زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عکس کادو های ولنتاین من

1398/11/26 15:38
نویسنده : زهرا‌بانو
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها. خوبین؟

من این عکسا رو گذاشته بودم تو اون یکی پستم. ولی گویا وقتی زدم ویرایش مطلب پاک شده و خودم متوجه نشدم.

ببخشید. حالا ببینیدش.

این عکس هایی که مشاهده می کنین، همشون کادو های ولنتاین منن از طرف مامان و بابام.

چیز کیک کادوی بابای گلمه، اون عطر و گل خوشگله هم از طرف مامان جونم.

البته خالمم برام کادو گرفته بود. ولی خب هنوز عکسش به دستم نرسیده. ایشالا تو پست بعدی میذارم اونم.

دستشون درد نکنه. قربونشون برم امسال خیلی تحویلم گرفتن.

پسندها (5)

نظرات (3)


26 بهمن 98 20:58
خوش به حالت زهرا بانو !عشقت مستدام و زندگیت پر از عشق باشد
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون داداش آرش
همچنین
меliкамеliка
4 اسفند 98 15:32
عکاس خوبی هستیا 😉
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون. ولی من نابینام. بلد نیستم عکس بگیرم. این عکسا رو مامانم اینا می گیرن می فرستن برای من، منم میذارمشون اینجا
меliкамеliка
5 اسفند 98 20:06
ببخشید منظوری نداشتم 😳😳
زهرا‌بانو
پاسخ
نه دختر خوب چرا عذرخواهی می کنی؟ حرفی نزدی که