زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

حدیث، خواهری جونم، امروز 15 سال شد که بین ما نیستی!

1399/2/15 0:00
نویسنده : زهرا‌بانو
256 بازدید
اشتراک گذاری

حدیث جونم، خواهر عزیزی که حتم دارم اگه بودی بی نهایت با محبت میشدی، خواهر نازنینی که اگه بودی الان یه نوجوون پرشور بودی! سلام.

مهربونم امروز 15 اردیبهشته و دقیقاً 15 سال از نبودنت میگذره.

شاید برای من و بقیه دور و بری هامون 15 سال باشه، ولی مطمئنم واسه مامان و بابا مثل 15000 سال سخت گذشته.

میدونی، من اولش فکر میکردم تو پسر بودی. یعنی از مامان جون در موردت نمیپرسیدم که ناراحت نشه. ولی چند وقت پیش فهمیدم که تو هم مثل مهفام گلی یه دختر بودی که مامان دوست داشت اسمتو بذاره حدیث. ولی جفتتون رو از دست دادیم. تو و مهفام دوتا گل خوشبو بودین که خدا نخواست برای ما باشین.

حدیث جانم، آبجی زهرا خیلی دلتنگه. از اینکه خواهرم نشدی. از اینکه پیشم نیستی.

کاش بودی که میشدی محرم اسرار دلم. سنگ صبورم. خواهر فهمیده ام. کاش بودی خواهر خوبم.

اون وقت دیگه وقتی شادی خواهرا رو میدیدم، جیگرم نمیسوخت و حسرت نمیکشیدم که خواهر ندارم.

دلم غم داره حدیث، آبجی.

اینو مطمئنم اگه بودی هم با هم دعوا های خواهرانه داشتیم، هم درد و دل های خواهرانه. شک ندارم که با هم خواهرای خوبی میشدیم. اون وقت دیگه تنها نبودم و تو کمک حالم بودی.

ولی چه میشه کرد؟ مصلحت خدا این بوده.

اینکه تو، عزیز دل منو خدا بعد یه مدت کوتاه ببره پیش خودش توی بهشت.

میدونی حدیثم، من خیلیا رو دارم که برام مثل خواهرن. چند تا از دوستای واقعی و مجازیم که واقعا خانم و گلن. وقتی حال دلم خوب نیست، با محبتشون خوبم میکنن و به شدت برام عزیزن.

اما...

یه حسی میگه واقعا خواهر خود آدم یه چیز دیگه هست.

چند روز پیش این آهنگو دانلود کردم.


 

هر بار که گوشش میکنم بغض گلومو میگیره.

کاش بودی که این آهنگو برات میخوندم.

واقعاً هم خواهر، تو گل ناز منی.

میدونی حدیث جونم، شایدم اینکه تو نتونستی این دنیا رو ببینی یه جورایی بهتر شده. نتونستی ظلم ها رو ببینی. بدی ها رو ببینی.

تو پاک بودی مثل فرشته ها. ولی کاش مثل فرشته ها پر نمیکشیدی.

کاش پیشم بودی خواهری.

15 سال نبودنت تسلیتمون.

پسندها (14)

نظرات (14)


15 اردیبهشت 99 0:04
تسلیت اجی جون..
نبینم اجی زهرام ناراحت باشه هااا

 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نیلای گلم
شادی و ناراحتی همیشه هست. یعنی طبیعت همه ادما اینه. فقط باید از لحظات شاد لذت ببریم و غم ها رو نادیده بگیریم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 اردیبهشت 99 0:04
عزیزممم! تولد حدیث نازنین رو تبریک میگم....زهرای قشنگ من میدونم خیلی سخته برات و هیچ جمله ای نمیتونه دربرابر غم به این بزرگی آرومت کنه!اما بدون ماهمیشه کنارتیم و خواهرانه دوست داریم و خواهیم داشت
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جونم
تو هم اینو بدون که یکی از خواهرای عزیز منی

15 اردیبهشت 99 0:12
راستی تولد حدیث خانوم با تولد مامانممم یکیههه!!
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جووونم چه خوب!
تولدشون مبارک
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 اردیبهشت 99 3:23
عزیزم خدا بهتون صبر بده
واقعا داشتن یه خواهر خوب یه نعمت بزرگه
ولی بزرگتر از اون داشتن پدر و مادر خوبه که خدارو شکر شما داری
امیدوارم دوستای خوبی کنارت باشند ک بتونن جای خالی خواهراتو واست پر کنند
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون
دقیقا درست میگین
شاد و پیروز باشید
نازینازی
15 اردیبهشت 99 4:47
تسلیت عزیز دلم😔
میخوام اینو بدونی که یکی از بهترین دوست های مجازی هستی که تاحالا داشتم و عین خواهر نداشتم میمونی خیلی خیلیی دوست دارم و همون طور که گفتی خواست خدا بودش همون بهتر که بدی های این دنیا رو ندیدش ولی مطمئنم الان جاش تو بهشت هستش و ایشالله همیشه روحش در ارامش باشه❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی قشنگ من
تو هم یکی از خواهرای مجازی منی
خیلی دوستت دارم

15 اردیبهشت 99 4:51
آبجی زهرا شاید خواهرت پیشت نیست اما می دانم اما همه نی نی وبلاگی ها با ناراحتی هات ناراحتند و با خوشحالی هان خوشحال،چون تو یه کوه عشقی که همه دوست دارند جای خواهر و برادرت رو پر کنند،من هم در حین نوشته هام این آهنگ رو گذاشتم و با عشق نوشتم و با احساس عشق که از این آهنگ به من دست داد بهت تسلیت می گم امیدوارم با قبولی در دانشگاه که مطمن هستم اتفاق می افتد همه نی نی وبلاگی ها و خواهر برادرها تو خوشحال می کنی!
این هم از طرف دو قلو ها برای خواهر گلم
😘😍💕💕💕💕💕💓⁦❤️⁩💗💗💗💝💞💙🖤💜🧡💛💚هر قلب استیکر رو گذاشتم تا گویای عشق دوقلوها باشد
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون از لطفتون داداش آرش
انشاالله دوقلو های گل در تمامی مراحل زندگیشون موفق باشند و باعث سربلندی و سر افرازی شما و مادرشون بشن

15 اردیبهشت 99 13:50
ممنووون!
امیدوارم هرچی شادی وخوشبختی وخوش شانسی هست بیوفته به جونت)
چه مثال قشنگی زدم!دیدی اجی؟
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی عزیزم
بلههه دیجه، همه حرفای شما قشنگه
نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
15 اردیبهشت 99 13:50
تسليت اجي جونم🖤🖤                                                                                 منم دركت ميكنم عزيزم😢😢                                                                           سال پيش اول محرم بود كه يهو خبر فوت پسرعمه مو شنيدم😱😱
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از همدردیت آبجی
خدا رحمتشون کنه

15 اردیبهشت 99 14:05
خب بذار چوب جادومو در بیارم...بیبیدی بابیدی بوم!
اخ اخ ببخشید کدو تنبلت کردم)
خب دوباره...همه خوشیای دنیا رو ریختم تو وجودت
زهرا‌بانو
پاسخ


چقده ماهی تو نیلا، مرسی
مامان مهلامامان مهلا
15 اردیبهشت 99 16:35
چه آهنگ قشنگی!😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله مهلا جون
mahsamahsa
15 اردیبهشت 99 20:17
زهرای مهربونم ناراحت نباش عزیزم خدا همیشه صاحب مصلحت هست ❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
دقیقا درست میگین خاله ی عزیزم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
15 اردیبهشت 99 23:16
تسلیت میگم😖
خدا رحمتش کنه💔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
خدا رفتگان شماهم بیامرزه
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
19 اردیبهشت 99 2:56
تولد حدیث جون مبارک باشه 
پستت رو که خوندم یاد دختر خودم افتادم که الان کنارم نیست و من بسیار دلتنگشم یه روزایی فک میکنم اگه دلتنگیامو به کسی بگم شاید فک کنن زیادی حساس و دیوونه ام 
ولی این پست رو که دیدم با خودم گفتم یعنی روزی میشه که نرجسم یاد آبجیش کنه 
برا آرامش دلت دعا میکنم عزیزم
چه خوبه که پدر و مادرت همچین دختری دارن قطعا تو یک استوره ای 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی شما لطف دارین به من عزیزم
نه خاله جون همه دلتنگی دارن و گاهی دلشون میخواد با کسی درد و دل کنن این غیر طبیعی نیست
امیدوارم دخترتون و نرجس جون همیشه موفق و سلامت باشن
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
19 اردیبهشت 99 2:59
راستی وارد پستت که شدم آهنگ پخش نصف شبی دنبال گوشی شوهرم بودم فک میکردم واسه سحری گوشی رو کوک کرده آلارم گوشیشو عوض کرده و آهنگ گذاشته 😂
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی عزیزم چه جالب