زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

چهارمین سالگرد وبلاگم

1398/10/5 14:35
نویسنده : زهرا‌بانو
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام.

خوبین؟

مرسی از نظرای خوب و پر انرژی که برام می فرستین.

خب خب خب. همونطور که گفته بودم امروز تولد وبلاگمه. یعنی در واقع الان 4 سال شد که من وبلاگ دارم.

البته یه وبلاگ دیگه هم داشتم که فکر کنم آذر 94 زده بودمش. ولی خب دیدم یه خورده طبق خیالات دارم توش می نویسم و واقعیت نداشت، این بود که حذفش کردم.

الانم که تولد وبلاگمه دیگه.

اینم کیک تولد برای شما. فقط کادو ها رو زود رد کنین بیاد که وقت نداریم. شوخی می کنما.

و اما از هفته اول دی ماه بگم.

ما کلا این هفته رو تعطیل بودیم. خوش به حالمون بودا مگه نه؟

درسته که روحیه ام بهتر شده، ولی این هفته هیچ کار مفیدی انجام ندادم. فقط فیلم دیدم.
یعنی خب برنامه امتحانی ما رو هنوز ندادن. وگرنه

می نشستم پای درس و مشقم. خودتون می دونین که بنده چقدررر بچه زرنگ و درسخوانی تشریف دارم؟

خلاصه.

کشکت ماسته.

خخخ.

خب دیگه چی بگم. بذارین فکر کنم ببینم اتفاقی بوده که بنویسم یا نه.

آهان آهان چرا.

تولد آقا محمد شوهر خالم دوم دی بود.

از همینجا بهشون تبریک میگم. عمو جان تولدتون مبارک. ان شاءالله بتونین خاله لیلای گل منو خوشبخت کنین و براش یه همسر نمونه باشین و به همه آرزو های مشترکتون برسین.

میگن قراره بارون بیاد. هوا هم ابریه. ولی خب هنوز که خبری نیست.

من دوست دارم هوا خوب شه و آلودگی برطرف.

ولی خب نمیشه گفت از اینکه مدرسه ها تعطیل بشه خوشحال نمیشم و مثل بقیه بچه ها نتوی فکرش نیستم.

اما خب خودخوری نمی کنم و اگه تعطیل نشیم ناراحت نمیشم. چون خیلی هم مهم نیست. بالاخره باید بریم مدرسه دیگه. این تعطیلیا باعث شده از درسا خیلی عقب بیفتیم ما.

همین دیگه. گفتم بیام پست تولدو بذارم که قولشو داده بودم.

شما هم کیک میل کنین. کامتون رو شیرین کنین عزیزانم. خیلی خوش اومدین به پست تولدی ما. امیدوارم اوقات خوشی رو پیش ما بگذرونین.

می بینین منو چه جَو گرفته؟

خیلی خب. دیگه زیاد نوشتم. بفرمایین قسمت کامنت دونی و ما رو خوشحال کنین.

ممنون.

خوش باشین.

بعداً نوشت: راستی امروز تولد دختر داییم بهاره جون هم هست. بهش تبریک میگم.

پسندها (13)

نظرات (12)


5 دی 98 14:36
مبارککککککککککککککککککککککککههههههههههههههه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عشقم
و مرسی که اولین نظرو دادی، خیلیی خوشحال شدما
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 دی 98 14:40
تولدش مبارک باشه گلم ان شاءالله تک تک صفحات وبت پرباشه از خاطرات خوب...
چه کیکای خوشمزه ای نوش جونتون
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز گلم
لطف کردی نظر دادی

5 دی 98 14:47
مبارک باشه زهراگلی♡<>♡
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهسا گلی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
5 دی 98 14:59
چه کیکایی💖💖
تولد وبت مبارک😉😆😆
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی قشنگم

5 دی 98 15:04
مبارک باشه عزیزم
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون گلم
نازینازی
5 دی 98 15:16
تولد وبت مبارککک باشه خوشگل خانم خیلی خیلیی خوش حالم که دوستی که به خوبی تو دارم🤩😉😇😊😍
خوشمزه ها هم نوش جونت😋😋
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی عزیز دلم منم همینطور
مرسی از اینکه نظر دادی

5 دی 98 15:30
مبارک باشه تولدا 🎂
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون

5 دی 98 16:34
تولدش مبارک زهرا آبجی
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون داداش
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 دی 98 17:55
تولد وبت مبارک باشه
عجب کیکهایی😋😋
خوش باشی زهرای عزیز و مهربون
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزدلم
شما لطف دارین به من

5 دی 98 18:00
۴ساله شدن وبت مبارک زهرا جون
انشاالله همه ی پستای وبت پر از شادی و اتفاقای خوب باشه
و امیدوارم امتحاناتت روهم یکی پس از دیگری عالی عالی بدی👍👍
 
زهرا‌بانو
پاسخ
قربانت
مرسی از نظر خوب و پر انرژیت
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
5 دی 98 20:48
تولد وبت مبارک امیدوارم روز به روز به دنبال کننده هات اضافه بشن🎉🎇🎊🎆🎂🎁🎀🎉🎇🎊🎆🎉🎇🎊🎆🎂🎁🎂🎁🎂🎁
کیک ها هم نوش جونتون عزیزم🎂🎂🎂🎂😋😋😋😋😋😘😘😘😘
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت مرسی فاطمه جون
مامان فاطیمامان فاطی
6 دی 98 9:01
مبارکهههه خانومی
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم