زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

سورپرایز مهدیه جونم، بهترین دوست دنیا

1399/3/28 15:31
نویسنده : زهرا‌بانو
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها خوبین؟

منم توپ توپم.

میدونین، دوست خوب یه نعمت بزرگه که به این آسونیا پیدا نمیشه.

من یه دوست صمیمی خیلییی با احساس و مهربون دارم که اسمش مهدیه هست.

دو شب پیش حال دلم خوب نبود.

مهدیه جونم بهم گفت میاد پیشم تا یه خورده کنار هم باشیم و روحیمون عوض بشه.

منم با خوشحالی موافقت کردم.

اما نمیدونستم که...

قراره سورپرایزم کنههه.

وقتی اومد این کیک خوشگل و کادو های ناز رو برام آورد و حسااابی شرمندم کرد. مهدیه جونم یک دنیا مرسی.

واییی بچه ها! اینقدر خوشحال شدم و ذوق کردم من.

اینکه بدونی واسه یکی اونقدر مهمی که سورپرایزت کنه و خوشحالت کنه واقعا خیلی آرامش بخشه.

عاااشششقتممم رفیق نازنینم.

یاخچی که سن وارسان (خوبه که تو هستی)

این آهنگ خوشمل تقدیم به عشق دلم مهدیه.

یه سری حرفا تو دلم مونده بود دوست داشتم بهت بگم

تو بهترین رفیقه دنیایی و دنیامیا دنیامیا دنیامیاااا

الان که قلبمو تو مشتت داریا بهت سخت رسیده تنهاییا آخه دنیامیااا

 

خلاصه دیروز یعنی 27 خرداد 1399 مهدیه و مامانم اینا برام تولد گرفتن و با این کیک به پیشواز تولدم رفتیم و.

مامانم همیشه با خنده میگه: ما از یه هفته قبل تا یه هفته بعد از تولدت برای تو جشن میگیریم زهرا.

کلا دیروز با مهدیه جونم حسااابی بهم خوش گذشت و شد یکی از قشنگ ترین روزام و عوض تموم ناراحتیا در اومد واسم.

خدایا شکرت بابت نعمت های الهیت.

شب هم مامانم اینا این سفره شام لذیذ رو برامون تدارک دیدن. جانیم سیزه قربان پدر و مادرم.

خدا جونم عزیزانم رو برام حفظ کن.

امیدوارم شما دوستای گلم همیشه شاد و سلامت باشین.

پ.ن: فقط 8 روز به 18 سالگیم باقی مونده.

مرسی از نگاهتون.

پسندها (11)

نظرات (12)


28 خرداد 99 15:42
آره ، درست میگی☺،دوستای خوب یه نعمت هستن😆
خوش به حالت که همچین دوست خوبی داری😍😍😍😘😘😘
تولدت هم پیشاپیش مبارک😘😘😘🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎂🎁🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
​​​​​
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی عزیزم
دقیقا درسته
البته شما هم حالا شدی یکی از دوستای خوب من آناهل جون
ZAHRAZAHRA
28 خرداد 99 15:45
عشقمییی آبجی مهدیه از دوستای مهربونم تشکر میکنم که برام نظر میذارن
نازینازی
28 خرداد 99 15:47
ای جونممم ایشالله که همیشه حال دلت خوب باشه عزیزدلمم و هیچ وقت هیچ وقت هم اسمون دلت ابری نباشه😍🙏
پیشاپیش تولدت هم خیلیییی مبارک باشه عشقمم😘💜
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو دوست مهربونم
ایشالا تو هم همیشه شاد باشی

28 خرداد 99 15:54
دوست خوب یک نعمت خیلیی خیلی بزرگه! 
تولدخودت هم حساااابی مبازک دوست خوبم
ببخشید کامنتم انقدر بی روحیه ست.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نیلای قشنگم
تو همیشه و در هر حالتی برای من عزیزی آبجی کوچولوی خودم
MahdieMahdie
28 خرداد 99 15:54
قربونت برم زهرای خوشگل من ♥️ عزیزدلمی . خوشحالم که تونستم خوشحالت کنم و لبخندو رو لبای قشنگت بیارم . خدا انشالله به پدرو مادرت سلامتی بده و سایشون رو روی سرت حفظ کنه خیلی زحمت کشیدن . من که کاری نگردم عزیزم وظیفم بوده . خیلی خوشحالم کردی عشق من . مرسی بایت اون اهنگ قشنگی که برام گذاشتی فداتشم ممنون بابت این متن قشنگی که وقت ارزشمندتو گذاشتی و برام تایپ کردی . خیلی خیلی دوست دارم و برات بهترینا رو ارزو میکنم انشاالله که به همه آرزو هات برسی عشق من . مجددا تولدت مبارک با ارزوی بهترین ها 😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
قربون شکلت برم عزیزم نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم ماه من ایشالا به تو هم خوش گذشته باشه دیروز عاااشقتم اندازه تموم دنیا مهدیه جونم و خیلی خوشحالم که وبلاگ زدی اینجا عزیزم باعث افتخار ماست
SujinSujin
28 خرداد 99 16:04
سلام من شما رو دنبال کردم شما هم منو دنبال کنید
زهرا‌بانو
پاسخ
من که دنبال کردم عزیزم
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
28 خرداد 99 17:09
چه خوب که دوستای به این باحالی داری قدرشونو بدون پیشاپیش تولدت هم مبارک عزیزم 💝 از لحظه لحظه عمرت تا قبل بیست سالگی لذت ببر که بعد بیست سالگی دیگه نمیدونی چطور سی سالت شد یهو میبینی عههه تولد چهل سالگیتو داری میگیری 😊
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی از محبت شما خاله جون
بله واقعا درست میگین مامانمم همیشه همینو میگه بهم
سیما خاتونسیما خاتون
28 خرداد 99 17:28
الهی همیشه شاد باشی زهرا جان
تولدت هم پیشاپیش مبارک عزیزم🎂🎂🎈🎈
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون از محبتت عزیز دلم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 خرداد 99 18:38
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم، ان شاءالله همه روزهای زندگیت باب میلت بچرخن گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جون
تولد خودتم مبارک پیشاپیش
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
28 خرداد 99 20:48
تولدت پیشاپیش مبارک گلم ❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه جان

28 خرداد 99 22:28
خدارو شکر که حالتون خوبه آبجی زهرا عزیز😊
خوش به حالتون که همچین دوستای خوبی دارین 😏
تولدتونم  پیشاپیش مبارک باشه آبجی زهرای عزیز💐🎂
انشالله 18000 ساله بشین😊💐 
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون داداش حسین
انشاالله شماهم همیشه موفق باشین
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
29 خرداد 99 0:03
وایییی منم دوس دارم اینجوری سوپرایزم کنن🤩🤩🤩❤❤❤❤❤
پیشاپیش تولدت مبارک ابجی زهراا💞💞💞💞❤❤❤💝💝💝💐💐💐😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی خواهری
آره واقعا خیلی حس قشنگی بود