زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شروع محرم 1399

1399/6/3 11:42
نویسنده : زهرا‌بانو
710 بازدید
اشتراک گذاری

دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده
اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده
لشکر مشکی پوشا سینه زنهای ارباب شب همه شب میخونن نوحه برای ارباب
جان آقا سنه‌قربان آقا سید العطشان آقا
جان آقا سنه‌قربان آقا سید العطشان آقا

---

سلام دوستان.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

فرا رسیدن محرم رو به همتون تسلیت میگم.

این چند روز یکم بی حوصله بودم. شاید به خاطر استرس کنکور یا شایدم خستگی درس خوندن باشه.

البته کنکورم صبح روز شنبه 1 شهریور بود. خوب بود خدا رو شکر. حالا انشاالله رتبه مناسبی بیارم.

این دو روز حسااابی برای خودم وقت گذاشتم.

یه کتاب رو خوندم و تموم کردم. اسمش دختر شینا بود که خیلی داستان غم انگیزیه. ولی میگن یکی از داستانای معروفه.

حالا یه کتاب دیگه رو شروع کردم به نام یک قدم تا دلدادگی. موضوع قشنگی داره.

تصمیم دارم خودمم این دو ماه که فرصت دارم دست به قلم بشم و یه چیزایی بنویسم. البته اگه حس نوشتنم بیاد. خخخ.
آهان. تا چند روز دیگه یکی از خاطرات کودکیمو مینویسم براتون.

خلاصه که...

همین دیگه.

پسندها (15)

نظرات (14)


3 شهریور 99 12:39
تبریک میگم آبجی زهرا انشالله رتبه تک رقمی در کنکور 👍😍💐
 
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم داداش حسین
پرنسس زهراپرنسس زهرا
3 شهریور 99 15:45
سلام زهرا جون انشالله رتبه خوبی بیاری و موفق باشی منم کتاب دختر شینا رو خوندم و خیلی قشنگ بود با اینکه غم انیگزه ولی خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگه من تو 5 روز تمومش کردم
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم انشاالله شماهم موفق باشی
آره خیلی قشنگ بود کتابش، من سه روزه تمومش کردم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 شهریور 99 17:02
خسته نباشی زهرا خانم

انشالله خبرای خوب از رتبه ی کنکورت ثبت کنی
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم، سلامت باشین انشاالله
mahsamahsa
3 شهریور 99 18:39
عزیزم انشالله که تو کنکور موفق باشی و خدا هر چی بخوای بهت بده💚
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از دعای قشنگتون انشاالله خدا حاجت دل شما رو هم برآورده کنه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 شهریور 99 19:28
خداروشکر عزیزدلم راحت شدی بعد این همه استرس و سختی درس خوندن... 
امیدوارم رتبت یه رقمی بشه گل من
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از محبتت عزیزم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
4 شهریور 99 0:18
موفق باشی زهراجون😍
منم کتاب دختر شینارو چندبار خوندم💝
الانم دارم رنج مقدس رو میخونم😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم تو هم موفق باشی
ااا چه خوب! یادم میمونه اگه فایل های صوتیش رو پیدا کردم میخونم
مامان فاطمهمامان فاطمه
4 شهریور 99 0:41
عزیزم خسته نباشی..امیدوارم با خبرای خوب برگردی
زهرا‌بانو
پاسخ
سلامت باشین. ممنونم از لطفتون
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 شهریور 99 20:15
موفق باشی زهرای عزیزم💗💕
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی فاطمه مهربونم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 شهریور 99 11:16
عزيزم خسته نباشي مهربون ترينم😘💜
راستي از كنكور چه خبر؟؟؟😉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
هیچ بی خبر
千.𝓏千.𝓏
6 شهریور 99 0:14
زهرا جون ممنون که مارو هیچ وقت نادیده نمی گیری 😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم، وبلاگت خیلی قشنگه
طاهرهطاهره
9 شهریور 99 22:11
انشاالله که هررشته ای دوست داری قبول میشی گلم.
زمان کنکورم همه میگفتن نگران نباش   ولی من بودم.
حالافکرمیکنم همه اون نگرانیاواسترسا ازکفم رفت.
شادوبی خیال باش،خدای اون بالا حواسش به همون هست😊
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از نظر زیباتون خاله جون، کلی بهم انرژی دادین
بله واقعا استرس ما بی مورده، خدا خودش به همه کمک میکنه
千.𝓏千.𝓏
10 شهریور 99 14:58
نظرت لطفته زهرا جون 
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزی
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 مهر 99 15:57
انشالله موفق باشی راستی اگه خواستی میتونی بگی رتبت چنده البته اگه خواستی نمیحوام فضولی کنم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلممم
رتبم خیلی خوب شد خدا رو شکر
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 مهر 99 16:45
مبارکه😘
میشه بگی چنده.
البته ببخشیدا فضولی میکنم😁
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
نه بابا فضولی چیه؟
دور و بر 5000