زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تاسوعا و عاشورا و شام غریبان 1399

1399/6/9 23:10
نویسنده : زهرا‌بانو
338 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دعا کردم نشد مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین شرمندتم رفتم که برگردم نشد♪♪
چشمام نمیبینه داداش بدجوری دستام خاکیه♪♪
هر کار میشد کردم نشد شرمنده مشکم خالیه
از ناقه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد
تا خیمه ها راهی نبود مشک آبروداری نکرد♪♪
دندون گرفتم عشقت رو سینه سپر کردم نشد♪♪
خواستم علمداری کنم رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد

---

عجب لحظات غریبانه ای دارد محرم امسال!

سال های قبل چقدر عزاداری هامون زیبا بود.

همه با فراغ بال عزاداری میکردیم، نذری میدادیم و برای اموات خیرات میکردیم. ولی افسوس!

امسال حال و هوای دیگه ای هست.

غمی که این روزا وجود داره به شدت سنگینه و دل ها گرفته.

ولی...

ای کاش میتونستیم مثل سال های قبل راحت برای آقا امام حسین (ع) عزاداری کنیم.

من دلم از این میسوزه.

خدایا!

به حق همین وقت عزیز شر بیماری کرونا رو از سر ما کم کن.

الهی آمین.

عزاداری هاتون قبول و التماس دعا.

پسندها (13)

نظرات (10)


9 شهریور 99 23:14
عزاداریهاتون قبول درگاه حق آبجی زهرا💐
التماس دعا 🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
عزاداری های شماهم قبول داداش حسین
محتاجیم به دعا

9 شهریور 99 23:20
عزاداری هاتون قبول آبجی گلم :-)
التماس دعا🙏
ان شاالله که کرونا هم میره و دییگه برنمیگرده!
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی نازم
محتاجم به دعا عزیزم
آره واقعا خدا کنه کرونا هر چی زودتر از بین بره
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 شهریور 99 0:47
عزاداریهاتون قبول عزیزم... الهی آمین واسه دعای قشنگت
واقعا که قدر روزهایی که داشتیم رو ندونستیم
التماس دعا مهربونم
زهرا‌بانو
پاسخ
عزاداری های شماهم قبول باشه مبینا جان
محتاجیم به دعا
مامان فاطمهمامان فاطمه
10 شهریور 99 9:46
یاحسین🥀
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
10 شهریور 99 11:14
عزاداری هاتون قبول زهرا جون
واقعا عجب محرمی شده امسال😞
زهرا‌بانو
پاسخ
عزاداری تو هم قبول گلم
آره واقعا راست میگی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 شهریور 99 11:43
عزاداري قبول و التماس دعا🖤🌼
زهرا‌بانو
پاسخ
عزاداری شماهم قبول عزیزم، محتاجیم به دعا
سیما خاتونسیما خاتون
10 شهریور 99 15:38
تاسوعا و عاشورا بر شماهم تسلیت باد زهراجان
الهی آمین واسه دعای قشنگت
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
سلامت باشی انشاالله
mahsamahsa
10 شهریور 99 17:24
انشالله دعای زیبات خیلی زود مستجاب بشه عزیزم🌟
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
10 شهریور 99 20:51
الهی آمین برای دعاهای قشنگت
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم. الهی آمین

11 شهریور 99 8:30
الهی آمین ایشاا... زودتر کرونا هم تموم بشه واقعا همه خسته شدیم!
زهرا‌بانو
پاسخ
انشاالله که تموم شه عزیزم