زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

آخرین پست خرداد: سورپرایز من برای مبینا و مدیا

1399/3/30 15:15
نویسنده : زهرا‌بانو
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

چطورین دوستای خوبم؟ 

راستش امروز میخوام یه خورده باهاتون حرف بزنم.

اول از همه...

امروز تولد مدیا جونه. یکی از دوستای خوب نی نی وبلاگیمون. بهش تبریک میگممم.

دو سه روز دیگه هم تولد یکی از عزیز ترین دوستامون، مبینا جان هست. مبینای مهربونم تولدت پیشاپیش مبارک. امیدوارم آسمون دلت پر از ستاره های خوشبختی باشه.

واییی بچه هااا! فقط یکی از امتحانای من مونده که یکشنبه 1 تیره. اگه اون امتحانم با موفقیت بدم، دیپلمم رو میگیرم انشاالله.

اصلا باورم نمیشه که دارم دیپلم میگیرم. من دیپلم کامپیوتر در خدمتتونم. خخخ.

به امید رفتن به مقطع بالا تر.

برای همگیتون آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت دارم.

این ماه خیلی سرم شلوغ بود و ماه سختی داشتم. به خاطر امتحانا.

ولی واقعا به نتیجه اش می ارزه.

تابستون دوست داشتنی تو راهه. مخصوصا ماه تیر عزیززز که من عاشقشممم، دیگه خیلی بهمون نزدیک شده. خدا رو شکر.

خب دیگه. من برم شروع کنم واسه امتحان یکشنبه ام بخونم.

لطفاً دعا کنید که خوب پاسش کنم. به امید خدا.

شاااد باشید.

پسندها (14)

نظرات (13)


30 خرداد 99 15:20
همیشه موفق باشیی و به قول خودت اسمون دلت ستاره بارون باشه!
خب دیگه از این به بعد مشکلی کامپیوتر داشتیم میاریم پیش مهندس شجاعی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی نیلا جونم انشاالله تو هم همیشه شاد باشییی
بلههه من در خدمتتون هستم

30 خرداد 99 15:41
زهرا جون توی امتحانات موفق باشی
مرررررسی بابت تبریکت  
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی عزیز دلم
خواهش میکنم کاری نکردم که

30 خرداد 99 15:53
انشالله که آخرین امتحانتون رو هم با موفقیت بدین آبجی زهرا 💐
خانوم مهندس کامپیوترم خرابه بی زحمت برام درس.میکنین ؟؟😊
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم داداش حسین
بله البته

30 خرداد 99 16:00
همیشهههه موفق باشی مهروبوننننننننننننن 
همیشه هم تو امتحاناتت موفق باشییییییییی 
واییی نگگووو ! من خواب دیدم امتحان داریم ترسیدم :/ =)) خخخخخخ 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی آبجی گلم
آخی جونم! خدا رو شکر که امتحانای شما تموم شده دیگه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 خرداد 99 16:03
عزیزدلم ان شاءالله مثل امتحان قبلت میایی و بهم میگی که بیست گرفتی باهم دیگه کلی خوشحالی میکنیم❤

مرسی از تبرکت گل قشنگم با آرزوی بهترین ها برای خودت...
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربونم انشاالله که تو هم تموووم امتحاناتو عالی بدی
خواهش میکنم عزیزم، امیدوارم تونسته باشم خوشحالت کنم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 خرداد 99 16:44
به سلامتی اون روزی که تو یه پستت میگی دیپلم گرفتی زهرا جونمم😍
زهرا جونی تو امتحان اخری موفق باشی😍😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی خواهری جونم

30 خرداد 99 16:50
موفق باشییییی😍😍😍😍😍😍😍😍
حتما آخریش رو هم عععععععااااااااللللیییییی میدی!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍
​​​
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از انرژی مثبتی که بهم دادی آناهل جونم
و مرسی بابت متنی که بالای وبلاگت نوشتی
ZAHRAZAHRA
30 خرداد 99 18:36
مبینا و مدیا تولدتون مبارک عزیزم

30 خرداد 99 19:04
بفرمایین نی نی گپ خانوم مهندس
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما خانمی
نرگسنرگس
31 خرداد 99 11:17
زهرا جان موفق باشی...الهی که همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی خاله نرگس مهربونم
طاهرهطاهره
31 خرداد 99 11:21
دیپلم گرفتنت مبارک عزیزدلم
برات سلامتی وموفقیت توتموم مراحل زندگیت آرزومیکنم 
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
انشاالله موفقیت بچه هاتونو ببینین
نازینازی
31 خرداد 99 13:03
تولد ها خیلیی مبارک باشه😍❤️
ایشالله که امتحان اخریت رو هم میترکونی و توپ توپ میدی😊🤩
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی نازنین جان
انشاالله عزیز دلم
بی نامبی نام
31 خرداد 99 22:42
ممنون كه پر انرژي هستي ولي اگه  نا بينا هستي چطور مينويسي
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم
خب میدونی من با کامپیوتر میام وبلاگ، توی کامپیوترم یه نرم افزاری ریختم که همه چیو برام میخونه هر کاری من انجام بدم مثل تایپ کردن و... برام میخونه، اینجوری شده که تونستم با بقیه راحت ارتباط برقرار کنم