زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

ولنتاین & تولد سه تا عزیزم

1399/11/30 16:17
نویسنده : زهرا‌بانو
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

چطورین دوستان؟ 

فکر میکنم بعد از دو هفته اومدم با یه پست طولانی. آره بازم کلی حرف دارم. 

اما سعی میکنم خلاصه تعریف کنم. 

اول از همه بریم سراغ چهار تا اتفاق شیرین که به خاطر اونا پست گذاشتم. 

به وقت پنجشنبه 23 بهمن: 

تولد خاله زهرای عزیزم بود. 

جمعه 24 بهمن: 

تولد دوست صمیمیم زهرا بود که خیلی خانومه. 

خیلی جالبه. خالم زهرا و دوستم زهرا هردو بهمن ماهی هستن و تولدشون توی دو روز پشت سر هم بود. 

یکشنبه 26 بهمن: 

اون روز عصر خسته از کلاسام نشسته بودم که یه دفعه خاله رویا و خاله لیلا اومدن و این شکلات های هیجان انگیز رو بهم دادن و گفتن: ولنتاین مبارک! 

وااای! اینقدر ذوق کردم مننن. خدا برام حفظتون کنه خاله جونام.

عشق یعنی وجود عزیز ترینام که چشم بد ازشون دور. 

و آخرین مناسبت... 

دیروز یعنی سه شنبه 28 بهمن: 

تولد اون یکی دوست صمیمیم فرحناز بود. 

کلا خانمای بهمن ماهی اطراف من زیادن و خیلی باهاشون جورم. یکمم تعریف از این چند وقت بکنم و برم. 

هفته پیش که اولین هفته بود و زمان حذف و اضافه، سر کلاس استاد گرامر رفتم. اما طرف خیلی بد درس میداد. حتی فراتر از خیلی. 

یعنی داشت یه گرامر ساده رو میگفت اون روز. اما به قدری بد که همون یه گرامر ساده رو هم انگار نمیتونست توضیح بده.

والا من ترسیدم اگه بخوام همینطور باهاش پیش برم همه چیزو غلط بگه و بفرسته توی مغزمون.

گفتم چه کنم چه نکنم. 

هیچی دیگه. یه روز از کار و زندگیم افتادم و با کلی استرس و سختی کلاسمو عوض کردم. 

حالا از شنبه با یه استاد جدید کلاس دارم. دیگه ببینیم خدا چی میخواد. 

وای بچه هااا! مواظب خودتون باشین. میگن کرونا انگلیسی هم اومده. 

خدایا ما سعی میکنیم روحیمون رو شاد نگه داریم. ولی دیگه این شرایط بیماری خسته کننده شده. انشاالله هر چه زودتر ریشه کن بشه واقعا. روزی نیست که بهش فکر نکنیم. دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه برای گفتن. 

خدا حافظتون. 

پ.ن: تازه یادم افتاد اینو بگم. الان عصر 30 بهمنه. از دیشب تا حالا یه بارون قشنگ داره میاد و بوی خاک نم خورده و هوای خنک و نشستن کنار پنجره حس خیلی خوبی بهم میده. خدایا شکرت به خاطر رحمت الهیت. 

پسندها (17)

نظرات (8)

RayaRaya
30 بهمن 99 17:23
ولنتاینت مبااالکککک باشههه زهرا اااا جوننممم😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️
وایییییی به به دلمممم خواست😋😋😋😋
خدا حفظشون کنه برات🤗🤗
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم
جات حسابی خالی بود مهربون
بازم ممنونم

30 بهمن 99 20:50
ولینتاین مبارکاااااااا تولد هر دو عزیز هم مبارکاااااااا باشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم🙂🥰
mahsamahsa
30 بهمن 99 22:00
انشالله همیشه شاد باشی عزیزم💚
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون😙😍🥰🙂

1 اسفند 99 0:39
تولد هر سه تاشون مبارک بااشه عزیز دلم!آخی خوش بحالت به من که کسی کادو نداد! عوضش خودم از حسودی بسیار دو تا بسته شکلات رو خالی خالی خوردم خخخخ،انقد که بسته های ولنتاین پر شکلاته،آدم واقعا گشنش میشه خخخ
آخ آخ آخ از این معلمایی که درست حسابی درس نمیدن و هر چی هم میگن ادم نمیفهمه،ما کم نداریم از اینا،یعنی دقیقا بعد از کلاس سریع میرم فیلم یه معلم دیگه رو از گوگل دانلود میکنم تا یخورده از درس بفهمم،من موندم اینا خودشون هم فیلمای خودشونو ببینن چیزی متوجه میشن واقعا؟!
کاش ما هم مثل شما میتونستیم معلمامونو عوض کنیم
خوش بحالتتت خخخ
خب عزیزم خیلی خوشحال شدم که پست جدید گذاشتی،هدیه های ولنتاینت هم مثل خودت خییلیی خوشگلن
همیشه لبت خندن باشه عزیز دلم!
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت مرسی بابت تبریکت
الهییی! کاش به هم نزدیک بودیم، یه کادوی توپ واسه ولنتاین بهت تقدیم میکردم نازنین
وای آره واقعا درست میگی. 
البته منم با سختی زیاد استادم رو عوض کردم. اگه وقتی درس میداد کامل میفهمیدم این کارو نمیکردم.
به هر حال ممنونم از نظرت عزیز دلم. 
شاد باشی و سلامت و موفق. 
راستی نازنین جان امشب شب آرزو هاست. التماس دعا دارم عزیزم. 
RayaRaya
1 اسفند 99 12:17
💖💖💖
منم مثل نازلی کسی برای ولنتاین بهم کادویی نداد؟!🥺🧐😁
البته از نظر من اشکالی نداره🥱😚
ولی خب میدادن بهتر بود دیگه😅😅😅🍫🍫🧁
زهرا‌بانو
پاسخ
الهییی ناراحت نباش عزیزم 
 

1 اسفند 99 19:29
محتاجیم به دعا خانم گلی،بوس بوس
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای شمااا
✿•selva•✿✿•selva•✿
6 اسفند 99 8:25
ولنتاین مبارک با تاخیر😁😇
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم. ولنتاین تو هم مبارک
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 اسفند 99 14:12
ولتاینت هپی مپی نفسم تولد خاله و دوست جونا مبارک همیشه بمونن برات😍😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤​​​​​
بووووس بوووس😚😚😚😚
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت عشق دلم
سنه قورباااان