زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شب آرزو ها & روز پدر

1399/12/7 17:20
نویسنده : زهرا‌بانو
227 بازدید
اشتراک گذاری

به وقت 30 بهمن 1399:

#لیلة_الرغائب

💐
‍امـــروز
💗
در شب آرزوها
💐
آرزو دارم 
🙏 
🙏
💗
فاصله نباشد میان شما و
💐
تمام احساس های خوبتون
💗
شما باشید و
💐
عشق باشد و
💗
یک دنیا سلامتی
💐
و امضای خدا پای تمام آرزوهاتون
💗
در شب آرزوهاست
💐
آرزو دارم دلت مثل بهار
💗
پر شود از لحظه های ماندگار
💐
زندگیت خالی از اندوه و غم
💗
لحظه های شادمانی بی شمار
لیلة الرغائب مبارکـــــَ 
💐
💗
💐
─┅─═इई 
🎭
 ईइ═─┅

اون شب همتونو دعا کردم دوستان. مخصوصا نازنین و نسرین و فاطمه و خاله مهسا رو که این مدت حسابی بهم لطف داشتن با کامنت هاشون. 

انشاالله همه به مراد دلتون برسین. 

استاتوس اون شب من و جواب مامان مهربونم. 

به وقت 5 اسفند 1399: 

#18_سال_و_8_ماهه_شدم

و اما امروز 7 اسفند 1399: 

#روز_پدر

https://www.aparat.com/v/hseuW/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE_%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D9%BE%D8%AF%D8%B1

پدر مثل کوهه، مثل باله، مثل ستونه

مثل شکوفه بهار توی دل یک خزونه

الهی هیچ خونه ای بی رنگ پدر نمونه

بابا جونم روزت مبارک. 

استاتوس من برای بابا جان. 

پ.ن: باید اینا رو توی چند تا پست جدا میذاشتم. ولی این روزا واقعا وقت ندارم دوستان. 

لحظه هاتون شاد و پر از عشق به خداوند. 

پسندها (11)

نظرات (6)


7 اسفند 99 17:58
فدای مهربونیت زهرای نازم❤ان شاا... هزار سال سایه ی پدر و مادرت بالای سرت باشه و باهم عشق کنید❤از خدا میخوام همیشه موفق و موید و پیروز باشی و باعث افتخار مادر و پدرت عزیزم❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از این همه محبتت نازنین جونم
همچنین شما گلم
mahsamahsa
8 اسفند 99 9:39
زهرا جانم خیلی خیلی بابت اینکه در چنین شب عزیزی تو دل مهربونت بودم و واسمون دعا کردی ازت ممنونم 💜💙💚
عزیزم روز پدر رو هم به بابای گلت تبریک میگم انشالله زیر سایه ی پدر و مادر نازنینت همیشه موفق  و شاد و سلامت باشی فدای تو دختر مهربون😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
قربون شما. کاری نکردم که
مرسی از تبریکتون و محبت همیشگیتون خاله
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 اسفند 99 14:16
عزیزززدلم لیلت الرغائب رو بهت تبریک میگم امیدوارم به همه آرزو های رنگیت برسی و مرسی از دعای قشنگت عشقم🌷❤🌷❤🌷❤🌷❤🌷❤
خیلی هم ممنونم ازت که دعا کردی برام آجی مهربونم سلامت باشی😊❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای توووو
کاری نکردم که عزیز خوشگلم
تو همیشه توی یاد من هستی آبجی جون
✿•selva•✿✿•selva•✿
11 اسفند 99 9:25
انشالله ارزوهات بر اورده بشه زهرا جون😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم، تو هم همینطور
طاهرهطاهره
12 اسفند 99 5:26
سایه شون مستدام باشه گلم
آرزومیکنم که همیشه خوشحال وسلامت باشی 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتتون خاله جون
منم برای شما آرزوی سلامتی و دل شاد میکنم
😚💜درسا💜😚😚💜درسا💜😚
16 اسفند 99 19:27
سلام دنبالتون کردم ممنون میشم من رو دنبال کنید☺️💛
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام حتما