زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد عمه لطیفه

1399/2/21 18:28
نویسنده : زهرا‌بانو
247 بازدید
اشتراک گذاری


 

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک …

در ستاره باران میلادت میان احساس من تا حضور تو حبابی است از جنس هیچ … از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق … جشن میلادت را به پرواز میروم
در این خانگی ترین آسمان بی انتها ، آسمانی که نه برای تو که تنها برای ما آبیست … تولدت مبارک !

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن میگیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک میگوییم !

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست … سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم !

دیشب برای روز تولدت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …

تولدت مبارک عمه جان !

-----

سلام دوستان.

امروز 21 اردیبهشت تولد گوگولی ترین عمه منه.

عمه لطیفه ی من، عزیز من تولدت مبارک. امیدوارم همیشه در کنار همسرت خوشبخت باشی.

دوقون گونون کوتلو اولسون بی بی جانم.

11 اردیبهشت تولد خانم فیروزی عزیزم، 13 اردیبهشت تولد دوستم پرستو و 14 اردیبهشت هم تولد عمو میلادم و هم تولد یاسین کوچولو نوه داییم بود.

جمعه شب افطاری دعوت خاله ام بودیم. شب بسیار خوبی بود و خاله ام یه خورشت بادمجون توپ و خوشمزه که من عاااشقشم درست کرده بود. از همینجا بهش میگم ساقول عشقیم. یعنی دستت درد نکنه.

خدا رو شکر استرس زلزله توم کم شده. فقط دیشب یه خورده نگران بودم که بازم سعی کردم بهش فکر نکنم.

و در آخر...

خدایا، آرامش قلبم! شکر میکنم که تو رو دارم. شکر میکنم که بهم سلامتی و خانواده خوب دادی. شکر می کنم که... تو خدایم هستی.

پسندها (13)

نظرات (11)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 اردیبهشت 99 18:49
تولدشون مبارک باشه🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 اردیبهشت 99 18:51
تولدشون مبارک باشه.. همیشه به خوشی
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مبینا جااان😍😊

21 اردیبهشت 99 19:04
تولدشون مبارک 🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسیییی

21 اردیبهشت 99 19:23
تولدشون مبارکه ،کاش من هم همچنین برادر زاده ای داشتم تا برام شعر های قشنگ می گفت!
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون، شما لطف دارین
مامانمامان
21 اردیبهشت 99 19:45
تولدشون مبارک🎂
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی سیما جون

21 اردیبهشت 99 20:11
تولد عمه ی اجی زهرام مبارکه!
از طرف من بگو خوش به حالتون با این برادرزاده محشرو تبریک های محشرترش و تولدشون مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از آبجی نیلام، از تعریفات، از اینکه سر زدی

عشقیییییی

21 اردیبهشت 99 20:44
اِ اِ اِ این حرفا چیه سرزدن به وب اجیم  دیگه مثل صبحونه خوردن شده که بایدیه)
زهرا‌بانو
پاسخ
قربون تو آبجی نازم که اینقدرررررر خووووبیییی

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 اردیبهشت 99 21:22
تولد عمه ات مبارک اجی زهرا❤😍
همیشه خوش باشی دوست جونم💙💕💕
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از تبریکت آبجی بهارم😍😊💜
انشاالله خدا هر چی شادی تو دنیاست سرازیر کنه به دلت
نازینازی
21 اردیبهشت 99 21:50
تولدشون مبارک باشه مهربوووون😍😊💜
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات نازنینممممممم😍😊💜😍😊💜😍😊💜
انشاالله بهترین اتفاقای دنیا برات بیفته خواهریم😍😊💜

23 اردیبهشت 99 0:58
تولدشون مبارک باشه زهرا جان😙😙
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهلامامان مهلا
23 اردیبهشت 99 15:01
تولد عمه جونت با با تاخیر مبارک عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم، لطف کردین