصت خوب دعاو صلواتش نرود🌷
🌷. ماه پرفیض خدا میل به رفتن دارد.🌷
🌷 ای خداکاش زدستم حسناتش نرود. 💖
الهی 🍃💕
در انتظار رحمتت نشسته ام
⚘بدهی🌷💦
کریمی ،
⚘ندهی🌷💦
حکیمی
⚘بخوانی🌷💦
شاکرم ،
⚘ برانی🌷 💦
صابرم

💦🌷الهی 🌷💦

احوالم چنانست
که می دانی؟🌷💦
و اعمالم چنین است
که می بینی.؟🌷💦
نه پای گریز دارم🌷💦
و نه زبان ستیز، 🌷💦
🧚‍♀️⚘یا ارحم الراحمین ⚘🧚‍♀️

بحق کبریایی خود🌷💦

بحق رسالت 🌷💦
💓محمد "ص"💓
بحق ولایت🌷💦

💓 علی "ع"💓


بحق طهارت
💓 زهرا ."س"💓
بحق مظلومیت
حسین "ع"🌷💦🌷

💓 بحق حقانیت💓
💞 حسن مجتبی "ع"
💓بحق غربت💓
رضا "ع"💦
💓 و بحق جمیع💓
💞🌙 اولیاء و اوصیاء "ع"
🍃💦💕
،بهترینها 🌷💦
را در این
روز های پایانی ماه مبارک رمضان🌷💦
برای همه ی عزیزانم مقدربفرما🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻*****عید فطر پیشاپیش مبارک دوستان

*****

عید فطر پیشاپیش مبارک دوستان. 

پسندها (18)

نظرات (12)

𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
22 اردیبهشت 00 12:54
عید فطر پیشاپیش مبارک زهرا جون
آرزوی بهترینا رو دارم برات
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک عزیز دلم
ممنونممم ایشالا منم موفقیت تو رو ببینم
***asal******asal***
22 اردیبهشت 00 13:13
عید فطرتون پیشاپیش مبارک 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عسل جون عید شماهم مبارک☺
آبجی مهناآبجی مهنا
22 اردیبهشت 00 14:08
عید فطر شما هم مبارک زهرا جونی 😘
نماز و روزه هات قبول 🤲
دعا میکردی ما را فراموش نکنی 😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم😗
مگه میشه من شما رو فراموش کنم؟😙

منم التماس دعا دارم😍🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
22 اردیبهشت 00 21:12
عیدت پیشاپیش مبارک زهرا جون 😍😍😍😍❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک عزیز دل🥰😘😙

22 اردیبهشت 00 21:29
عیدت مبارک زهرا جون😘
نماز روزه هاتون قبول😊
با آرزویی بهترینها😍

ولی من هنوز بلا تکلیفم نمیدونم فردا عیده یا جمعه 😐
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک عزیزم
طاعاتت قبول
نازنین جون امروز عیده
☺🥰
مامان فاطمهمامان فاطمه
22 اردیبهشت 00 22:02
طاعات و عبادات شما قبول..حیف ماه قشنگ رمضان ک تموم شد
زهرا‌بانو
پاسخ
طاعات شماهم قبول عزیزم😍
بله واقعا حیف😔

23 اردیبهشت 00 7:52
عید تون مبارک نماز.و روزتون قبول  باشه ان  شاء الله 🌹
التماس دعا 
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شماهم مبارک 
طاعات تون قبول
محتاجیم به دعا

23 اردیبهشت 00 9:01
آره دیشب داخل تلوزیون گفت ساعت 11
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم
✿•selva•✿✿•selva•✿
25 اردیبهشت 00 11:01
عید فطر مبارک زهرا جونم😘❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک عزیز دلم❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 اردیبهشت 00 15:14
عید فطر مبارک نفسم با آرزوی بهترینها❤
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک عشق دلم 
باجی قوربان سنه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 اردیبهشت 00 20:35
الله المسین جانیم
mahsamahsa
31 اردیبهشت 00 14:27
زهرا جونم طاعات و عباداتت قبول باشه گلم😘
انشالله همیشه موفق باشی عزیز دلم💚
زهرا‌بانو
پاسخ
دعاهای شماهم قبول درگاه حق خاله جونم
خیلییی ممنونم از محبت شما