زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

آخرین پست مهر 1398

1398/7/29 21:26
نویسنده : زهرا‌بانو
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

خوبید دوستان؟

چه خبر؟

از ما که خبر خاصی نیست. جز روزمرگی.

مدرسه، درس، امتحان و امتحان و امتحان.

خسته شدم دیگه. هر روز امتحان داریم. اونم نه یکی، شده یه روز سه تا داشتیم.

بی حوصله ام راستش.
این چند روزم اصلا حالم خوش نیست.

از پنجشنبه ای سرما خوردم و دائم دارم بد تر میشم. سر دردامم دوباره شروع شده لعنتی.

امروزم رفتیم تو مدرسه نشستم رو زمین خشک. تا یه مدت که کلیه دردم اود کرده بود باز، حالا هم کتفم درد می کنه. فکر می کنم بد نشسته بودم.

اوه اوه! حالا حتماً میگین خدا صبرم بده با این همه معضل که پیدا کردم، نه؟

بگذریم، که کارم شده گفتن: غر غر ممنوع، به خودم.

واقعا چه دنیاییه ها!

الان دوازده ساله که دارم درس می خونم.

حالا با هر سختی و مشقتی که بوده باشه، که اگه بخوام تعریف کنم میشه مثنوی هفتاد من.

فقط یه امید باعث شده که بتونم این روزای کسالت آور رو تحمل کنم:

اینکه حتما یه روزی موفق میشم ایشالا.

انشاالله اگه تو کنکور رتبه دو رقمی بیارم و یه دانشگاه خوب قبول شم هم تمام این خستگی ها از تنم در میاد.

فکر نکنین حالا همینجوری نشستم و فقط حرفشو می زنم و هیچ حرکتی نمی زنما. نه والله.

خودمم می دونم با حرف نمیشه به هدفم برسم و با یه گل بهار نمیاد.

رفتم دنبال کتاب تست.

انشاالله خدا هم یاریم می کنه، مثل روز برام روشنه. توکلم فقط به خودشه.

خدا خودش جواب بنده هاشو میده قربونش برم.

از خودش می خوام ایمان هممون رو قوی، تنمون رو سالم، دلامون رو شاد و لبامون رو خندون کنه.

آمین یا رب العالمین.

پسندها (15)

نظرات (18)


29 مهر 98 21:54
ان شاالله همیشه موفق باشی😚😚😍😍😍
راستی یعنی دو سال قبل از اینکه من به دنیا بیام؟
خسته نباشی😚
من ۵ ساله دارم میخونم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم، همچنین
بله من از مهر ماه 86 میرم مدرسه

البته اگر پیش دبستانی رو حساب کنیم، وگرنه سال 87 رفتم کلاس اول

29 مهر 98 21:57
من از مهر ماه ۹۴ رفتم فکر کنم 
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی! من اون موقع رفتم هشتم

29 مهر 98 21:57
۸۶ نیلوفر به دنیا اومد
زهرا‌بانو
پاسخ
بله می دونم البته اون اولای 86 هست مگه نه؟

29 مهر 98 22:18
البته اون ۸6 خرداد به دنیا اومد ۹۱رفت مدرسه کلاس اول یکسال زودتر ۵سالش بود رفت
زهرا‌بانو
پاسخ
آهان چه خوووب
خب منم زود رفتم دیگه، کلا نیمه اولیا یک سال زودتر از نیمه دومیا میرن مدرسه، این قانونه
نازینازی
29 مهر 98 22:51
ای جون دلمم ایشالله زود زود خوب شی و موفق باشی عزیزممم😍😍😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
همچنین
mahsamahsa
30 مهر 98 11:16
آرام عزیزم انشالله که به همه ی خواسته های قلبیت میرسی گلم
مدرسه هست و روزمرگی ولی وقتی رفتی دانشگاه حال و هوای درس خوندن خیلی فرق میکنه و هر چی بیشتر پیش بری مشتاق تر میشی به امید اون روز ها برای تو
انشالله که همیشه دلت شاد و تنت سالم باشه❤️❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله جان
انشاالله شما هم شاهد موفقیت های رادوین جان باشید
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
30 مهر 98 11:55
موفق باشی گلم😚
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
30 مهر 98 13:41
به امید عافیت و روزهای خوب و خوش و موفقیت ویژه در کنکور و تمامی مراحل زندگی .
زهرا‌بانو
پاسخ
سپاس از شما

30 مهر 98 14:23
کلا همیشه نیلوفر یکسال از همه کوچکتر الان همه ۱۲ یا ۱۳ سالشونه اون ۱۱ سالشه ۸۷ایه اشتباه تایپ شد
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی!
ببین منم درسته همسن بقیه دوستامم ولی از نظر قد و هیکل از همشون کوچیکترم

30 مهر 98 16:10
من یکبار رفتم تو کلاس نیلوفر گم شدم توشون همه جز بعضی دوستا ی نیلوفر غول بیابونی خودش خیلی کوچولوست 
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی
راستی خودش چرا دیگه آنلاین نمیشه؟ تو نی نی گپ بهش پیام دادم جوابم نداد

30 مهر 98 17:27
داره درس میخونه انگیلیسی فوله فوله ها ولی بازم میخونه
زهرا‌بانو
پاسخ
آفرین بهش، زبان خیلی خوبه و مفیده تو این دوره و زمونه
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
30 مهر 98 17:52
آرزوی موفقیت های روز افزون دارم واست زهرا جون😊😘💚💐🌷😘
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون عزیزم
همچنین

30 مهر 98 19:12
ولی زبانش خیلی خوبه یکبار رفته بود دیدن ملودی سال پیش قشنگ با آمریکایی ها انگلیسی حرف میزد
زهرا‌بانو
پاسخ
اوهوم خیلی خوبه
منم الان هفت هشت ساله میرم کلاس زبان

30 مهر 98 20:09
پس درس خونی حسابی😚😚😚😍😍
لابد ازینای کارنامه شدن رو نگاه نمیکنم چون مثل هر سالشون بیسته 😍
زهرا‌بانو
پاسخ
آره تقریبا
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
1 آبان 98 16:43
انشالله زودتر خوب بشی زهرا جون☺
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دل

1 آبان 98 22:18

1 آبان 98 22:18
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آبان 98 23:22
موفق باشی زهرا جان
زهرا‌بانو
پاسخ
شمام همچنین دوست من