زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد دایی جونم و چند تا مناسبت دیگه

1399/5/6 16:02
نویسنده : زهرا‌بانو
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.

خوبین عزیزان؟

منم خوبم به لطف خدا.

چون سرم شلوغ بود امروز چند تا پست رو توی یه پست خلاصه میکنم.

این روزا پیشرفت درسیم زیاد بود خدا رو شکر.

عربی رو تقریبا تموم کردم. زبان هم داره تموم میشه.

انشاالله از پس دینی هم بر میام. فقط ادبیات خیلی سخته. خصوصا قواعد و آرایه هاش. خدا خودش کمکم کنه.

و اما...

امروز تولد تنها دایی منه که الهی فداش شم. از بس دوستش دارم.

اینم چند تا متن برای تبریک تولدش.

دایی عزیزم امروز مانند شروع یک زندگی جدید است
عمری که دوباره آغاز می شود و من برای تو آغازی رویایی را آرزو می کنم
تولدت مبارک دایی خوب و مهربانم

***

امروزت پر از عشق و فردایت پر از لبخند دایی خوبم
تبریک برای چنین روز شادی
تولدت مبارک

******

دایی خوبم
هیچ جمله ای نیست که بتوانم حس شوقی که به خاطر امروز دارم را با آن بیان کنم
تولدت مبارک
برایت آرامش و آسایش آرزو می کنم

***

خب.

مناسبت دوم مرداد ماه روز ازدواج باشکوه حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) بود. اونم بهتون تبریک میگم البته با تأخیر.

سوم مرداد ماه تولد آریا کوچولو، پسر خاله شیطونم بود. آریای گلم امیدوارم همیشه شاد باشی.

این کیک خوشمزه تقدیم به داییم و آریا جونم.

و در آخر...

این عکس، استاتوس واتساپ من در روز اول مرداد بود که مامانم به اصرار عکسشو گرفت و فرستاد برام.

واقعا این جمله چیزیه که من توی این سال ها آرزو  داشتم با چشم خودم ببینم و از خدا میخوام روزی بهش برسم. 

ببخشید یکم زیاد شد. ولی در عوض شد یه پست پر و پیمون. خخخ.

ممنون از نگاهتون.

پسندها (10)

نظرات (9)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مرداد 99 16:12
هنوز پست رو نخوندم ولي...
هوووووووورررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اولين مشوق شدم😀
 
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جووونم عزیز دل منی تووو اخه
مرسی که اولین نظرو دادی آبجی جون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مرداد 99 16:18
چه قشنگ😍
تولد داييت و آريا فسقله هم مبارك😉😘🎂
به به چه كيكي😋🍰
منم كتاباي راجع به ادبيات بابامو ميخونم😊 تو كتابخونه خودم حدود 300 تا كتاب دارم كتابخونه خونمون كه واسه بابامه و همه ازش استفاده ميكنن 200 تا كتاب قطووووور هست.😅
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی نسرین نازم جات خالی
ای جانم آفرین به تو خانم کتابخون
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
6 مرداد 99 16:25
انشا الله خدا خودش کمک میکنه موفق باشی زهرا جانم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی سارا
آره عزیزم خدا خیلی مهربونه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 مرداد 99 16:26
تولد داییت و آریاکوچولو مبارک باشه عشقم... ان شاءالله همیشه در کنارهمدیگه شاد و سلامت باشین
همینطور موفقیتت رو تو کنکور ببینیم آجی جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای این همه محبتت عزیزم
انشاءالله تو هم بهترین رشته بری و شاهد خوشحالی و موفقیتت باشم
سیما خاتونسیما خاتون
6 مرداد 99 20:44
تولدشون مبارک باشه

انشاالله همیشه به شادی❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از لطفت خاتون عزیزم
طاهرهطاهره
7 مرداد 99 2:03
تولددایی عزیزت وآریاکوچولومبارک،زهراجونم
انشاالله همیشه به خوشی وشادی باشی گلم
ازخداموفقییتت توکنکوروهمه ی زندگی روطلب میکنم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون خاله جونم
به امید موفقیت بچه های شما
مامان آنیلمامان آنیل
7 مرداد 99 8:01
موفق باشی همیشه💐
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان فاطمهمامان فاطمه
7 مرداد 99 8:21
تولدشون مبارک 🌹
مثل همیشه ارزوی موفقیت دارم برات 🤲
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
منم مثل همیشه ممنونم ازتون
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
7 مرداد 99 13:58
تولدشون مبارک🎆🎇🎇👏👏🎇
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون نوشین جون