زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عید قربان مبارک

1399/5/10 14:06
نویسنده : زهرا‌بانو
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها.

خوبین؟

امروز عید قربانه. عیدتون مبارک.

این روزا اتفاق خاصی نیفتاده.

البته من خیلی استرس کنکور رو دارم. لطفا برام دعا کنید. مرسی مهربونا.

اینم چند تا عکس زیبا برای شما.

پسندها (12)

نظرات (9)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 مرداد 99 14:44
عید تو هم مبارک مهربوننننننن😚😚😚😚😚😚😚
من که میدونم بهترین رتبه رو میخوای بیاری😆😁
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی نسرین جونم
خدا کنه همینطور باشه عزیزم
نیلا
10 مرداد 99 15:39
عیدت مبارک آجی خودخودم!!!
آجی جونم یادت باشه کنکور،قبول شدی شیرینیشو بیاریاا
حالا اجیمو چشم نزنین هااا،وقتی ازش تعریف میکنین بزنین به تخته چشم نخوره
پ.ن:دلم برای اونوقتا که تو نی نی گپ حرف میزدیم تنگ شده
منم میگفتم تو کنکور بهت تی تاپ و اب معدنی میدن)
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشق من
تو دعا کن من قبول شم چشم یه شیرینی توپ میدم بهت
وای نیلا منم خیلی دلم برات تنگ شده امروز خیلی یادت بودم خواهش میکنم برگرد پیشمون(
mahsamahsa
10 مرداد 99 17:58
عزیزم عیدت مبارک
انشالله همیشه موفق باشی💚
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
عید شما هم مبارک

10 مرداد 99 23:50
عیدتون مبارک آبجی زهرا💐
از همین الان قبولی در کنکور با بالاترین رتبه مبارکتون باشه💚
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی داداش حسین عید شما هم مبارک
انشاالله که همینطوره
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
11 مرداد 99 13:33
عیدت مبارک گلم ❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم عید تو هم مبارک
مامان فاطمهمامان فاطمه
11 مرداد 99 15:00
عید تون مبارک 💖
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شماهم مبارک عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 مرداد 99 16:04
عیدت مبارک عزیزدل من...❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خواهری مهربون من
نرگسنرگس
12 مرداد 99 9:04
من مطمئنم که تو موفق میشی زهرا جان.
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از دعای خوبتون خاله جون، انشاالله که همینطور بشه، خودمم خیلی امیدوارم
نوشین
14 مرداد 99 0:36
سلام زهرا جان. من اتفاقی سایتتون رو دیدم. برات دعا میکنم موفق باشی. خیلی ازت روحیه گرفتم . 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام
خیلی ممنونم
لطف دارین