زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

جوک های این ماه

1399/2/17 9:55
نویسنده : زهرا‌بانو
335 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم گل فروشی، می گم ببخشید، کاکتوس هم دارید؟ می گه واسه دکور می خواین؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم، می خوام یه وقت احساس غربت نکنن،
حس کنن خونه خودشونه!

---

سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال ۳ رو بلدی؟! میگه آره می خوای!؟ پـَـــ نــه پـَـــ نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی بت بگم!!!

---

رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای پـَـــ نــه پـَـــ نه از اقوامشون هستم اینورا کاری داشتم گفتم سری بهشون
بزنم

---

از سایت ۴SHARED میخواستم یه فایل دانلود کنم ….. ۵۶۰ ثانیه صبر کردم بعد پیغام میده : میخوای این فایل رو دانلود کنی ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خیلی حال
داد یکبار دیگه بشمر من بازم برم قایم شم ….. نیایا

---

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم !

---

یارو کارتن خواب رو دیده میپرسه گداست؟ پـَـــ نــه پـَـــ کارمند بانکه! محل زندگیشون اینجا تو کارتنه !

---

تو خونه جلو کامپیوترم نشستم داداشم از بیرون اومده میگه خونه ای؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو جاده تهران – قمم…میگه پای سیستمی؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پشت
فرمونم دارم تو اتوبان رانندگی می کنم

---

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـــ نــه پـَـــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن….

پ.ن: شاد باشید دوستای خوبم. لطفا برای منم دعا کنید که نمره خوبی بیارم. امروز دوتا امتحان دارم.

پسندها (22)

نظرات (10)


17 اردیبهشت 99 11:30
اخی چه باحالننن اینا خیلی خنده دار بودنننن))))
ان شاالله امتحانتو خیلی خیلی عالی و خوب میدی  
برای منم دعا کن یه امتحان اجتماعی خیلی خیلی نفس گیر داریم(  
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیززز دلم خوشحالم که خوشت اومد

مرسی که دعا میکنی

حتما واست دعا میکنم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اردیبهشت 99 11:49
همشون عالی و خنده دار بودن مهربونم... نگران نباش حتما حتما دعات میکنم خواهری جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
خوشحالم که خوشت اومد خواهری
تو خیلی دل مهربونی داری، ممنونم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
17 اردیبهشت 99 13:08
😂😂😂
انشالله نمره خوبی بگیری زهرا جون😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم

17 اردیبهشت 99 15:00
=))
کلی واست دعا میکنمممم اجی!*****
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلممم

لطف میکنی
سیما خاتونسیما خاتون
17 اردیبهشت 99 15:08
عااااالی بود
ممنون زهرا جان/انشاالله که امتحاناتت رو عالی بدی،یکی پس از دیگری♥♥به امید خدا
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم

17 اردیبهشت 99 22:17
هیچ کدومش تکراری نبود و خیلی جالب بود
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از شما
مامان پریمامان پری
18 اردیبهشت 99 10:44
جالب بودن، مرسی گلم
موفق باشی همیشه عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله پری جونم
خدا رو شکر که خوب بوده
نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
18 اردیبهشت 99 17:43
چه باهالن                                                                                               حتما برات دعا ميكنم اجي جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نسرین جونم

19 اردیبهشت 99 2:33
)))))

30 خرداد 99 16:59
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خخخخخخخخخخخییییللللییی باحال بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرررسی عزیزممم