زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

جوک دارم، جوک خنده دار، بیا و بخون

1399/7/29 22:36
نویسنده : زهرا‌بانو
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

توی رستوران، لیوان رو بر عکس گذاشته بودند روی میز.حیف نون می ره می نشینه سر میز، میگه:“این چه لیوانیه که سر نداره؟!”بر عکسش می کنه، می گه:“چه جالب! ته هم
نداره!”

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

یکی نصفه شب مزاحم شده بود!!

برداشتم میگم بعله؟؟

میگه خوابیدی؟

میگم نه اینجا هوا روشنه

میگه :عه؟ مگه کوجایی؟؟

گفتم من ایتالیام…

طرف ترسید شارژش تموم بشه قطع کرد دیگه زنگ نزد

_-_-_---♥️  ---_-_-_

یکی پرسید کارت چیه گفتم تو کار فرش و تلویزیونم گفت یعنی چی

.

.
.
گفتم رو فرش میخوابم تلویزیون نگاه میکنم

_-_-_-_-_-

نونوایی از جمعیت داره منفجر میشه یکی اومده میگه اینا همه توی صف هستن ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اینا اومدن شاطرو تشویق کنن !

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

سر کلاس بودیم یکی از پسرا خوابیده بود یهو استاد اومد زد رو شونش گفت خوابی؟ پسره پرید هول شد گفت نه آقا دراز کشیده بودیم! هیچی دیگه همه داشتن صندلی ها رو
گاز می زدن.

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

پدر به دختر:پاشو دخترم یه لیوان آب واسه بابا بیار

دختر:ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم. حال ندارم

دختر کوچیکتر:بابا ولش کن این خیلی بی تربیته پاشو برو خودت بخور

برای منم بیار

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده … اومدم حسابشو برسی!

دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟!

پَ نه پَ ، گفتم دکتری، یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه!!!!

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

ساعت 3 شب اومدم بالا در یخچالو باز کردم دنبال چیزی میگشتم

بابام سرشو از زیر پتو درآوورد گفت:یه لیوان شیر هم بخور

من که به کل تعجب کرده بودم که چطوره که به فکر منه

پرسیدم چرا؟؟؟

.

.

.

گفت:تاریخش تا امشبه

_-_-_-_-_-

الان بچه شیش ماهه تخت دو نفره داره

واسش موزیک لایت میذارن با نور کم تا بخوابه

اونوقت زمان ما میذاشتنمون رو پاهاشون به حالت سانتریفیوژ....

انقد تکونمون میدادن تا پلاسمای خونمون جدا میشد میرفتیم تو کما ..

بعد میگفتن چه معصومانه خوابیده!!!

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

مغز جالبترین عضو بدنه

.

.

.

از زمان تولد تا موقع مرگ کار میکنه به جز سر امتحان

خاک تو سرش

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

تو زمستون دو مرحله از خواب سخته

یکی اون اولش که زیر پتو سرده!

بعدم اون مرحله که میخوای پاشی و زیر پتو گرمه!

جفتش بدبختیه!

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

من سر امتحانا همیشه بعد 10 دقیقه الکی ورق می زدم می رفتم صفحه بعدی که بقیه روحیه شون به فنا بره!

_-_-_---♥️ ♥️ ♥️---_-_-_

پ.ن: شاااد باشید دوستاان.

پسندها (11)

نظرات (7)


29 مهر 99 22:40
🤣عالی بود
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
✿•selva•✿✿•selva•✿
30 مهر 99 10:59
مردم از خنده👍😂😂😹
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزممممم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
30 مهر 99 16:49
وايييي خداااااااااا😂😂🤣🤣😂
دومي مخصوصاااا خيلييييي باحاااااللللل بود😂👍
زهرا‌بانو
پاسخ
باحالی از خودته آبجی گلم

30 مهر 99 21:36
❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 آبان 99 5:32
خیلی عالی عزیزم )))
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون گلم
mahsamahsa
3 آبان 99 19:11
عزیزم خیلی خوب بود دلم گرفته بود با خوندن متنت به خنده افتادم انشالله همیشه لبت بخنده زهرا جان😍
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم خاله جون. خدا رو شکر که تونستم شادتون کنم.
مامان مهلامامان مهلا
5 آبان 99 22:53
چه بامزه بودن !مخصوصا اونی که نهخیر اقا دراز کشیده بودیم😅😅
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم. خوشحالم که مورد پسند بوده