زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

مهفام جونم، آبجی کوچولوی اسفند ماهی من، 10 سال نبودنت تسلیتمون

1398/12/17 0:00
نویسنده : زهرا‌بانو
326 بازدید
اشتراک گذاری

دلم بی تاب شده باز توی سینه
یه بغضی تو گلوم باز مهمونه
دوباره جای خالی تو خواهر
وجودم رو کم کم میشکونه
صدای خنده های تو تو گوشم
صدای گریه ها مو در میاره
دلم تنگه دیگه دست خودم نیست
چشام بی اختیار داره میباره

تو نیستی قلب من هم غصه داره
چشام بی خواب شده باز بی قراره
بهشت هم که بشه دنیا واسه من
بی تو دنیا دیگه معنا نداره

بی تو دنیا دیگه معنا نداره
هزار بار خاطرات و دوره کردم
هنوزم نبودتو باور نکردم
تو نیستی خونه بی تو سوت و کوره
الهی خواهرم دورت بگردم

الهی خواهرم دورت بگردم

چه رسمی داره این رسم زمونه
می چینه هر گلی که مهربونه
دیگه دیدارمون رفت به قیامت
بی تو خواهر می شم من یه دیوونه
بی تو خواهر می شم من یه دیوونه

خواهری جونم؟ عشق من؟ زندگی آبجی زهرا؟

نفسم چرا رفتی تو آخه؟ چرا چشمای نازت این دنیا رو ندید؟

گل من اگه بودی امسال کلاس چهارمی بودیا.

اگه بودی.

برات کارتون میذاشتم، باهات جدول ضرب کار می کردم، برات کتلت و کوکو سبزی که بلدم درست می کردم، باهات خاله بازی می کردم، از بوفه مدرسه برات خوراکی می گرفتم، به عشق تو می اومدم خونه و با هم بستنی و شکلات و چیپس میپس می خوردیم، سورپرایزت می کردم و کیک تولد فروزن یا هر تم دیگه ای دوست داشتی با مامان برات درست می کردیم، مو هاتو برات می بافتم، واست آهنگ شاد می ذاشتم و با هم از ته دل می خندیدیم و جیغ و داد راه می انداختیم، با هم می رفتیم بیرون و... خلاصه هر کاری که توی رویا های خودم بود که با خواهرم انجام بدم یا کارایی که تو دوست داشتی برات می کردم.

فقط کاش بودی عمرم.

اگه بودی حتما به مامان می گفتم اسمتو بذاره مهفام.

آخه می دونی اون موقعی که تو قرار بود به دنیا بیای، من تازه یه دوست کوچولو تو مدرسه پیدا کرده بودم که اسمش مهفام بود و از من دو سال کوچیک تر بود. اینقده خوشگل بود اونم. توپولو بود و لپ های نازی داشت. خیلی هم تخس و شیطون، اما شیرین بود و آبجی زهرا خیلی خوشش می اومد ازش.

اگه بودی دنیا رو برات زیر و رو می کردم عزیزم.

اگه بودی هر کاری می کردم که لبخند بشینه رو لبات.

اگه بودی دیگه آبجی زهرا بهونه ای برای تنهایی و دلتنگی پیدا نمی کرد.
فقط اگه بودی...

عزیزکم! قلبم!

کاش بودی و می شدی محرم اسرار آبجی زهرا. دلخوشی آبجی زهرا. دلیل شادی آبجی زهرا.

کاش بودی و می شدی بمب انرژی و شلوغی خونه. می شدی دلگرمی و امید مامان و بابامون.

مهفام جونم، آبجی کوچولوی قشنگ و نازم، دو رقمی شدن سنِ نبودنت تسلیتمون.

پسندها (11)

نظرات (11)


17 اسفند 98 0:48
اخی،خیلی خوب نوشتی اجی جونم
وای خدا یعنی شدش همسن من.
وپانته ا؟اخیییییی.دقیقا پانته ا هم کلاس چهارمه و ده سالشه
اشکال نداره بجاش من وپانته ا میشیم خواهرمجازیت

 
زهرا‌بانو
پاسخ
آره نیلا جون دور از جون تو و پانته آ، مهفام می شد همسن شما
بله که شما خواهرای منین عزیزم

مامان فاطمهمامان فاطمه
17 اسفند 98 6:32
خدابیامرزتش....خداوند شما زهرای قشنگ رو برای بابا مامان گلت حفظ کنه ان شاالله😘
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای شما. ممنونم

17 اسفند 98 7:38
آبجی زهرا بانو !!! دلمون گرفت! چه دل پر درد و حس شاعرانه قشنگی داری!! خدا بیامرزد کوچولوتون رو که البته گناهی نکرده بود!!!
با گریه های تو ما هم گریه کردیم.....😪😪
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون داداش آرش. متاسفم که باعث ناراحتی شدم. انشاالله خدا آردین و آوینای گل رو براتون حفظ کنه و شاهد پیشرفت اونا باشین
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
17 اسفند 98 8:08
تسلیت
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
mahsamahsa
17 اسفند 98 9:53
عزیزم مصلحت هر چیزی در گرو حکمت خداست و ما هم تسلیم تقدیر هستیم و فقط باید شاکر باشیم خدا خیلی مهربونه امیدوارم دلت به رحمت خدا خوش باشه و اینو بدونی که هر کسی در درون خودش تنهاست و تنها یار واقعیش خداست💚
زهرا‌بانو
پاسخ
بله دقیقا درست میگین
خدا رادوین جون رو براتون حفظ کنه و شاهد موفقیتش باشین انشاالله

17 اسفند 98 10:44
اخی چه اسم قشنگی مفهام
 
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیزم مهفام یعنی به رنگ ماه به رنگ مهتاب

17 اسفند 98 10:49
عه پس اسم من ومفهام یکیه!یکی از معنی نیلا میشه رنگ ابی تیره،یا همون نیلی،مهتاب هم ابی تیره اس دیگه)البته مهتاب سفیده ولی دور و برش اسمون ابی تیره ست
زهرا‌بانو
پاسخ
آره عزیز دلم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اسفند 98 11:45
عزیزدلمممم با خوندن متنت واقعا ناراحت شدم!ان شاءالله دیگه غم نبینی و دلت همیشه ی همیشه شاد باشه عزیزم

امروزت رو خراب نکن پاشو قشنگ آهنگ باز کن واسه خودت حسابی حال کن پاشو دختر...
زوووود!
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات بشم عزیزم
انشاالله تو هم همیشه شاد باشی
باشه حتما
نازینازی
17 اسفند 98 12:10
عزیزدلمم متنی که نوشتی خیلی زیبا بودش
ایشالله که غم اخرت باشه و مطمئن جای اون کوچولو هم تو بهشته
بازم تسلیت میگم گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو دوست مهربونم
مرسی که یادم بودی
Niki jonNiki jon
17 اسفند 98 19:15
عزیزم تسلیت میگم
من واقعا حسابی دلم گرفت و یکم گریه کردم
خدا بیامدزتش
زهرا‌بانو
پاسخ
الهی عزیزم ببخشید که ناراحتت کردم
ممنونم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
Niki jonNiki jon
18 اسفند 98 19:04
عزیزم من ناراحت نشدم ولی یاد پدربزرگ پدری خودم افتادم
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی فوت کردن پدر بزرگت؟