زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

یلداتون پیشاپیش مبارک

1398/9/29 18:30
نویسنده : زهرا‌بانو
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها.

امروز کلی نوشتم همش پرید لعنتی.

حالا خلاصه میگم.

دیشب رفته بودیم خونه مامان بزرگم اینا و برنامه شب یلدا و تولد حسنا و محمد رو گرفتیم.

اینم عکس کیک هاشون.

خیلییی خوب بود و خوش گذشت. جاتون سبز.

از دوستای خوب و مهربونم مبینا، بهاره، نازی، دوتا فاطمه ها، مادر ریحانه، مادر رادوین، داداش آرش و بقیه تشکر می کنم که همیشه برام ارزش میذارن و نظر می فرستن.

از اینکه وقت میذارین ممنون.

شب یلداتون مبارک.

کریسمس هم 10 روز دیگست

.

آذر هم تموم شد. بهتر. چون من منتظر زمستون بودم بدجووور.

امتحانای ما از دوشنبه شروع میشه. خیلی نگرانم. تو رو خدا دعام کنین. منم برای همتون دعا می کنم.

از وقتی رفتم زیارت خیلی آروم تر شدم و به آینده امیدوار. از خود خانم حضرت معصومه خواستم تضمین خوشبختیم شه و دیگه دلم آروم و قرار گرفته و خوشبین شدم.

دیگه یادم نیست چی باید بنویسم.

آهان. اگه عکس میز شب یلدای دیروزمون به دستم رسید اونم میذارم.

راستی ما فردا و پس فردا تعطیلیم. به خاطر آلودگی هوا که امیدوارم هر چی زودتر رفع بشه. خیلی چیز بدیه واقعا.

همین دیگه.

شاد باشین.

پسندها (20)

نظرات (15)


29 آذر 98 19:02
شب یلداتون مبارک زهرا جان
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون داداش آرش

29 آذر 98 19:35
تولدشان مبارک😗😗😗😗
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییییی

29 آذر 98 19:42
تولد ها زیاده!😗😗😗
زهرا‌بانو
پاسخ
آره دوتا بود

29 آذر 98 19:54
تولدددددددددددشون مبارکککککککککک
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی پانی جونمم
مامان صدرامامان صدرا
29 آذر 98 20:30
شب یلداتون مبارک عزیزم❤💚
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزدلم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
29 آذر 98 21:47
یلدا مبارک دوست جون💜🍉🌼💜🍉🌼💜🍉🌼💜🍉🍉🍉
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی دوست خوشگل
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
29 آذر 98 22:57
تولدشون مبارك 😍 یلداتون پیشاپیش مبارک 
خوبه که دلتون آروم گرفته واسه آرامش دل منم دعا کنید عزیزم  🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
حتما دعا می کنم
نازینازی
30 آذر 98 0:18
فدایی تو عزیزممم مرسی از تو که همیشه با نظرات کلی انرژی خوب میدی😘😘
تولد هر دوشون مبارک باشه ایشالله که همیشه سالم و تندرست باشن🤩🙏
شب یلدات هم مبارک مهربون😍🤩
 
زهرا‌بانو
پاسخ
فدات عزیزم
شب یلدای تو هم مبارک
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آذر 98 0:57
آبجی جونم ببخشید نتونستم اولین نفر برات کامنت بزارم،خودت میدونی که نت ندارم وچقد ناراحت شدم دیدم بعداین همه آدم من برات نظردادم
هم تولدشون وهم شب یلدات وپیشاپیش کریسمس مبارک عزیزم
راستی زهراجانم حسنایی چقد شبیهته!
زهرا‌بانو
پاسخ
مبینای عزیزم، همین که وقت گذاشتی و نظر دادی برام بالا ترینه و خیلی مهمه
شب یلدای توام مبارک
آره دیگه انگار حسنا خواهر منه اینقدر که شبیهمه

اما هیچ خواهری به خوشگلی تو که نیست

30 آذر 98 2:13
مبارک باشه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی پرنیا جونم
mahsamahsa
30 آذر 98 10:35
عزیزم زیارتت قبول باشه خیلی خوشحال شدم که اسمم رو تو پستت دیدم خیلی ممنونم انشالله که تو امتحاناتت موفق باشی و خدای مهربون همیشه بهترینها رو برات رقم بزنه زهرا جانم در ضمن شب یلدا هم حسابی بهت خوش بگذره خیلی خوشحالم که با دختر مهربونی مثل تو اینجا آشنا شدم خیلی ماهی🍉🍉❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت برم خاله ماه بودن از خودتونه
ان شاءالله با دعای شما
شب یلداتونم مبارک
مامانمامان
30 آذر 98 10:39
تولدشون مبارک باشه🌹🌹
شب یلداتون هم مبارک باشه❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم سلامت باشین
شب یلدای شما هم مبارک
مامان پریمامان پری
30 آذر 98 12:52
تولدشون مبارک 
یلدا هم پیشاپیش مبارک...زیارت هم قبول
همیشه به شادی و خوشی عزیزم
هر چند ما را جا انداختی 😁...
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون
عذر ما رو بپذیرین. شما همیشه در یاد ما هستین عزیزم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 آذر 98 13:34
یلداتون مبارک باشه همیشه شاد باشین
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون مامان بزرگ جون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آذر 98 19:05
فداتم توخیلی به من لطف داری
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزمی