زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تمام اتفاقات اسفند ماه

1399/12/29 18:00
نویسنده : زهرا‌بانو
231 بازدید
اشتراک گذاری

شماره حساب دلتون رو نداشتم تا شادی ها رو براتون واریز کنم ...
رمزش رو هم نداشتم تا لااقل غمهاتون رو برداشت کنم ...
ولی از خودپرداز دلم براتون آرزو کردم!
چرخ گردون ، چه بخندد ، چه نخندد ،
تو بخند
مشکلی ، گر تو را ، راه ببندد ،
تو بخند
غصه ها ، فانی و باقی ، همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم و غصه برنجد ،
تو بخند
روز و روزگاران به کام
این پیام زیبا را از دیگران دریغ نکنید 
😉
عید واقعی از آن کسیست که پایان سالش را جشن بگیرد،
نه آغاز سالی که از آن بی خبر است...
"آخر سالتون قشنگ" 
🌺
🌹
🌷
💐
*****

سلام به دوستای خوبممم. 

امیدوارم روزگار بر وفق مرادتون باشه. 

اول از همه میخوام از نی نی وبلاگ تشکر کنم. من تازه متوجه شدم هدر وبلاگم چیه و چه شکلیه. از اینکه اینقدر با موضوع من و وبلاگم متناسب هست ممنونم. 

و اما اتفاقات این ماه:

9 اسفند 99 تولد داداش احسان بود. طفلی حوصلش از خونه موندن سر رفته بود. برای همین با دختر عمه پسر عمه ها رفتیم براش تولد گرفتیم. خیلی خوشحال شد. 

14 اسفند 99 تولد مهربون ترین خاله دنیا بود. خاله محبوبه جونم. 

اینم عکس کیکشون. طبق معمول دست رنج زحمت مامان گلم. 

17 اسفند یازدهمین سالگرد مهفام بود که دلم نمیخواد در مورد اون روز غم انگیز حرف بزنم و ناراحتتون کنم. مهم اینه که آدم توی شادی هاش دیگرون رو شریک کنه نه توی غماش. 

18 اسفند هم تولد دوستم مهدیه بود. ولی چون خیلی سرش شلوغ بود فقط به یه تبریک بسنده کردیم. اما قراره به زودی حسابی از خجالت هم در بیاییم و قشنگ دیداری تازه کنیم. 

راستی بچه کوچولو ها چقدر نازن. چند روز پیش وقتی عمه ام رو دیدم خیلی آشفته بود. چون هر کار میکرد بچه اش نمیخوابید و گریه میکرد و خلاصه عمه ام رو خسته کرده بود. عمه ام گفت اصلا زهرا الان میدمش به تو، تو بخوابونش. تو که اینقدر بچه ها رو دوست داری بیا ببینم تحملت چقدره و میتونی باهاشون سر و کله بزنی یا نه. منم گفتم باشه. خلاصه بچه رو که اسمش آرامه، آورد و خوابوند رو پای من. ای جاااانم! باورتون میشه بچه ها؟ آرام تا روی پای من خوابید و من یه خورده که تکونش دادم خوابش برد. الهیییی اینقده ناز بود اون صحنه. 

چهارشنبه سوری رفتم پیش مادر بزرگم. محله اونام اینقدر ترقه زدن که نگو و نپرس. 

اینا عکس ژله های هنرمندانه خاله رویاست. 

این چند روز درگیر خونه تکونی بودیم. من کل دکوراسیون اتاقم رو به هم ریختم و دوباره تمیز و مرتبش کردم. خیلی سخت بود. ولی تموم شد خدا رو شکر. 

هوای شهرمون خیلی خوب شده. بوی بهار حس میشه و باد خنکی میاد. دو سه روز پیش هم بارون زد. 

خلاصه که... این بود اهم اخبار. 

پیشاپیش عیدتون مبارک دوستان. 

بدرود. 

پسندها (9)

نظرات (10)


29 اسفند 99 19:01
عید تو هم مبارک باشه زهرای ناز من!ای جان دلم بس که مهربون و با محبتی که تا بچه اومد تو بغلت خوابش برد :-*  روزگارت خوش عشقولیی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلممم
تو خیلی به من لطف داری
شاد باشی جیگر
RayaRaya
29 اسفند 99 20:14
عيدت مبارک زهراااا جونننن!💗💗💗
همه مناسبت ها مبارککک باشههههه 
البته به جز تولد آجی مهفامت
(ببخشید ناراحتت کردم) 
همیشه شاد باشی زهرا گلی،سال نو هم مبارک!💜🙂
زهرا‌بانو
پاسخ
سال نوی تو هم مبارک عزیز مهربونم
مرسی از محبتت
مگه میشه من از دست دختر گلی مثل شما ناراحت بشم؟
بازم ممنون از کامنتت فاطمه جون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 اسفند 99 20:59
عیدت مبارک باشه عزیز دلم ، همیشه به خوشی و شادی باشین 
سال خوب و خوشی و برات آرزو می کنم در کنار خانواده ی عزیزت❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جون. عید شماهم مبارک
انشاالله سال خوبی داشته باشی و توی درسات موفق بشی
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 اسفند 99 9:39
عیدت پیشاپیش مبارک زهرا جون ❤️❤️
وای منم بچه&zwnjها رو خیلی دوست دارم🥰❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شماهم مبارک عزیزم 
آره خدایی بچه ها خیلی نازن
RayaRaya
30 اسفند 99 10:59
عزیزمیی😍😘💗❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
شما بیشتر
RayaRaya
30 اسفند 99 12:17
التماس دعا زهراجون
باز هم عيدت مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
محتاجم به دعا عزیزم
ممنونم عید تو هم مبارک خانمی
RayaRaya
30 اسفند 99 13:12
ما که قابل نیستیم
زهرا‌بانو
پاسخ
این چه حرفیه عزیزم؟ اتفاقا شما که کوچیک ترید دلتون پاک تره
RayaRaya
30 اسفند 99 13:51
عزیزمی
 
زهرا‌بانو
پاسخ
بووووس

30 اسفند 99 18:16
عیدت مبارک زهرا جونم انشالله انقدر شادی هات زیاد باشه که اصلا نتونی به غمات فکر بکنی😊⁦❤️⁩چه اسم زیبایی داری من عاشق اسم زهرا هستم چون این اسم به آدم آرامش میده 😍منم بچه کوچولو ها رو خیلی دوست دارم🙈😉 خودم خواهر و برادر ندارم ولی تو فامیلمون چند تا نی نی کوچولو هست خیلی دوستشون دارم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم عید شماهم مبارک
ممنون از تعریفت و دعای قشنگت، انشاالله همیشه شاد و موفق باشی
منم خواهر و برادر ندارم، به جاش عاشق بچه های فامیلم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 17:10
چقدر پستات بهم حس خوبی میدن🙂💚
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی جیگرم😃