زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

تولد داداش احسان

1398/12/9 18:40
نویسنده : زهرا‌بانو
231 بازدید
اشتراک گذاری

احسان گلی، تو مثل داداش کوچولوی خودمی.

تولد 10 سالگیت مبارک پسر مهربون.

این دو سه روز سعی کردم همه چیو آسون بگیرم و حسابی واسه خودم خوش گذروندم.

مامانم واسم یه کیک شکلاتی بزرگ درست کرده که دو روزه دارم می خورم و کیف می کنم. دستت درد نکنه عمرم.

دیشبم خالم سالاد میوه درست کرد که به نظر من ایده خوبیه. اینجوری یه دفعه همه میوه ها رو با هم می خوری.

جاتون خالی.

تا 14 اسفند بدرود.

پسندها (8)

نظرات (7)


9 اسفند 98 20:06
وایی من میمیرم واسه کیک اشکولاتی!!دست مامانت درد نکنه 🌹😉
اخییی،پس صاحب تولد همسن من میشه؟
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم جات خالی
آره احسان ما همسن تو و پانته آ ست

10 اسفند 98 8:04
تولدش مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
نازینازی
11 اسفند 98 18:02
تولدش مبارک باشه عزیزمم 😍😊
ایشالله که خدا حفظش کنه🙏🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات نازی جون
مرسی

14 اسفند 98 11:41
ماشالا دیگه،دیدی بساط کیکه ابنباتارو ول کردی
زهرا‌بانو
پاسخ
بلههه دیجه آخه با بچه ها داریم می زنیم تو کار رژیم، این آب نبات ماب نباتا به ما نمی سازن باباجااان

14 اسفند 98 11:55
حیف من که از پاییز عین الاغ کدخدا یورتمه میرم تو کوچه ها پول ابنبات شما رو به دست میارم؛))
اصلا تو که لاک پشت شدی لاک پشت پررو)
زهرا‌بانو
پاسخ
وقتی خونتو تمیز نکردم و به جوجه هات نرسیدم اون وقت می فهمی من چه لاکپشت عههه یعنی چه جوجه نازنینی بودم باباجااان

بعلههه

14 اسفند 98 11:59
یادش بخیر بچه بودی میانداختمتون تو ماشین لباسشوبی شما جوجه هارو پف میکردین میذاشتمتون تو جا شیرینی پز بدم که اره ما پولداریم شیرینی پفکی داریم
زهرا‌بانو
پاسخ
من اصلا دیگه حرفی ندالم

)

14 اسفند 98 12:01
اصلا من چند تا فرزند ارشد داشتما.پرنیا کو؟
زهرا‌بانو
پاسخ
بابا اون بنده خدا که فوت کرد