زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

من اومدم اما...

1398/12/15 11:15
نویسنده : زهرا‌بانو
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها خوبین؟

من اومدم که زودی یه سری خبرا رو بهتون بدم و برم.

اول اینکه دیروز تولد وبلاگ دوست خوبمون مبینا بود. مبارکههه.

دوم اینکه...

وای بچه ها من اصلا حال خوبی ندارم. یعنی فکر کنم هممون اینجوریم.

خیلی رعب و وحشت ایجاد شده این روزا.

بیچاره بچه ها که نمی دونن کرونا چیه.

وای اون روزی بابام یه کلیپ نشونم داد. یه بچه داشت گریه می کرد و فکر می کرد کرونا یه دزدی، چیزیه. نمی دونست که مریضیه. طفلی همش با گریه می گفت من می خوام برم کرونا رو بکشم. کرونا آدم بده.

حیف شدا. می خواستم امروز یه سری مطالب باحال بذارم. ولی انگار نمیشه.

اما مهم تر از همه اینه که دیروز خبردار شدیم که یکی از همسایه هامون مشکوک به کروناست. بدبختانه خونه ما هم آپارتمانیه و ممکنه همه بگیرن از طرف.

هیچی دیگه اومدن طرفو بردن. حالا خدا کنه طوریش نشه بدبخت. خدا به خونوادش رحم کنه. فکر کنم بچه کوچیک داشتن.

وای من که تا شنیدم قالب تهی کردم از ترس. اصلا تا چند دقیقه هنگ بودم.

واقعاً تازه داریم می فهمیم نعمت سلامتی و آفیت چیه.

با خودم گفتم خدایا خودت به همه عزیزام و دوستام سلامتی بده و بلا رو ازمون دور کن.

امروزم می خوان بیان خونه همه رو ضد عفونی کنن. برای همینم شاید من تا شنبه نتونم بیام. یعنی نت نداشته باشم.

ولی شما نظراتونو بدین، من حتما میام تائید می کنم. ولی جوابشونو شنبه میدم.

مراقب خودتون باشین و اصول بهداشتی رو رعایت کنین، انشاالله که طوری نمیشه برای هیچکس.

خدا یار و نگه دارتون.

پسندها (9)

نظرات (9)


15 اسفند 98 11:39
ایشالا کورونا میره😃
تینا فکر نمیکرد ادمه،فکر میکرد یک سلطنته!اخه اسم سلطنت راپونزل کوروناست😂
براایهمین ازش نمیرسید
زهرا‌بانو
پاسخ
اخی ایشالا

15 اسفند 98 11:39
ایشالا کورونا میره😃
تینا فکر نمیکرد ادمه،فکر میکرد یک سلطنته!اخه اسم سلطنت راپونزل کوروناست😂
براای همین ازش نمیرسید
زهرا‌بانو
پاسخ
ایشالا عزیزم
اخی چه خوب که از کرونا تصور خیلی بدی نداره
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 اسفند 98 11:50
بلا به دور باشه زهرا جون
مراقب خودت باش خواهری
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو
تو هم همینطور گلم
mahsamahsa
15 اسفند 98 13:02
عزیزم خیلی مراقب خودتون باشین واقعا که شبیه یه کابوسه تا واقعیت😱
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم شما هم مواظب خودتون باشین
آره به خدا خاله مهسا باور نمی کنین من دیروز تا شنیدم کرونا اومده توی ساختمون ما، چه معده دردی گرفتم از ترس و نگرانی
خدا عاقبت هممونو به خیر کنه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 اسفند 98 13:18
زهرای عزیزم ان شاءالله که هیچ اتفاقی نمی افته،بیشتر مواظب خودتون باشین گلم.
مرسی از تبریک قشنگت مهربونم.
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش می کنم کاری نکردم که
انشاالله
شما هم حواستون به خودتون باشه

15 اسفند 98 15:24
در ادامه متن اولت می نویسم
من اومدم اما با ناز اومدم...گفته بودم دیر نکن...لحظه موعود بیا....
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون

15 اسفند 98 15:32
ان شاء الله همیشه سالم وسلامت باشین
و آزمایش کرونا همسایتون هم منفی باشه
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون همچنین
انشاالله
★†z†★★†z†★
15 اسفند 98 18:37
🥰🥰😊😚
مامان آیسلمامان آیسل
15 اسفند 98 19:18
زهراجون توکل به خدای مهربون ...انشالله این بحران رو رد میکنیم❤️..بله الان متوجه میشیم که زندگی با آرامش خاطر یعنی چی؟؟
زهرا‌بانو
پاسخ
دقیقا همینطوره خاله جون