زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

لیلت الرغایب شب آرزو ها

1398/12/8 19:55
نویسنده : زهرا‌بانو
123 بازدید
اشتراک گذاری

میگن اگه برای هر کی دعا و آرزوی خوب کنی خدا هم واسه تو خوب می خواد.

شاید خیلیا بهم بدی کرده باشن. تهمت زدن. دل شکستن.

ولی من امشب حتی واسه اونام آرزو های خوب به آسمون می فرستم.

خدایا همه رو عاقبت به خیر و خوشبخت کن، منم توشون.

خدایا خیلی دوستت دارم.

دوستت دارم چون:

پناهمی، تکیه گاهمی، رفیق روز های خوشی و ناخوشیمی، اصلاً نمیشه بگم چقدر عاشقتم خدا جونم.

---

التماس دعا.

پسندها (7)

نظرات (5)


8 اسفند 98 20:38
چه دل پاکی داری زهرا بانو انشالله حاجت روا بشی!
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون انشاالله همه به حاجت های دلشون برسن

8 اسفند 98 20:42
خیلی هم عالی آرام خانوم عزیزم😂😙
راستی داستان بخون دیجه😁😊
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون نیلایی
باشه حتما امروز می خونمش
مامان فاطمهمامان فاطمه
8 اسفند 98 23:58
حاجت روابشی زهرای گلم
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون انشاالله همه حاجت روا بشن
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 اسفند 98 0:45
ان شاءالله به تمام چیزهایی که دوست داری برسی....از ته دلم برات دعا میکنم همیشه موفق و سربلند باشی و به آرزوی قشنگت برسی
زهرا‌بانو
پاسخ
وای عزیزم خیلی ممنون
انشاالله تو هم موفق بشی و هیچوقت گرد غم بر چهره ات ننشیند
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
9 اسفند 98 9:30
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘