زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

18 سال و 18 روزگی من

1399/4/23 14:15
نویسنده : زهرا‌بانو
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

چطور مطورین؟

منم هی. بد نیستم. البته بیشتر سعی میکنم حفظ روحیه کنم و حال دلمو خوب کنم.

بگذریم که دنیا محل گذره. خخخ.

امروز 18 روز از 18 ساله شدنم گذشت.

داشتم فکر میکردم عمر آدم چقدر زود میگذره ها. انگار روزها و ساعت ها دارن میدوئن تا سریع رد بشن و برن.

مهم اینه که آدم بتونه از لحظه لحظه زندگیش لذت ببره. این واقعاً یه هنره ها. اینکه آدم مشکلات زندگیشو در نظر نگیره و بتونه نیمه پر لیوانو ببینه و خودشو شاد نگه داره که البته همیشه هم کار آسونی نیست.

بیخیال.

فقط اومدم بگم که...

فقط 39 روز مونده تا کنکور.

شاید یه علت بی حوصلگی منم همینه که حس پست گذاشتن نداشتم. بالاخره استرس داره دیگه کنکور.

ولی من نمیدونم چرا دلم روشنه و احساس میکنم که بتونم از پسش بر بیام. حالا انشاالله که همینطور باشه.

البته همینجوریم نمیشه ها. این اتفاق با دعای شما دوستای مهربونم میتونه بیفته. پس منم بین دعا هاتون یاد کنین. ممنونم.

همین دیگه.

حالا برین چند تا عکس زیبا ببینین.

فعلاً خدا یار و نگه دارتون.

پسندها (13)

نظرات (14)


23 تیر 99 14:27
ایشالا کنکورت رو عالی بدی زهرا جونم
18 سال و 18 روزگیت هم مبارک
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییییی مهربونم آبجی قشنگم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
23 تیر 99 14:30
18 سال و 18 روزگيت كليييييييييييييييييييييييييييييي مبارك 🎊🎊🎊🎉🎉🎉
عمر تو كه مثل طلاست حتي ارزشمند تر از طلا💍💍💍
من كه كلي دعات ميكنم و مطمئنم به اميد خدا بهترين رتبه رو مياري💋💋💋
📓 📔 📒 📕 📗 📘 📙 📚 📖
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت آبجی نسرین تو خیلی لطف داری به من
شما که خودت طلایی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
23 تیر 99 14:38
اگر من طلا باشم تو وصف نا شدني هستي
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خوشگلم تو خیلی خوبی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 تیر 99 15:19
۱۸ سال و ۱۸ روزگیت مبارک خواهر نازم

ان شاءالله تو کنکور هم موفق خواهی بود عزیزدلم شک نکن...
همیشه دعاگوت هستم بهترین
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربون ترین و عزیز ترینم
عاشقتم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
23 تیر 99 15:26
ممممممممممممممممممبببببببببببببببببببببببببببااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککککککککککککککهههههههههههههههههههههههههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مررررسسسسسییییی
меliкамеliка
23 تیر 99 15:43
۱۸ سال و ۱۸ روزگیت مبارک زهرا جونم🤩
انشاالله کنکورت رو به بهترین نحو میدی 😍😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی ملیکا جون عزیزم نظرت خیلی بهم روحیه داد

23 تیر 99 16:06
آبجی زهرا استرس نداشته باشین شما به احتمال چهار صد و ده درصد قبولی😁
حتما آبجی زهرا همیشه دعاگوتون هستیم💚
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون از نظر خوبتون داداش حسین
مامان فاطمهمامان فاطمه
24 تیر 99 5:59
الهی ک موفق و پیروز باشی زهرای عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از دعای قشنگتون خاله جون
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
24 تیر 99 22:07
زهرا جان موق باشی عزیزم 😘بهترین ها را برات ارزو می کنم مهربون😍دوست دارم یک عالمه هرچی بگم بازم کمه😊
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم مرسی سارا جان خیلی دعای قشنگی برام کردی خیلی خوشحال شدم عزیز دلم
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
25 تیر 99 6:05
انشاالله موفق باشی عزیزم 😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جون
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
25 تیر 99 11:48
انشاالله کنکورتو عالی بدی زهرا جون😘😘
من برات دعا کردم😍
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون نوشین جان خیلی لطف کردی
انشاالله شما هم به هر چی میخوای برسی عزیزم
مامان مهلامامان مهلا
26 تیر 99 9:21
به امید خدا از پسش برمیایی زهرا بانوی گل🙂
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم، انشاالله که همینطور باشه
مامان مهلامامان مهلا
26 تیر 99 9:23
راستی تولدت مبارک 
راستش روزی که پست تولد گذاشتی اومدم تبریک بگم ،نمیدونم چرا هرچی میتوشتم ارسال نمیشد حتی نتونستن پستت رو لایک کنم
به هر حال شرمنده بابت تاخیر
تولدت مبارک عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ای وای این حرفا چیه خاله جان؟ همین که به فکر من بودین واسم کلیه
خیلی ممنونم، زنده باشین
مامان پریمامان پری
26 تیر 99 11:24
مبارک باشه عزیزم
کنکورت هم به لطف خدا عالی میشه😇
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون از محبت شما خاله جون