زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

باز آمدم

1399/11/1 21:06
نویسنده : زهرا‌بانو
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

میدونم تقریبا از هفته دوم دی ماه فعالیت چندانی نداشتم.

البته وقتم نداشتما. اما حوصله هم نداشتم.

دقیقا شب وفات حضرت زهرا مامانم حالش بد شده بود و مریض بود. یادتونه که همون روز توی پست قبل بهتون گفتم التماس دعا؟ واسه همین موضوع بود.

بمیرم واسه مامانم. اون روز خیلی داغون بودم. خدا هیچکسو با سلامتیش امتحان نکنه.

البته حالا خوبه خدا رو شکر.

توی این مدت کلی اتفاق افتاد که البته خیلیاش یادم رفته. چون درگیری ذهنیم یه مقدار زیاده این روزا.

اما مهم ترین اتفاق 23 دی ماه، سالگرد ازدواج مامان عزیزم و بابای گلم بود.

20 سال شد که با هم پیوند عشق و محبت بستن. چشم بد ازشون دور که جان و جهان من هستن.

میبینین چه طبع شعری دارم خدایی؟ خخخ.

اینم عکس کیکشون. من روی کیک کراش دارم واقعا. نمیدونم این حس خوشی که با کیک خوردن به من دست میده به شما هم دست میده یا نه. کلا من آدم شکمویی تشریف دارم. بگذریم.

هفتم دی ماه یه دختر کوچولو به فامیلمون اضافه شد. مُهَنّا خانم، نوه داییم.

راستی از جمعه 26 دی تا امروز که 1 بهمن هستش امتحان داشتم. همه رو خیلی خوب دادم شکر خدا. باورم نمیشه. اولین ترم دانشگاهم تموم شدا.

اون روز به نسی میگفتم. اینقدر این ترم زود گذشت که در واقع من هیچی ازش نفهمیدم. تا بیام با استادا و بچه ها اوکی بشم ترم تموم شد. خخخ.

من اصولا سعی میکنم مختصر و مفید بنویسم که خواننده خسته نشه.

اینم عکس هنر های جدید خاله رویا و استاتوس من برای سالگرد ازدواج مامان جون و بابا جونم.

همین دیگه.

شاد باشین.

پسندها (13)

نظرات (20)

مامان فاطمهمامان فاطمه
2 بهمن 99 7:25
الحمدلله ک مادر حالشون بهتره🤲❤سالگرد ازدواجشون هم مبارک زهرا جان..چ کیکی به به🥰نوش جانت عزیزم.موفق و سربلند باشی 🤲🌷
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:22
سلاااااامممم
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سلام صد تا سلام، هزار و سیصد تا سلاااام
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:23
خوبیا خوشیا سلامتیااااا
منم خوبما خوشما سلامتما خداروشکر)))))
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیا
خدا رو شکر که خوبیا
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:23
وااای خداروشکر که الان مامانت خوبه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی گلم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:24
 مبارکهههههه هووووووو (سالگرد ازدواجشون منظورمه)
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربوووووون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:25
ای شیکموووو
سشوخی میکنم نوش جونت)
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی بابت این سشوخی بامزه))
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:25
شوخی رو نوشتم سشوخی)
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:26
واااایییی قدم نو رسیده مبارکهههههههه خوش اومدی به دنیاااا
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییییی آنا جون جون جونم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 10:26
تبریککککک خیلی حس خوبیه دانشگاه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرررسی 
آره خیلی حس خوبیه خدایی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 18:41
راستییییییی نی نی وبلاگ کللللی تم های جدید اورده برو با یکی که همراهت هست ببینشون و اگه خواستی تغییر بده تم وبلاگت رو(کللللی ذوق زدمممم)
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی که گفتی 😙😍🥰🙂 حتما میرم😉
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 بهمن 99 22:30
میگماااا
مگه کامپیوترت ایموجی ها رو میخونه!!!!!!؟
چون الان استفاده کردی میگم😁😅
زهرا‌بانو
پاسخ
نهههه
ولی گوشیم میخونه تازه کشف کردم که شکلک ها رو میخونه گوشیم
هر بار با گوشی بیام از اون ایموجی ها میذارم وگرنه بقیه موقع ها از این یکیا میذارم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
3 بهمن 99 9:46
خیلی هم عاااالی
زهرا‌بانو
پاسخ
بووووس
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
3 بهمن 99 16:59
سالگرد ازدواجشون مبارکککک😍❤️❤️❤️
من بدون کیک زنده نمیمونم :|😂
قدم نورسیده مبارککککک😍😍💜💜💜
دیگه به وب من سر نمیزنیا🥺
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت 
وااای دقیقا منم همینطورم 
ببخشید آبجی جون امتحان داشتم از این به بعد کلی سر میزنم به وبلاگت
RayaRaya
3 بهمن 99 18:45
خدا بد نده.
الحمدالله که الان حالشان خوبه🌺
سالگرددد ازدواج مامان بابات مبارکککک زهرا جوننن😘😘😘😘😘😍 ایشالا که همیشه موفق باشی🍉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه جونم
انشاالله تو هم همیشه شاد و موفق باشی عزیز دل
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
4 بهمن 99 0:24
انشالله حال مامانت زودی خوب شه زهراجونم❤سالگرد ازدواج مامان و بابات هم مبارک عشقشون پایدار^^❤
خوشحالم امتحاناتو عالی دادی زهراعزیزم😍❤
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت عزیزم مرسی از محبتت
انشاالله تو هم همیشه موفق باشی خواهری
mahsamahsa
4 بهمن 99 16:36
عزیزم انشالله همیشه سایه ی پدر و مادر گلت بالای سرت باشه سالگرد ازدواجشون رو تبریک میگم همیشه دلت خوش و تنت سالم💜💙❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتتون خاله جون. زنده باشین
RayaRaya
5 بهمن 99 20:49
اختیار داری زهرا جون شما باهوشِ باهوشا هستی
وایییی این کیکو که میبینم دلم میخواد ^_^
و گلوم هم میسوزههههه😭
ای خدااا چرا خوب نمیشمممم
دارم برات درد و دل میکنم
نمیدونی چقد گلوم میسوزه )
خدا سلامتی رو از هیچ کس نگیره
تازه دارم میفهمم که سلامتی چقدر مهمه
برای این دارم این حرفو میزنم که تا این لحظه،حدود یه سال یا بیشتر میشه که مریض ،به صورت سخت نشدم
امروزم کلا نتونستم برم سر کلاسام
خودمم نمیدونم چرا دارم اینا رو بهت میگم😂
دوستت دارم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربون جونم
ای جانم منم خیلییی کیک خامه ای دوست دارم
آخی ایشالا زودتر خوب بشی قشنگم
الهی آمین واسه دعای قشنگت (خدا سلامتی رو از هیچکس نگیره)
عزیزم با من راحت باش هر چی دلت میخواد بگو 
معصومه حسن‌پور (آموزگار پایه چهارم)معصومه حسن‌پور (آموزگار پایه چهارم)
6 بهمن 99 2:47
خوبه که مختصر و مفید نوشتین. ان&zwnjشاءالله توی دانشگاه هم موفق باشید. سالگرد ازدواجشون با تأخیر مبارک. مواظب خودت باش. 
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم. سلامت باشید.
RayaRaya
6 بهمن 99 13:04
قربون مهربونیتتت😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خدا نکنهههه
RayaRaya
6 بهمن 99 19:58
.