زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شهادت امام علی (ع) تسلیت 1399

1399/2/25 13:37
نویسنده : زهرا‌بانو
309 بازدید
اشتراک گذاری


یتیما با ظرف شیر، ساکتن و سر به زیر

غم رو شونه هاشون، اشک چشماشون روی گونه هاشون، ناله میکنن از غم باباشون

اون که شب میومد تک و تنها، روی شونه اش نون و خرما

حالا فهمیدن که کی بوده

اون که شبها با حال خسته، میومد با روی بسته

حالا فهمیدن علی بوده

تیره شده آسمون، دل همه غرق خون

در دل خرابه، چشمای گرسنه به راه بابا

از کسی بجز او غذا نمیخواد

بی وجودش از دنیا سیرن، برای بابا میمیرن، همه سراغشو میگیرن

خرابه ها تاریک و سرده، بابا دیگه بر نمیگرده، همه سراغشو میگیرن

دلم شده پر امید، شب وصالم رسید، شب، شب مراده

انقدر نکن گریه دختر من، اشک شوقه تو چشمای تر من

فاطمه ام میاد دنبال من، خبر داره از حال من

امشب میاد به استقبالم

به انتظارش بیدارم، کنار این کوله بارم

درد دلای چندین ساله ام

---

سلام.

شهادت امام علی (ع) مولای ما شیعیان رو به همتون تسلیت میگم.

شب اول قدر برای من خیلی معنوی گذشت.

دعای جوشن کبیر و توسل رو خوندم و اشک ریختم.

در بین دعا هام هیچ کدوم از دوستای خوب و مهربونمو فراموش نکردم.

خصوصا چند تاییشون که ازم خواسته بودن و میدونستم حاجت دارن. از ته دلم از خدا خواستم گره از مشکلاتشون باز بشه و حاجت روا بشن.

بچه ها منم التماس دعای فراوون دارم. خیلی دلم غم داره. دعام کنید. که عاقبت به خیر بشم. ممنونم.

پسندها (11)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
25 اردیبهشت 99 15:34
آبجی زهرای نازنین من مرسی از این همه لطف و محبتت...

حتما دعات میکنم قشنگم ازخدا میخوام همیشه برات بهترین هارو رقم بزنه..
الهی که هیچ موقع غم توی دل قشنگت نباشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از کامنت پر انرژی و مهربونت مبی جونم
دو شب پیش خیلی دعات کردم و یادت بودم، دعا کردم که حاجت روا بشی
 

25 اردیبهشت 99 16:00
انشالله زهرا خانوم حاجت هات برآورده بشه
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم، انشاالله شما هم خوشبختی بچه هاتونو ببینید

25 اردیبهشت 99 16:16
ممنووون واسه ی محبتت اجیی زهرا،منم برات صلوات میفرستم اجی جوونم!!
چون راستش دقیق نمیدونم برای حاجت روا شدن چی باید بخونم
 
زهرا‌بانو
پاسخ
عشقمی تو آخههه
مرسی

چیز خاصی نباید بخونی، فقط دعا کن واسه کسی که دوستش داری
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
26 اردیبهشت 99 5:32
میرود با فرق خونین پیش بازوی کبود😭😭💔
 
زهرا‌بانو
پاسخ
زیبا بود
شهادت امام علی (ع) رو بهت تسلیت میگم دوست خوبم
سیما خاتونسیما خاتون
28 اردیبهشت 99 14:28
من هم به شما این روز و تسلیت عرض میکنم

و امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون از دعای قشنگت عزیزم