زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

خبر قبولی در دانشگاه

1399/8/6 12:46
نویسنده : زهرا‌بانو
564 بازدید
اشتراک گذاری

خدا تنها امیدیست ڪہ
وقتی همہ رفتند میماند
وقتی همہ تنهایت گذاشتند
محرمت می شود
وقتی همہ تنبیهت کردند،پناهت می شود…

---

وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای

فقط محکم بنشین و شاد باش
خداوند در فکر دادن چیز بهتری به تو می باشد . . .

---

نگران فردایت نباش
خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست
ما اولین بار است بندگی میکنیم ولی او بی زمانی است که خدایی میکند !
اعتماد کن به خدایی اش …

---

سلام سلام صد تا سلام.

حالتون خوبه عزیزان؟

من که خیلییییی خوبم.

خب. میخوام اولین پست آبان ماه رو با یه خبر خوب آغاز کنم.

البته چند وقتی هست که این خبر خوبو شنیدم. اما حس نوشتن نداشتم راستش.

ولی الان براتون میگم.

خب خبر خوبم اینه که...

.

.

.

یکم بیا پائین تر

.

.

.

آهان رسیدی.

من دانشگاه قبول شدم.

اگه گفتین چه رشته ای؟

زبان و ادبیات انگلیسی.

همونی شد که دوست داشتم.

خدا خدا خدا! شکرت. شکرت که پیش خونوادم رو سفیدم کردی.

حالا ثبت نام کردم و انشاءالله از هفته دیگه کلاسام شروع میشن.

بچه ها برام دعا کنید که بتونم استاد زبان بشم. از اولش آرزوم همین بوده.

این عکس مال روز عصای سفید امساله.

پارسال خاله رویا با این کیکه سورپرایزم کرد.

اینم عکس کادوی امسالم که خاله لیلا زحمتشو کشید.

ماشاءالله خیلی خاله های ماهی دارم. خخخ.

اینم استوری چند روز پیش من.

خب دیگه. همین.

فقط اومدم که خبر قبولیم رو بهتون بدم دوستای خوبم.

یا حق.

پسندها (21)

نظرات (25)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 آبان 99 13:27
فقط بيا واتساپ من حسمو تخليه كنم....
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه حتمااا
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 آبان 99 13:32
البته اگه ميشه ساعت 2
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 آبان 99 13:51
خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزدلم ... خیلی خیلی خیلی تبریک میگم میدونستم که میتونی تو لایق بهترین هایی.&zwnj&zwnj...
خداروهزاران بار شکر ... ان شاءالله همیشه موفقیت و خوشحالیت رو ببینیم قشنگ من
 
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی خیلی خیلی ممنون مبینا جان
مرسییی از تبریکت، کلی انرژی گرفتم از نظر خوبت
ممنون گلم لطف داری
مامان فاطمهمامان فاطمه
6 آبان 99 14:37
سلام ب زهرای گلم...تبریک تبریک تبریک🤩🌹
خیلی خوشحال شدم الهی ک موفق و پیروز باشی...راستی خیلی منتظر خبر قبولیت بودم عزیزم دیر اومدیااااا😉
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام به خاله مهربونم
خیلی ممنون از تبریکتون
شما همیشه به من لطف دارین
بله آخه میخواستم کاملا از نتایج مطمئن بشم بعد خبر قطعی رو بهتون بدم.
آلای
6 آبان 99 15:34
وااااااااااااااااااااااااااااای🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک 💓💙💚🧡💜💛💛هورااااااااااااااااااااا💓💙💙💚🧡💜💛خیلیییییییی خوشحال شدم 😻خداروشکر😻می دونستم موفق میشی
💛💛بازم موفق باشی عزیزم و به هرچی دوست داری برسی💛💛
زهرا‌بانو
پاسخ
واااای آلای جونم
مرسی مرسی مرسی مرسی
انشاالله تو هم به هر چی میخوای برسی عزیزم
خیلی خوشحال شدم که پیام دادی دلم برات تنگ شده بود

6 آبان 99 21:32
نمیدونم الان حال منو میدونی یا نه.....چنان برات خوشحالم که نگو و نپرس عزیز دلم،خدارو شکر که رشته ای که دوست داشتی رو قبول شدی از صمیم قلب برات خوشحالم عزیزمممممم
خداروشکر خداروشکر خداروشکر
خیلییی خوب شد قشنگم
عالی شد
امیدوارم همینجوری به تمام هدف های زندگیت برسی  و قله هارو یکی یکی به دست بیاری،لیاقتشو دارم قشنگم،امیدوارم استاد زبان بشی،بهترین استاد زبان ایران
دوستت دارم
همیشه به آرزو هات برسی عزیز دلم
واقعا خوشحال شدم واقعا
خداکنه منم مثل تو بتونم به هدف هام برسم،برام دعا کن عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام نازنین عزیز و مهربونم
خیلی ممنون گل من
تو همیشه به من لطف داشتی
از وقتی به نی نی وبلاگ اومدی شدی یکی از دوستای خوبم
دوستی با تو و امثال تو باعث افتخاره
انشاالله به هر چی میخوای برسی خوشگلم
منم تو رو خیلی دوست دارم
شاد باشی و برقرار

7 آبان 99 0:58
نیلا
درسته خدا بهت بینایی نداده،ولی حکمتش این بوده که به جاش بهت یه دل مهربون داده که که کسی رو نرنجونه،صبوریت داده،اخلاق خوب داده،و هزارتا چیزدیگه که با داشتن اونا به نظرم من کامل ترین دختری هستی که تاحالا دیدم
خیلیا رو دیدم که همسن توان و بینایی دارن ولی بازم خیلی ازتو پایین ترن
&zwnjدل تو انقدر پاک ومهربونه که خدای مهربون چشاتو بسته نگه داشته که زشتی ها و بدی های دنیارونبینی
ایشالا همیشه موفقیتاتو ببینیم آجی مهربوونم
خدارو شکرت که قبول شدییی،ایشالا به همه هدفای قشنگت برسی

 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام نیلای مهربونم
مرسی از این همه مهربونیت
منم خیلی تو رو دوست دارم و همیشه دلم برات تنگ میشه
آبجی گل خودمی
طاهرهطاهره
7 آبان 99 7:31
عزیزدلم هزاران بارتبریک
بی اندازه خوشحال شدم
الهی که هرروزت پرازخوشی وموفقیت باشه گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از اظهار لطفتون خاله جون
انشاالله شماهم همیشه شاد باشین
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
7 آبان 99 16:04
واااای زهرا جون خیلیییییییییی خوشحال شدم انشاالله موفق باشی😭😍😍😍🤩😘😘🥰😘😘🤩😘🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت گلم

7 آبان 99 17:04
به نظر من تلاشت كه به موفقيت منجر شده قابل تقدير و ستودنيست
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون مامانه نسرین جون
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 آبان 99 22:15
وایییییی زهرا جونم خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزدلم ♡
بهت از صمیم قلب تبریک میگم ، امیدوارم تو بالاترین جایگاه ها ببینیمت ♡
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از لطفت، فاطمه ی عزیز و مهربونم
انشاالله تو هم به هر چی میخوای برسی
مامانمامان
7 آبان 99 23:39
موفق باشی زهرا بانو
همیشه به شادی
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
سلامت باشید
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
9 آبان 99 11:55
سلام زهرای خوش قلب
عزیزم چه خبر خوبی 😍
خیلی خوشحال شدم به امید رسیدن به اهداف قشنگت برات بهترینها رو آرزو میکنم 🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون
خیلی ممنونم از دعای قشنگتون
لطف کردین

9 آبان 99 12:58
❤️
✿•selva•✿✿•selva•✿
10 آبان 99 11:51
مبارکهـ🦋😍🥳
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
معصومه باروئیمعصومه باروئی
10 آبان 99 18:12
وای زهراجون خیلی خیلی خوشحالم از اینکه رشته ای رو که علاقه داری رو قبول شدی😍😍انشاالله استاد زبان هم میشی عزیزدل مطمعنم یک استاد زبان خوبی میشی که کل شاگردات عاشقت میشن😘❤️موفقیتت آرزومه رفیق👧👧
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم
خیلی ممنونم از لطفت
خیلی خوشحالم کردی عزیزدلم
بازم ممنون از تبریکت
انشاالله تو هم به هر چی میخوای برسی گلم
مامان آیسلمامان آیسل
11 آبان 99 9:55
زهراجون خیلی تبریک میگم....خیلی خوشحالم براتون....رشته تون عالیه....موفق باشین❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون مامان آیسل جون. زنده باشین

16 آبان 99 23:54
زهرا بانو جان تبریک می گم خبر قبول شدن در دانشگاهت را
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 آبان 99 1:00
مبارکه ابجی زهرا گلمممممممم😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی بهاره عزیزم
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
21 آبان 99 15:04
قبولیت مبارک باشه زهرا بانو😍
واقعا خوشحال شدم که دانشگاه قبول شدی اونم همون رشته ای که دوست داشتی🔥❤
ان شاء الله که دبیر زبان هم میشی😘
تو درس هات هم موفق باشی😍
متنی که برای استوریت گذاشتی عالیه و بهم یاد داد که حسودی نکنم😍👌🏻
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفت عزیزم
انشاءالله موفقیت های تو رو ببینیم و شاد بشیم
خوشحالم که از استوریم خوشت اومد مهربون
مادر خانه دارمادر خانه دار
26 آبان 99 8:18
سلام من تازه عضو نی  نی وبلاگ شدم .دوست داشتم بدونم چی قبول شدی و اینکه شما نابینای کامل هستید .برام جالب بودید .ببخشید فضولی کردم .
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام دوست عزیز. اختیار دارین، اصلا فضولی نیست. 
بله من نابینا هستم. رشته زبان انگلیسی میخونم. 
ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
مادر خانه دارمادر خانه دار
26 آبان 99 8:21
نظر قبلیم را نشون نده .فضولی بود .من درباره ات نمیدونستم .اما نظرهای دوستان را خوندم .من هم بهت تبریک میگم و امیدوارم که زندگی همیشه برات شادی داشته باشه .موفق باشی .
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از تبریکتون. اصلا مشکل نداره بالاخره آدم گاهی سوالاتی براش پیش میاد. باید بپرسه. من خیلی هم خوشحال میشم از توجه دوستان. پیروز باشید. 
مادر خانه دارمادر خانه دار
28 آبان 99 7:01
چه جالب .من  چه دوست خوبی پیدا کردم .😍کاش بیرون از دنیای مجازی بودیم .زندگی را از دید یه آدم متفاوت دیدن باید عالی باشه .شاید چون ناشکری من زیاده اینجوری فکر می کنم .
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم. البته شما درست میگین. فکر کنم هممون همینطوریم. گاهی  به قدری خسته میشیم که ناشکری میکنیم از شرایط. انشاءالله زندگیتون پر از شادی و اتفاقات خوب باشه، خانم مهربان. 
RayaRaya
8 آذر 99 21:26
مبارک باشه عزیزمممممم😍😘
به سلامتی🌺❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه جون
سلامت باشی
مامانیمامانی
16 آذر 99 15:39
سلام عزیزم
چند وقته که فرصت نکرده بودم به وب بچه هام و دوستای نی نی وبلاگیمون سر بزنم.
واقعا خوشحال شدم از این خبر.
انشاالله که موفق باشی😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جان
ممنون بابت تبریکتون
لطف کردین