زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

منیم سئودیم اینسان

1398/12/13 0:28
نویسنده : زهرا‌بانو
421 بازدید
اشتراک گذاری

اینان مورام سنن اوزاخلاردا

باور نمی کنم که از تو دورم

بیر گون اوزون گولسه گولردیم من

اگه یه روز صورت تو می خندید، من هم می خندیدم

هیندی آیری آیری یاشیریوخ بیز

حالا ما جدا، جدا زندگی می کنیم

سنن آیری گالسام اولردیم من

اگه از تو دور می موندم می مردم

هیندی اولمیشم خبرین یوخدی

حالا مرده ام، تو خبر نداری

سوگی سان کی نیشان گاه دی اوخ دی

عشق تو گاهی مثل تیری که به نشونه می خوره

سنی منه قدر سون تاپیلماز

برای تو عاشقی مثل من پیدا نمیشه

بونی بیلیرم کی عاشیقین چوخ دی

اینو می دونم که عاشق های تو زیادن

سن منیم سودیم اینسان سان

تو فرد مورد علاقه من هستی

منه لایق سن منه لایق سن

تو لایق منی تو لایق منی

خسته یم منه درمان سان منه عاشیق سن منه عاشیق سن

خسته ام، تو درمان من هستی، عاشق منی عاشق منی

منن آیری یاشیا بیلرسن؟

تو می تونی جدا از من زندگی کنی؟

آقلیما گلمیر اولجیسن

در عقلم نمی گنجد که تو برای من بمیری

سنن اوزاخلاردا اوزیم گولمز

دور از تو، صورت من نمی خندد

دردیمی دوست لاریم بیلمز

دردمو دوستام نمی دونن

من نقدر عمر ادیرم یاریم؟

مگه من چقدر عمر می کنم، یار من؟

نه سن اولارسان، نه سئوگیم اولمز

نه تو می میری، نه عشق من می میره

سیندیرن قلبیمی سئوگین دی

چیزی که قلب منو شکسته، عشق توئه

اینان بونی باخیپ بیلرسن

اینو باور کن، وقتی ببینی می فهمی

سنه مکتوب یازمیشام من هیندی

حالا مکتوب (به صورت نوشته) برای تو نوشتم

تلفنو آچ باخیب گوررسن

تلفنت رو باز کن، خواهی دید

گوررسن کی غصه کدر چکیرم

خواهی دید که من غصه و بدبختی می کشم

هچ خبرین یوخدی نلر چکیرم

اصلا خبر نداری من چی می کشم

منی دلی ألین سنین عشقین دی

چیزی که منو دیوونه کرده عشق توئه

پ.ن: من این آهنگو خیلی دوست دارم.

پسندها (12)

نظرات (14)


13 اسفند 98 0:31
یاشاسین😘دوزدی😘
نجورسن عشقیم؟😘😘
منم به کمک انسیه دوستم یک کم ترکی بلد شدم😙😙😙
زهرا‌بانو
پاسخ

آخی
یاخچی نیستم فعلا نیلا جون

13 اسفند 98 0:38
چرا خوب نیستی اخه؟😞😞ناراحتی ؟من بگی نگی خوب جیله هستم!
من یمی از شهرستان های اصفهانیم،خوب جیله میشه یک کم خوب
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزم
آره دلم گرفته یکم، واسم دعا کن
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
13 اسفند 98 8:46
چی نوشتی زهرا جون؟
زهرا‌بانو
پاسخ
یه آهنگ به زبون ترکی عزیزم
آخه من پدر و مادرم ترکن منم کامل ترکی رو بلدم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 اسفند 98 12:48
یاشاسن آذربایجانی قزمز
زهرا‌بانو
پاسخ
چوخ ممنون سئوگیلی

13 اسفند 98 13:28
زهرا بانو ترجمه اش رو هم میزاشتی ما که هیچی نفهمیدیم
زهرا‌بانو
پاسخ
گذاشتم داداش آرش

13 اسفند 98 14:49
نیلا چه چابلوس شده😂
شعر قشنگیه:!
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون انسیه جون
نه، نیلا بچه خوبیه

13 اسفند 98 22:01
راستش میدونی،این انسیه یک کم با من مشکل داره!
هم کلاس و دوستمه تو مدرسه😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مسئله ای نیست عزیزم. بالاخره بین همه دوستا اختلاف هست. مهم اینه که ما بتونیم دوستی هامونو طوری مدیریت کنیم که اختلاف سلیقه هامون باعث دلخوری همدیگه نشه

13 اسفند 98 22:14
آهان زیرش ترجمه است متوجه نشدم من فکر کردم دو زبانه است چه زیبا !
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
نه ترجمه نداشت الان ترجمه اش رو گذاشتم
یک آهنگ ترکی است

14 اسفند 98 11:40
بچه تو تازه هفده سالته عاشقانه گوش میدی؟؟من همسن تو بودم حسن نگو بلا بگو گوش میدادم
زهرا‌بانو
پاسخ
عههه بابا جااان تازههه میگی هفده سالته؟
بابا الان از 4 5 سالگی عاشقانه گوش میدن از بس بلان این دهه نودیا پررو ها
وضع خرابه باباجااان

14 اسفند 98 11:54
ههه😂
چه جالب دهه نودیا ۱۲سالشونه اخه جوجه پررو؟بزرگترینشون هشت سالشونه😀
منم ۱۲۰سالمه،دهه اوهه دایناسور که هیچ دهه دایی ناصرم
زهرا‌بانو
پاسخ
ایشتیباه (اشتباه با لهجه ترکی) شد باباجااان
درستش کردم یه بار دیگه برو ببین
عههه پس تولد 120 سالگیتون کیه؟ بگو برات بگیریم
البته برای پذیرایی آب نبات میذارما کسی اعتراض نکنه ها من پول ندارم فعلا


14 اسفند 98 11:58
من ده اردیبهشتم😃
یهو یاد وبلاگ قبلی ام افتادم با تایپ میزدم اشتباه زدم تاریخ تولد نیلا
زهرا‌بانو
پاسخ
عهه اره پس چرا تو این یکی وبلاگت نزدی؟

14 اسفند 98 12:02
درسس دارم.میخوام درس بخونم کنکور قبول شم پولدار بشم بدمتون یتیم خونه با خیال راحت زندگی کنم پسرم
زهرا‌بانو
پاسخ
اوه مای درس! بابا با کلاس بابا دانشمند بابا جان درسخوننن

ایول به این درس خواندن و خوندن و...
بعدشم من دخترم بهشم افتخاااار می کنم باباجااان

)
mahsamahsa
15 اسفند 98 9:57
چوخ گوزل❣️
زهرا‌بانو
پاسخ
ساقول

15 اسفند 98 11:10
بیا بحرفیم تو نی نی گپ!
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه میام