زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

آغاز زمستان 1398

1398/10/1 11:36
نویسنده : زهرا‌بانو
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

خوبین؟

منم خیلی بهترم خدا رو هزاران بار شکر.

اومدم بگم که...

اول دی ماهتون مبااارک.

دیشب رفتیم خونه مامان بزرگم. خیلی خوش گذشت. کلی با خاله هام حرف زدم.

خاله رویا برای هممون فال حافظ گرفت.

جالبیش این بود که من حس می کردم فالم زیاد با روحیه الانم سازگاری نداره.

بعدم با خاله ها و شوهر خاله ها مشاعره کردیم. البته نه مشاعره شعری. مشاعره آهنگ. خیلی خندیدیم. البته پیشنهاد من بودا.

در کل خوب بود دیگه.

راستی تولد وبلاگم پنجشنبه است. بچم چهار سالش میشه. بزرگ شده ها.

بی شوخی.

والله من از این جنگولک بازیا خوشم نمیاد. که آی از کی وبلاگ زدم و بیا تو تولد شمار بنویسش و...

ولی خب ما هم همرنگ جماعت شدیم دیگه. بالاخره اینم میشه یه دلیل برای تبریک و شادی.

خلاصه که، بلههه.

پاییز تموم شد و زمستون دوست داشتنی اومد.

راستشو بخواین پاییز زیاد بر وفق مراد ما نچرخید.

اما حالا امیدوارم زمستون خوبی داشته باشیم هممون. البته اگه این آلودگی هوا بذاره.

اوه اوه. بچه ها من باید برم. نمی دونین چقدر کار ریخته سرم. فقط شانس آوردم شنبه و امروز رو تعطیل کردن. وگرنه نمی تونستم راحت به همه کارام برسم.

فقط اومدم اول دی ماه زیبا رو به همه، مخصوصا اونایی که تولدشون توی این ماهه تبریک بگم.

آخه باید برم واسه امتحانم بخونممم.

به دو دلیل ناراحتم.

اول اینکه سه روز پشت سر هم دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه امتحان دارم. اونم چی؟ درس های تخصصی. آخ آخ آخ.

دوم اینکه جوراب یلدایی ندارم و وقت هم نمی کنم که توی چالش مبینای گلم شرکت کنم. اه، به خشکی شانس.

اینجوری دیگه.

وای بچه ها من برم دیگه. دیرم شد خب.

هر لحظه که هدر میره با ارزشه.

بله فرزندانم. این نصیحت را از بنده بپذیرید. وقت، طلاااا است.

خخخ.

خب دیگه.

دوباره یلدا رو به همتون تبریک میگم.

خوش باشین.

تا پنجشنبه خداحافظ.

پسندها (14)

نظرات (10)

مامان فاطیمامان فاطی
1 دی 98 11:48
ایام ب کام دوست من🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم عزیزم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
1 دی 98 13:59
همیشه خوش بگذره😘💖😘💖😘💖😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون فاطمه جان
همچنین
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
1 دی 98 14:50
یلدا تو هم مبارک زهرا جون  😍 راستی من جوراب صورتی داشتم تو چالش مبینا شرکت کردم نمیدونم پذیرفته میشه یا نه ؟ 😂😁😀 تو هم بذار جورابتو 😊😉
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
باشه ببینم چطور میشه
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 دی 98 16:09
یلداتون مبارک حالا خالتون با چی فال میگرفت
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
نمی دونم والله. نمی دونم والله می گفت با کارت
mahsamahsa
1 دی 98 17:53
انشالله همیشه شادی باشه برات زهرا جانم از بس گفتی پاییز بده که منی که عاشق پاییز بودم هم ازش بدم اومد 🤣انشالله که زمستان خیلی خوبی داشته باشی و در امتحاناتت موفق باشی عسلم😘
زهرا‌بانو
پاسخ
واای مرسی خاله مهسا جونم
ببخشید اگه ناراحت شدین پاییز هم فصل خداست منتها چون امسال پاییز زیاد واسه من خوب نبود گفتم
بازم مرسی
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 دی 98 18:20
زمستون توهم مبارک عزیزدلم.
هیچ اشکالی نداره جوراب باید حتما یلدایی باشه یانه .اما اگه کار داشته باشی و وقتت گرفته بشه شرکت نکن اشکالی نداره عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم حتما پیدا می کنم می فرستم برات
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1 دی 98 19:14
به خوشی زهرا گلی😉
تولد وبلاگیتم مبارک پیشاپیش😉😉💖💖
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی بهار جونم عزیزم
النا دختره زمستانیالنا دختره زمستانی
1 دی 98 20:57
هم یلدا هم روز اول دی مبارکت باشه گلم امیدوارم ب همه ارزوهات برسی😍😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی
تو هم همینطور
نازینازی
1 دی 98 23:06
یلدات مبارک باشه عزیزممم همیشه به خوشی😍😇
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت مرسی

2 دی 98 12:57
یلدای شما هم مبارک زهرا خانوم❤
انشاالله همیشه ایام به کامت و دلت خوش باشه🌹
 
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون