زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

ماه رمضان + فیلم کوتاهی از بچگیم

1400/2/1 13:11
نویسنده : زهرا‌بانو
495 بازدید
اشتراک گذاری

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم، سحری با نظر لطف تو بیدار شوم، کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان، تا که همسفره تو لحظه دیدار شوم.

تشنه‌ام این رمضان تشنه‌تر از هر رمضانی، شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی، لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم، سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی.

گفتم خدایا همنشینم باش …گفت من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند! گفتم چه آسان به دست می آیی ؟؟!! گفت پس آسان از دستم نده!

مسافر پرواز رمضان، پروازت بی‌خطر؛ امیدوارم توشه‌ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعای شب‌های قدرت !

___

سلام دوستای خوبم. 

طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق. محتاج دعاییم. 

حالا بریم که داشته باشیم یک فیلم از بنده. بله. این فیلم از بچگی منه. 

مال رمضان 1389. 

جا داره که یه تشکر جانانه از نازلی جونم بکنم که کمکم کرد که بتونم این ویدیو رو اینجا قرار بدم. 

پسندها (18)

نظرات (17)


1 اردیبهشت 00 14:28
❤️❤️❤️😍😍😍🌹🌹🌹🌼🌸
آبجی مهناآبجی مهنا
1 اردیبهشت 00 15:28
وای زهرا جون بچه گیت چقدر بانمک و شیرین زبون بودی 😍
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته

1 اردیبهشت 00 16:03
مرحبا عزیزم بسیار عالی بهترین بود  چه نازم بودید😘😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم لطف داری

1 اردیبهشت 00 16:04
فقط یه سوال میگما این ویدیو را همان موقع که کودک بودید روی سی دی فلش چیزی ریختید یا نه اکنون از آرشیو برنامه دانلود کردید منم وفتی کوچک بودم حدودا میشه شهریور 13951396 ولی هر چه در آرشیو برنامه میرم آن قسمتی که من میخواهم نیست&hearts میشه بگید ممنون میشوم 
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزم بعد از اینکه فیلما توی تلویزیون پخش شد خودمون رفتیم و ازشون گرفتیم
مگه شماهم برنامه اجرا کردی؟

1 اردیبهشت 00 18:29
بله یه بار اجرا کردم داخل برنامه گمپ گلا البته اون موقع خیلی دکراسیون و ایناش فرق میکرد&hearts حتی چند تا عکسم جداگانه گرفتیم چون آشنا بودن آخه دختر عمم چون خبر نگاره با هم آشنا هستن ولی از شانس بد من گوشیم حافظش پاک شد 
زهرا‌بانو
پاسخ
ای وای عزیزم چه بد که پاک شدن 
اما چه خوب که توی برنامشون بودی 
ایشالا همیشه موفق باشی

1 اردیبهشت 00 19:23
مرسی زهرا جون هنچنین شما
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزمی

1 اردیبهشت 00 20:18
نماز و روزه تون قبول حق ان شاء الله 

فیلم هم واقعا عالی بود
​​​​​​
خدارو شکر پدر و مادرتون ثابت کردن امانت دار خیلی خوبی هستن 
التماس دعا 
زهرا‌بانو
پاسخ
طاعات و عبادات شماهم قبول باشه داداش حسین
ممنونم
محتاجیم به دعا
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 اردیبهشت 00 22:59
صدااااااتتت🤤🤤🤤🤤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
قشنگه؟😀
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 اردیبهشت 00 23:03
عشقه😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی💙❤️
mahsamahsa
2 اردیبهشت 00 4:07
وای عزیز دلم عالی بودی و هستی عشق نی نی وبلاگی تو زهرا جونم❣️
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم مرسی از محبتتون خاله جون
منم یه ارادت خاصی نسبت به شما دارم باور کنید راست میگم با اینکه تا حالا ندیدمتون ولی یه احساس فوق العاده خوبی بهتون دارم

2 اردیبهشت 00 7:45
شلام شلام صد تا شلام😁😂
عززییززز دلم!(بوس لاو قلب)
التماس دعا دارم بی نهایت
چینگده (یا همون چقدره) صدات قشنگ بود دلبر!
من اونموقع۵ سالم بود یادمه این برنامه رو دیدم ولی اونموقع که نمیشناختمت خوشگل خانم،دست تقدیر مارو آشنا کرد خخخ چه خوب سخنرانی میکنم.یه چیزایی یادمه آره فکر کنم این قسمتو که زهرا جونم اومده بود دیدم
نماز و روزه ات قبول باشه زهرا گلی
خیلی دوست دارما
مثل همیشه:بوس بوسسس
زهرا‌بانو
پاسخ
سلاااام عسیسم.
قوبونت
چگد (چقدر از زبون ما ترکا) محبت داری تو به من
اصلا نیمیدونم چی بگم در برابر محبتت
عزیز خوشگلم
بوووس بوووس 

2 اردیبهشت 00 7:46
شلام شلام صد تا شلام😁😂
عززییززز دلم!(بوس لاو قلب)
التماس دعا دارم بی نهایت
چینگده (یا همون چقدره) صدات قشنگ بود دلبر!
من اونموقع۵ سالم بود یادمه این برنامه رو دیدم ولی اونموقع که نمیشناختمت خوشگل خانم،دست تقدیر مارو آشنا کرد خخخ چه خوب سخنرانی میکنم.یه چیزایی یادمه آره فکر کنم این قسمتو که زهرا جونم اومده بود دیدم
نماز و روزه ات قبول باشه زهرا گلی
خیلی دوست دارما
مثل همیشه:بوس بوسسس
نه بابا کاری نکردم که دختر!اتفاقا خیلی خوشحال شدم خیلیییی!تا باشه از این کارا که با همدیگه یخورده هم حرف بزنیم وسط کلاس خخخ
(لاو و بوس و قلب)
زهرا‌بانو
پاسخ
جانممم عزیزم
محتاج دعاتم
چقدر نظر لطف داری تو به من
منم خیلی خوشحالم که با تو آشنا شدم
مرسی از تموم تعریفات
I LOVE YOU NAZLI
بازم ممنونم ازت عشق دلی
✿•selva•✿✿•selva•✿
4 اردیبهشت 00 11:54
وای زهرا جون عالی بود😍
لذت بردمممممممممممممممممم😍
لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک😍
نماز روزه هات هم قبول باشه😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از لطفت سلوا جونممم😘
نماز و روزه تو هم قبول عزیزم

4 اردیبهشت 00 12:51
زهرا خاله جون یه سوال داشتم، شما مگه نابینا نیستید خاله جون؟ چجوری می تونید وبلاگ رو بخونید و یا تایپ کنید؟ خیلی دوست دارم عزیز دل خاله 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبت شما. من با استفاده از یه نرم افزار گویا میتونم با گوشی و کامپیوتر کار کنم. یعنی اون نرم افزار همه چیز رو برام میخونه. 
مامان آیسلمامان آیسل
4 اردیبهشت 00 15:14
زهرا جون از دیدن فیلمتون لذت بردم❤️طاعات و عباداتتون قبول
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون. طاعات شماهم قبول 
mahsamahsa
6 اردیبهشت 00 4:23
فدات بشم عزیزم منم خیلی دوستت دارم  با این که ندیدمت ولی همیشه بهمون انرژی میدی
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم. شما همیشه لطف دارین به من
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 17:04
آخی آجیم مثل یه فرشته میمونه🙂❤
بهترین خواهری دنیااا😚💗
زهرا‌بانو
پاسخ
آبجی زهرا فدای توووووو
عزیزمی باجی

😍😍😍😍😍😍