زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

گاهی حس می کنم...

1398/9/24 16:22
نویسنده : زهرا‌بانو
340 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی حس می کنم ما آدما چه بیرحمانه خدا رو فراموش می کنیم.

که بهش پشت می کنیم و خودخواهانه فقط به خودمون فکر می کنیم. یادمون میره اون بالا سری همیشه هست و نظاره گر ماست.

دیروز خیلی خسته بودم. احساس می کردم این ماه داره از زمین و آسمون برای ما می باره.

چهار نفر از عزیزانم مریض شده بودن و واسه یک عزیزم هم یه گرفتاری پیش اومده بود.

چهار نفری که یکیشون یه طفل یکی دو ساله هست و واسه من خیلی عزیزه.

یکی از عشق های زندگیم هم مشکل ریه پیدا کرده. لعنت به این سرماخوردگی و آنفلوانزا ها که ریه اش رو درگیر کرد.

این آلودگی هوا هم که شده نور علی نور.

دیروز به نقطه ای رسیدم که اسمش سرگردانی بود. اندوه و کلافگی بود.

اما...

وقتی کمی فکر کردم، دیدم اینا همش امتحان الهیه.

یادمه هفته پیش سر کلاس دینی، معلمم حرف جالبی می زد. می گفت امتحان های الهی که همیشه با قرار گرفتن مشکلات لاینحل و بزرگ سر راه آدم نیست که. ما از وقتی که بیدار میشیم دائماً مورد آزمایش خداوندیم. از چیزای کوچیک مثل برداشتن شئی که روی زمین افتاده یا کمک به یه فرد مسن برای جا به جا کردن وسایلش بگیر تااا الی آخر.

همیشه توی اوج ناراحتی هام و وقتی یأس وجودمو می گیره، به این فرموده خدا فکر می کنم که: ما انسان را در سختی آفریدیم.

چه میشه کرد؟ باید مقاوم بود.

باید تحملمون رو ببریم بالا و صبر پیشه کنیم.

در قرآن اومده:

اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً

(به راستی که با سختی آسانی است)

من به شدت به این آیه اعتقاد دارم.

بگذریم.

حالا هم اومدم بگم من فردا عازم زیارتم. می خوام برم به درگاه خانم حضرت معصومه سلام الله علیها.

البته اگه قابل باشم و خانم منو طلبیده باشن.

بعد از این همه دوری و دلتنگی که هر روزش هوای عطر حرمشون رو داشتم، اصلا باورم نمیشه می خوام برم پابوسشون.

نمی دونین چه حالی ام. بغض گلومو گرفته. قلبم داره از جا کنده میشه.

ان شاءالله بعد از اونم قسمت بشه برم پابوس آقا امام رضا. ان شاءالله.

اومدم طبق رسم و رسوم، حلالیت بگیرم که می خوام برم سفر.

ان شاءالله روزی شما هم بشه.

برای همگیتون دعا می کنم. البته اگه خانم منو قابل بدونن.

ان شاءالله هر چی خیر و صلاحه قسمت همه بشه و همه به حاجت دلشون برسن، منم توشون.

پسندها (20)

نظرات (16)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
24 آذر 98 17:05
توکل کن به خدا🌷
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما
این که کار همیشگیمه
فاطمهفاطمه
24 آذر 98 17:26
سفر بی خطر زهرا کلی
برای همه کنکوریا و من و خودتم دعا کن.
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
حتما. تو رو که مخصوص دعا می کنم
مامانمامان
24 آذر 98 18:53
التماس دعا زهرا خانوم⁦❤️⁩
زهرا‌بانو
پاسخ
محتاجیم به دعا
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
24 آذر 98 20:02
سفر بی خطر زهراگلی❤️
انشالله به هر چیزی که میخوای برسی❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت بهار
همچنین
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 آذر 98 20:02
به سلامتی ان شاءالله .
ماروهم دعا کن خواهری
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
حتما عزیزم. یه دعای مخصوص واسه تو می کنم آبجی خوشگلم
مامان پریمامان پری
25 آذر 98 8:13
التماس دعا خیلی 
چقدر قشنگ نوشتی و درست😍
شاد باشی همیشه عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
محتاجیم به دعا
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
25 آذر 98 14:25
سفر بی خطر عزیز دلم😘😘😘
همه رو دعاکن به خصوص دانش آموزا و کنکوری ها رو🌸
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت
دعا کردم
همتونو دعا کردم عزیزم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
26 آذر 98 6:59
💚💜💞💚💞💜💚💞💜💞💚
mahsamahsa
26 آذر 98 11:23
زهرای گلم التماس دعا دارم عزیزم انشالله همه ی مشکلات به لطف خدا حل میشه همیشه به زیارت و شادی دختر مهربون😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله مهسا جونم
خیلی دعاتون کردم

26 آذر 98 22:44
واقعاً گل گفتی زهرا جان
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون

28 آذر 98 18:06
وبلاگ خیلی قشنگی داری زهراجان😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهسا جون
طاهرهطاهره
29 آذر 98 2:44
زیارت قبول عزیزدلم،من مشهدم ولی مدتهاست نتونستم حرم برم،خ گرفتاروکم لیاقتم😔
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون خاله جان
این حرفا چیه؟ خوش به سعادت شما که مشهدین من چند ساله نرفتم
هر وقت قسمتتون شد تو رو خدا دعا کنین آقا ما رو بطلبه

29 آذر 98 19:36
سفر بخیر خاله ارامی😍😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جونم
تو هم دعا کردم

29 آذر 98 19:41
ممنون مهربون😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
زهرا‌بانو
پاسخ
بوس
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
29 آذر 98 23:54
قلمت زیباست زهرا بانو اکه ادامه بدی حتما نویسنده معروفی میشی ان شاءالله  🙏
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
ان شاءالله
mahsamahsa
30 آذر 98 10:37
عزیزم خیلی ممنونم که دعامون کردی خدا به خاطر دل مهربونت هر چی که بخوای رو بهت میده انشالله😘
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم، بالاخره سفارش کرده بودین، وظیفم بود دعای مخصوص کنم
ان شاءالله که همینطوره
ممنونم