زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

مادرم، ای گل نیلوفرم، ای همه باورم، روزت مبارک

1398/11/26 18:43
نویسنده : زهرا‌بانو
249 بازدید
اشتراک گذاری

شاید از دلسوزیات جا خورده باشم شاید برات صدامو بالا برده باشم

ببخش همیشه واسه تو باعث دردم من آرزو هاتو برآورده نکردم

نپرس چرا چشمای من از اشک تاره من انتخابم با بقیه فرق داره

نگرد پی چیزای عادی تو وجودم من دختر یاقی و مغرور تو بودم

گوشه پیرهن تو قایم می شدم زود دامن تو پاک ترین بالشت من بود

هنوز پا به پام میای با بی قراری به روت نمیاری که زانو درد داری

زندگیتو دادی نداری ادعاشم هیچوقت نتونستم مثل تو خوب باشم

مثل تو حرف سرنوشت و بپذیرم بدی دیگرانو نادیده بگیرم

***

مادر من مادر من مثل تو پیدا نمیشه

هر جا باشی هر جا باشم توی قلبمی همیشه

تویی ماه شبای سردم الهی من دورت بگردم شده ندیدن تو دردم

زندگی بی تو معنی نداره دل من واسه تو بی قراره

تو یه آسمون بی ستاره تو شدی تنها تک ستاره

دل من تنگه برات واسه مهربونیات طرز نگاهت دل من تنگه برات

همیشه به یادتم می دونم چه آرومی و خوبه حالتم

می دونم که هر لحظه تو خیالتم همیشه به یادتم

تویی ماه شبای سردم الهیییی من دورت بگردممم

فدات بشم مامانم. فدای مهربونیات، فداکاریات، قربونت بشم روزت مبارک.

هزار تا بوسه به روی ماهت می زنم عزیز دلم. روزت مبارک.

تو دنیای منی. رویای منی. مهتاب منی. زیبای منی. و...

فدات بشم

روزت

مبارک.

پ.ن: راستی ولادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) بانوی دو عالم و روز زن هم به همه خانمای خونه مبارک.

پسندها (10)

نظرات (11)


26 بهمن 98 19:13
روز مادر و روز زن بر شما و مادرتان مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم، لطف کردین
مامان آیسلمامان آیسل
26 بهمن 98 19:29
خیلی قشنگ نوشتی عزیزم❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای شما
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 بهمن 98 19:39
روزشون خیلی خیلی مبارک باشه زهرا جان از طرف من هم به مامانیه گلت تبریک بگو‌...خداحفظشون کنه براتون
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون نازنینم
لطف کردی
شما هم به مامانت روز مادرو تبریک بگو از طرف من

26 بهمن 98 19:41
دختر صحرا نیلوفر ای نیلوفر ای نیلوفر😂😂
اسم مامانت نیلوفره؟؟
روز مادر بر مامان زحمت کش و مهربونه مبارک باشه معلم عزیزم😙😙
آقا من دیگه داستان رو ادامه نمیدم،خیلی ترسناک شدد!!ازش میترسم!
زهرا‌بانو
پاسخ
نه گلم، اسم مامانم نیلوفر نیست
مرسی جانم
ای وای اخه چرا؟ مگه چی شده که میگی ترسناک شده عزیزم؟
مامان سلوی بانومامان سلوی بانو
26 بهمن 98 19:46
مبارک باشد عزیزم❤
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون سحر جون

26 بهمن 98 20:00
مبارک باشه عزیزم😘😘😘😘💗💗💗💗💗💗💗
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون هانیه جان
mahsamahsa
27 بهمن 98 10:08
عزیزم روز مادر رو به مامان عزیز گلت تبریک میگم انشالله همیشه سایه شون بالا سرتون باشه💚💙
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای شما بشم، مرسی
ایشالا سایه شمام همیشه بالا سر رادوین جون باشه
مامان پریمامان پری
27 بهمن 98 10:19
مبارک باشه عزیزم 
انشاالله همیشه سالم باشن و سایه شون مستدام🌼
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از لطفتون خاله
بر شما هم مبارک
سلامت باشین

27 بهمن 98 18:26
من باباش رو تبدیل کردم به قاتل مامانش!
زهرا‌بانو
پاسخ
واااا چرا اخه؟


27 بهمن 98 18:54
چی شد خوندیش؟
زهرا‌بانو
پاسخ
میشه فردا که از مدرسه اومدم بخونمش؟
فردا امتحان دینی دارم خیلی سخته لعنتی
❤️Maman juni❤️Maman juni
28 بهمن 98 5:26
😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
راستی این مدت که نبودین جاتون خیلی خالی بود