زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

قلب شکسته

1398/10/2 14:25
نویسنده : زهرا‌بانو
195 بازدید
اشتراک گذاری

نشسته بود روی زمین و داشت یه تیکه هایی

 رو از روی زمین جمع می کرد.

بهش گفتم: کمک نمی خوای؟

گفت: نه.

گفتم: خسته می شی بذارخوب کمکت کنم دیگه.

گفت: نه خودم جمع می کنم.

گفتم:حالا تیکه ها چی هست؟

بد جوری شکسته معلوم نیست چیه؟

نگاه معنی داری کرد و گفت:قلبم.

این تیکه های قلب منه که شکسته.

خودم باید جمعش کنم.

بعدش گفت : می دونی چیه رفیق؟

آدمای این دوره زمونه دل داری بلدنیستن.

وقتی می خوای یه دل پاک و بی ریا روپ

به دستشون بسپری هنوز تو

دستشون نگرفته میندازنش زمین و می شکوننش.

میخوام تیکه ها ش رو بسپرم به دست صاحب اصلیش

اون دل داری خوب بلده.

میخوام بدم بهش بلکه این قلب شکسته خوب شه.آخه می دونی اون

خودش گفته که قلبهای شکسته رو خیلی دوست داره.

تیکه های شکسته ی قلبش رو جمع کرد

و یواش یواش ازم دور شد. و من

توی این فکر که چرا ما آدما دل داری بلد نیستیم موندم.

دلم می خواست بهش بگم خوب چرا دلت رو می سپردی

دست هر کسی؟

انگاری فهمید تو دلم چی گفتم. بر گشت و گفت:

دلم رو به دست هر کسی

نسپردم اون برای من هر کسی نبود.

گفت و این بار رفت سمت دریا.

سهمش از تنهایی هاش دریایی بود که رازدارش بود

پسندها (16)

نظرات (10)


2 دی 98 15:12
زیبا
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
2 دی 98 15:56
خیلی قشنگ بود💜
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون نوشین جون
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 دی 98 16:21
عالییییی💛
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی
mahsamahsa
2 دی 98 16:23
👌💕💖
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 دی 98 18:17
مثل همیشه عالی وزیبا 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی

2 دی 98 18:32
بسیار زیبا بود
و احساسی🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم
النا دختره زمستانیالنا دختره زمستانی
2 دی 98 18:59
خیلی قشنگ بود اجی دمت گرم😉 👌
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش می کنم آبجی
𝑹𝒆𝒛𝒂𝑹𝒆𝒛𝒂
2 دی 98 20:29
👌👏
نازینازی
2 دی 98 23:18
خیلییی زیبا بود مهربون 🤩😇
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
مهربونی از خودته
💖Jisoo💖Jisoo
7 دی 98 15:30
👏👏👏👏