زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

آغاز پاییز 1399

1399/7/5 15:40
نویسنده : زهرا‌بانو
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

حالتون خوبه دوستان؟

الان پنج روزه که وارد یه فصل جدید شدیم. یکی از فصل های خوب خدا، پاییز. پاییزتون مبارک.

راستشو بخواین من از پاییز فقط ماه مهر که مامان عزیزم توش به دنیا اومده رو دوست دارم.

با اینکه زمستون سرد تره ولی از پاییز بیشتر دوستش دارم.

البته همه میگن پاییز فصل خیلی زیباییه. برگ های درختا که هر کدوم به یه رنگ در میان و رو زمین میریزن، نسیم ملایمی که میوزد، هوا که بوی لطافت میگیره، باران رحمت الهی که میاد و... همه و همه.

دروغه اگه بگم آرزو نمیکنم که ای کاش منم میتونستم زیبایی های خلقت خدا رو ببینم.

حالا ولش کنین.

از خدا میخوام توی پاییز امسال بهترین اتفاقات براتون بیفته. میدونین این آخرین پاییز قرن ماست؟

خب بریم که داشته باشیم یه کم تعریف از این روزا.

همونطور که توی پست قبلیم گفته بودم گوش درد داشتم. شنبه هفته پیش رفتم دکتر و قطره داد، امروزم دوباره رفتم دکتر و خوب شدم خدا رو شکر. از همه اونایی که برام آرزوی بهتر شدن کردن ممنونممم.

واقعا آدم تا وقتی خدایی نکرده مریض نشه قدر سلامتی که خدا بهش عنایت کرده رو نمیدونه.

اصلا وقتی آمار کرونا رو میشنوم خیلی اعصابم به هم میریزه. انشاالله خدا به همه بیمارا کمک کنه و شفاشون بده.

بگذریم.

دوم مهر سالگرد ازدواج مامان بزرگ و بابا بزرگم بود و پیششون بودم. خدا همه مامان بزرگ بابا بزرگا رو حفظ کنه، اونایی هم که مرحوم شدن خدا بیامرزه.

هفته دیگه هم تولد مامان جونمه. خیلیییی براش خوشحالم.

همین دیگه.

این چند تا عکسم گذاشتم که یه کم روحیمون باز شه.

شاد و سلامت باشید.

پسندها (11)

نظرات (12)

✿•selva•✿✿•selva•✿
5 مهر 99 15:44
اخی مبارکه سالگرد ازدواجشون😊
موفق باشی😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی سلی جون
ممنونم️hearts️
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 مهر 99 15:56
❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣💟
الان دارم نظر هایی که دادی رو جبران میکنم
زهرا‌بانو
پاسخ
وایییی مرسی
️hearts️️hearts️️

5 مهر 99 17:57
وایی تولد مامانت مبارک باشه زهرا جونم،سالگرد ازدواجشون هم مبارک باشه عزیزم،همیشه به خوشی!امیدوارم همیشه لب هات بخنده بدون توقف😍
زهرا‌بانو
پاسخ
وای مرسی نازنین زهرا جونم️hearts️️hearts️️


انشاالله تو هم همیشههه شاد و موفق باشی

5 مهر 99 21:57
http:shaineg67.niniweblog.com
لطفا این وبلاگ رو دنبال کنین 👆 هفته های جایزه بارون داره این  وبلاگ 😲
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه
شما هم دنبال میکنین؟

5 مهر 99 23:39
❤️❤️❤️
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مهر 99 1:33
ببخشید آجی جونممم کمتر پستای قشنگتو میخونم آموزش محازی وقت این کارا رو برامون نزاشته😮😮😯😯😫
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مرسی که نظر دادی
مامان فاطمهمامان فاطمه
6 مهر 99 7:53
پاییز مبارک🍁
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی
پاییز شماهم مبارک
مامان پریمامان پری
6 مهر 99 13:09
تولد مامان گلت مبارک😍
من و دخترم هم مهر ماهی هستیم😍
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم
بله میدونم. تولد شماهم مبارک
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 مهر 99 19:59
تولدشون مبارک باشه با ارزوی بهترین ها
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم سلامت باشی
طاهرهطاهره
7 مهر 99 18:22
تولدمامان عزیزت مبارک زهرا جون.سایه شون مستدام
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون خاله جان. سلامت باشین انشاالله
طاهرهطاهره
7 مهر 99 18:24
منم پاییزواصلادوست ندارم.اومدنش دلموپرغصه میکنه،ازهمون لحظه که ساعتارویه ساعت عقب میکشیم😒
 
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی پس من و شما در این مورد هم عقیده ایم
پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️
12 مهر 99 14:22
تولدش مبارک 
فقط منم بدم میاد از پاییز چون مدرسه ها وا میشه همهمه برپا میشه و بدبختی ها هم شروع میشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
دقیقاااا مدرسه و دانشگاه ها باز میشه بدبختی آغاز میشه