زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و تولد مهدیه جونم دوست مهربونم مبارک

1398/12/18 19:10
نویسنده : زهرا‌بانو
908 بازدید
اشتراک گذاری

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان
عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

روزت مبارک بابا یوسف من

---

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال هست افتخارم . پدرجان باش و با بودنت باعث بودن من باش.

روزت مبارک بابا جونم.

---

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد كه برای من در جهان بهترین هستید. روزت مبارک پدرم.

---

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر عزیزم روزت مبارك

---

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت دارم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می كنم.

روزت مبارک بابا.

---

روز پدر بهانه است كه بگویم همیشه به داشتن پدری چون شما افتخار می كنم و همیشه این جمله زیبای شما را به یاد دارم كه گفتی هیچ وقت موفقیت بزرگی بدون پشتكار
مقدور نیست. امیدوارم همیشه در زندگی موفق و شادكام باشید.

روزت مبارک بابا جونم.

---

پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار
هم باشیم.

روزت مبارک بابا جون.

---

پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است.

روزت مبارک.

---

سلام بچه ها.

خوبین؟

امروزم کلی مناسبت داریم.

اولین مناسبت ولادت حضرت علی (ع) که مصادفه با روز مرد و پدر. بهتون تبریک میگم.

مخصوصاً به بابای گلم که دو روز دیگه هم تولد خودشه.

دومین مناسبت هم تولد مهدیه جونم یکی از دوستای صمیمیم که تولد 18 سالگیش دقیقاً افتاده به روز ولادت حضرت علی (ع).

دیشب به مامانم اینا می گفتم ای بابا، همه دوستام 18 سالشون شد جز من.

:)

خب این متن زیبا رو هم تقدیم می کنم به مهدیه جونم. مرور خاطرات این مدت بمونه واسه بیستم که با پست تولد بابا جونم میام انشاالله.

---

دوستی ما بهترین چیزی است که تاکنون برایم رخ داده
تو بهترین هستی
تولدت مبارک مهدیه!

******

Happy birthday my dear friend, may the bright colours paint your life and you be happy forever
تولدت مبارک دوست عزیزم
امیدوارم رنگ های شاد و روشن
زندگی ات را نقاشی کنند و همیشه شاد باشی

******

شادی با لبخند تو شروع می شه و لبخندت جهان را عوض می کنه
تولدت مبارک بهترین دوستم

******

تولدت مبارک دوست جونی

اگر می توانستم هرچیزی که بخواهم به تو هدیه بدهم
قدرت دیدن خودت از چشم های دیگران را به تو هدیه می کردم
تولدت مبارک دوست من!

******

می خوای بهترین بخش زندگیم رو بشناسی؟

اون تویی!
به خاطر دوستیمون ازت ممنونم
تولدت مبارک مهدیه جونم!

******
مهتاب زیباست اما فقط یک ساعت می ماند

دوستی ما زیباتر است و برای همیشه جاودان می ماند
تولدت مبارک بهترین دوستم!

******

چند سال قبل وقتی یه ستاره دنباله دار دیدم آرزویی کردم
این آرزو وقتی برآورده شد که تو تصمیم گرفتی رفیق من باشی
تولدت مبارک مهدیه خانومی!

******

دوستای خوب مثل فرشته ها هستند

اونا تو رو راهنمایی می کنند
وقتی که نیاز داری کنارت هستند
و توی لحظات سخت تو رو رها نمی کنند
تولدت مبارک دوست خوبم!

******

People come and go but true friends always stay
Happy birthday
مردم می آیند و می روند اما دوستان واقعی همیشه می مانند
تولدت مبارک!

******

هرچی شمع های روی کیک تولدت بیشتر می شه

رابطه دوستی ما هم قوی تر می شه
دوستی بین ما فراز و نشیب های زیادی داشته اما عمیق و قوی تر شده
با آرزوی تولد بسیار شاد از طرف دوست وفادارت زهرا

******

دوستی با تو مث اکسیژن می مونه که بدون اون نمی تونم زندگی کنم
تولدت مبارک دوستم

******

دوست خوبم

امیدوارم هر لحظه زندگیت مثل رابطه دوستی مون شگفت انگیز و جذاب باشه
تولدت مبارک مهدیه جانم!

پسندها (11)

نظرات (11)

♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 اسفند 98 19:20
متنت عالی بود زهرا جونم🤩🤩🤩
روز پدر هم تبریک میگم😘💗💗💗💙
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو مرسی
منم تبریک میگم

18 اسفند 98 19:54
خیلی قشنگ مینویسی زهراگلی😘
روزپدر بر بابا یوسف گل زهراگلی مبااارک😘😘
سایه شون مستدام عزیزدل من😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو جیگر جون
انشاالله پدر شما هم سلامت باشن
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 اسفند 98 22:39
عسسسل تولد دوست عزیزت مبارک باشه و همچنین روز پدر رو به پدر مهربونت تبریک میگم ان شاءالله سال های سال درکنارهم خوش و خرم باشین.
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو جیگرم ممنون
انشاالله سایه بابای تو هم همیشه بالا سرت باشه

19 اسفند 98 11:49
لاک پشت شپی روز پدر گلت مبارک😘
بعدم لاکی حون من پدرپیرت انقدر برات ابنبات گرفتم این شد نتیجه؟!کادوی روز پدرم کو)
زهرا‌بانو
پاسخ
پررو نشو ها باباجاااان

تو که نظر منو جواب نمیدی منم باهات قهر کردم

ولی باشه یه کادو بهت میدم. اونم می دونی چیه؟
اینکه یه روز مفت و مجانی از جوجه هات مواظبت می کنم
دلرحمم دیگه چی کار کنم؟
هعی خدا
طاهرهطاهره
19 اسفند 98 15:20
سایه پدرومادرعزیزت مستدام باشه زهراجونم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم خاله طاهره
انشاالله سایه شمام بالا سر آرمین جون و داداشش باشه

19 اسفند 98 19:40
نهههههه
من بزور تورو بزرگ کردم
بچه مو نبریننننن
 
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه حالا چون بابامونی تخفیف میدم و تو رو عفو می کنم

راستی باباجااان من یه سری چیز لازم دارم لیست کنم بری برام بگیری؟
بالاخره بابامونی دیجه
نازینازی
19 اسفند 98 22:43
عزیزمممم تولد دوست گلت مبارک باشه ایشالله که دوستیتون پایدار باشه همیشهه😊🤗🤩😊
روز پدر رو هم تبریک میگم گلم🤩😇
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات عزیزم خیلی لطف کردی ممنون

20 اسفند 98 1:26
من جدیدا یک پاک کن بهت داده بودما،همون که از کوچه پیداش کردم)😂😂
حالا لیستو بگو ببینم چندتا از خواهربرادراتو بفروشم بخرمشون)😂
زهرا‌بانو
پاسخ
می خوای دل منو بلرزونی باباجااان؟
آخه مگه من دلم راضی میشه خواهر برادرامو بفروشی؟
اونا عزیزمن
پس ولش کن از خیرش گذشتیم بذار برم پیششون تا خونه رو کثیف نکردن

20 اسفند 98 3:56
نیلو چه گیری داده!((نه خیر،بهش بگو پررو نشو که اجی خودمی!!!
اجی جان، اگر انلاین بودم پاشو بیا نی نی گپ بگپیم!!
گفتم بگپیم یاد یک چیزی افتادم!😂😂
زهرا‌بانو
پاسخ
مرامت را عشق است آبجی

نه نیلو خیلییی باحاااله اگه آدم یه روز پیشش باشه می میره از خنده
یعنی این شکلی میشه همش

یاد چی افتادی عزیزم؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 اسفند 98 13:36
عالییی نوشتی زهراا جونمممم😍
روز پدر هم با تاخیر مبارک😉
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو
لطف کردی نظر فرستادی برام
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اسفند 98 15:55
😘