زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

بازگشت پس از یک سال

1402/2/6 20:58
نویسنده : زهرا‌بانو
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

حالتون چطوره؟

نمیدونم چند نفرتون هنوز منو یادشه. اخه من یک سالی میشه که پستی ننوشتم. اما دورادور به نی نی وبلاگ سر میزدم. فکر میکنم چند نفر از دوستان جدید اومدن.

به هر حال من معرف حضورتون، زهرا هستم.

راستش تو این یک سال اتفاقات زیادی افتاد، هم خوب هم بد. اگه بخوام تعریف کنم به درازای یه کتاب میشه.

اما الان به طور مختصر یه چیزایی رو تعریف میکنم.

اول اینکه دیگه کمتر از 2 ماه مونده به تولد 21 سالگیم. راستش نمیدونم از این اتفاق چه حس دارم. از یه طرف بزرگ شدنه و به آینده نزدیک و نزدیک تر شدن. از یه طرفم از اون شور و حال نوجوونی تقریبا فاصله گرفتم. این روزا بیشتر درس میخونم و منطقی تر از قبل شدم. خلاصه که بلههه. کلی تغییر کردم.

و البته مهمترین تغییرم این بوده که

.

.

.

یه کوچولو بیا پایین تر

.

.

.

رسیدییی.

بله. اگه خدا بخواد یا این ترم، یا ترم دیگه توی مقطع کارشناسی فارغ التحصیل میشم. به زبون ساده تر یعنی به زودی لیسانس میگیرم. حالا بر طبل شادانه بکوبید.

دیگه... چیزی که گفتنی باشه یادم نمیاد.

آهااان چرا.

عیدتووون مبارک. البته با پنج هفته تاخیر.

ماه رمضون پر برکت هم از دوم فروردین شروع شد و جمعه اول اردیبهشت تموم شد. شنبه دوم اردیبهشت هم که عید فطر بود.

همین دیگه.

شاااد باشید.

پی نوشت: نمیدونم دوباره کی دلم هوای اینجا رو بکنه و بیام پست جدید بذارم. این جانب بسیار بسیار بسیار تنبل میباشم.

پسندها (9)

نظرات (21)

حسین
7 اردیبهشت 02 19:33
سلام آبجی زهرا خوب هستین؟؟
خب من که از نی نی وبلاگ رفتم 😂
امروز پس از قرنی سر زدم دیدم شما پست گذاشتید 
ماشالله چقدر زود گذشت ما کنکور شما رو هم یادمونه حالا خودمون کنکوری شدیم البته پشت کنکوری میشم 😂:-
دیگه فکر کنم خیلی از اونها که دو سه سال پیش بودن نیستن من جمله خودم 
ان شاء الله در زندگی و تحصیل موفق باشید 🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام داداش حسین.
بله واقعا زمان زود میگذره. انشالله شما هم توی کنکور بهترین نتیجه رو بگیرین و موفق باشین. اگه اشتباه نکنم شما دوست داشتین پزشکی قبول شین درسته؟
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
8 اردیبهشت 02 10:47
به به در چه مقطعی؟
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام پانیسا جون
خوبی؟
من شما رو کامل میشناسم خیلی خوشحال شدم پیامتو دیدم
در مقطع لیسانس عزیزم. یعنی اگه خدا بخواد امسال لیسانسم رو میگیرم.
AvaAva
8 اردیبهشت 02 19:54
به به زهرا خانم(نادیده میگیریم که کم و بیش میشناسمت😂)
خوش برگشتی^^
خودمم نبودم یه مدت دوباره اومدم
بهرحال خوشحالم که دوباره اومدی
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم
من شما رو میشناسم دوست نسرین بودی و فکر کنم گروه موسیقی بی تی اس رو دوست داشتی همونی که اعضای گروهش هفت نفرن. درسته؟
مرسی عزیزم اتفاقا منم خیلی دیر به دیر به وبلاگ سر میزنم
ممنون که پیام دادی خوشحالم کردی
AvaAva
8 اردیبهشت 02 19:58
زهرا جون من خیلی در این باره کنجکاو بودم ولی ازت نپرسیدم گفتم شاید دوست نداشته باشی دربارش حرف بزنی حالا اگه مشکلی نیست میتونم بپرسم خواهراتون چجوری فوت کردن؟ اگه دوست نداری جواب بدی اشکالی نداره💛
زهرا‌بانو
پاسخ
نه عزیزم چه اشکالی؟
خواهرام هردو قبل از اینکه به دنیا بیان چشمشون از این دنیا بسته شد. در واقع قلب نداشتن.
AvaAva
9 اردیبهشت 02 18:18
آره دوست نسرین بودم بی تی اس رو هم خیلی به اندازه نسرین دوست نداشتم ولی بازم

آخی):
زهرا‌بانو
پاسخ
چه خوب
از آشناییت خیلی خوشحال شدم آوا جون
mahsamahsa
9 اردیبهشت 02 19:34
سلام زهرا بانو 
عزیزم انشالله که همیشه موفق باشی و قبولیت در کنکور ارشد رو بهت به همین زودی ها تبریک بگیم🌷🌷🌷
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون
خیلی ممنونم از محبتتون شما همیشه به من لطف داشتین مرسی
حسین
9 اردیبهشت 02 19:39
بله دقیقا خوب یادتونه:-) 
دعا کنید شدیدا محتاجم 
این روزا بد دجار مشکللات مختلفم 😔
 
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما دعا میکنم. انشالله که توی بهترین دانشگاه قبول بشین
AvaAva
9 اردیبهشت 02 21:31
همچنین زهرا جون^^
مامان صدیقهمامان صدیقه
22 اردیبهشت 02 21:22
سلام زهرا خانم
خوشحالم ک بعد از مدتها پست گذاشتین
با اینکه مدتها نبودین اما فراموش نشدین💖
 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون
مرسی از کامنت زیباتون خیلی خوشحال شدم
دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم کوچولو هاتون همیشه شاد و موفق باشن
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
28 خرداد 02 17:16
سلام زهراجانم خوبی بسلامتی موفق باشی
منم تنبلم خیلی وقته ننوشتم  خدا به هم یه گل پسر دیگه هم داده.🙂
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله جون خوبین؟ وای چقدر خوشحال شدم کامنت شما رو دیدم خیلی دلم براتون تنگ شده بود
به به چقدر عالی تبریک میگم قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون انشالله
سایهسایه
31 خرداد 02 15:25
زهرا خانم عزیز حالت چطوره ! امتحانات ما تموم شده با یک تجدید قوا بر میگردیم به کار نوشتن 🌸🌸شما چطور؟بعد امتحانات چه خواهی کرد؟
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سایه جون خوبی گلم؟
نه امتحانات ما کماکان ادامه داره تا 12 تیر یعنی دقیقا یک هفته بعد از تولدم تموم میشه
راستش امسال تابستونم خیلی پره کلاسای مختلف ثبت نام کردم. شاید اگه وقت کنم آخرین رمانم رو هم تموم کنم انشالله.
شماهم موفق باشی عزیزم.
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
2 تیر 02 0:51
سلام زهرااا خوبی؟! وای چقدر خوشحالم برگشتی😍 منم همین چند روز پیش دوباره برگشتم نی نی وبلاگ و بعد یه سال پست جدید گذاشتم...
واقعا دلم برات تنگ شده بود چه خوب شد برگشتی
پیشاپیش تولدت مبارک! تولد پارسالت رو تقریبا یادمه. کیک خوشگلی داشتی!
فکر کنم اولین باری که باهات آشنا شدم ۱۹ سالت بود، وای کی باورش میشه زهرا انقدر بزرگ تر شده و الان یه بزرگسال حساب میشه؟
​​​​​وای مبارکه مبارکه چه خوب که لیسانس میگیری آفرین واقعا!
منم شدیدا تنبل شدم😂مهم نیست کِی، هروقت پست بذاری من با ذوق میام پستت رو میخونم❤️
درکل خوشحال شدم برگشتی زهرا
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام آنا جونم چطور مطوری شما؟
وااای خیلی خوشحال شدم که کامنتت رو دیدم مرسی برام نظر گذاشتی
منم خیلی دلم برات تنگ شدههه
(کلی قلب رنگی رنگی)
مرسی از تبریکت عزیزم آره دیگه زمان مثل برق و باد میگذره دقیقا دو روز دیگه تولد 21 سالگیمه
شاااد باشی عزیزم
سایهسایه
3 تیر 02 22:36
وای من باید ۱۲ تیر برم مدرسه🙄🙄😂(گریه و اخم)
(مدرسه اجبار کرده تموم بودجه بندی ترم اول رو توی تابستون درس بده و ترم دوم رو توی مهر و ابان بقیه اش بشینیم برای المپیاد بخونیم...)
زهرا‌بانو
پاسخ
بالاخره برای موفق شدن باید فقط تلاااش کرد دیگه سایه جون منم امسال تابستون از 10 تیر کلاسام شروع میشه تا 18 شهریور دیگه عملا تابستونی نمیمونه برام
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
4 تیر 02 2:29
واییی چقدر زود
پیشاپیش تولدت مبارک!
گوشیت ایموجی هارو میخونه؟ یا میخوای برای ایموجیارو بنویسم؟ هیچ مشکلی نداره برام هرکدوم راحت تری رو بگو
اگه مشکلی تو نوشتارم هست بگو حتما اصلاحش میکنم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
نه نمیخونه گلم (لبخند) برای همین با چند تا از بچه ها این روش رو ابداع کرده بودیم که مثلا ایموجی هایی که دوست داریمو توی پرانتز بنویسیم کار باحالی بود به نظرم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 02 22:18
چه جالب(لبخند) منم حتما همین کار رو میکنم
زهرا‌بانو
پاسخ
عالیه (قلب)
نازلی
2 شهریور 02 22:16
من روم نمیشه حرفی بزنم (خجالت) بشدت دلم برات تنگ شده بود امروز و نمیدونستم چجوری پیدات کنم، اسمتو سرچ زدم تو گوگل وبلاگتو آورد خداروشکر...من نازلیم، زهرا اگه یادت باشه... تولدت پساپس مبارک باشه... اون سال که هیجده سالت بود و کنکور داشتی چقد حسرت میخوردم، امسال منم هیجده سالم شد و کنکور دارم... من خیلی وقته وبلاگمو دیلیت زدم و نمیام اینجا... ولی بشدت دلم تنگ شده بوداااا خیلییی زیاد... متاسفانه شماره ات رو هم گم کردم، این آیدی تلگراممه، اگه تلگرام داری بی زحمت یه پیام بده به من خیلی دلتنگتم عزیزم...
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزمی مهربونم منم دلم برات یه ذره شده. من شمارتو دارم اما تلگرامم پیام میدم حتما. تو یکی از عزیز ترین دوستامی و هیچوقت فراموشت نمیکنم
نمیدونم نتیجه کنکور اومده یا نه ولی امیدوارم اون رشته و دانشگاهی رو قبول بشی که دلت میخواد برات بهترینا رو میخوام
وای نازلی به خدا منم دیگه حوصلم نمیکشه بیام وبلاگ. دیگه اون حال و هوا رو نداره چون همه بچه ها نمیان.
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 02 13:13
چطورييييييي
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام عزیزممم
خوبی تو؟
منم خوبم قربونت
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 02 13:14
مباركه خوشگلمممم منم سال ديگ ميرم دبيرستان... بزرگ شدماااا
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی
ای جان دلم اره ماشالله. زمان مثل برق و باد میگذره هممون بزرگ شدیم دیگه. موفق باشییی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
4 مهر 02 17:48
چخبرا دلم واست تنگ شده بود
زهرا‌بانو
پاسخ
سلامتی عزیزم
منم دلم برات یه ذره شده
خودت خوبی؟ چی کارا میکنی؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
7 مهر 02 14:54
بدنيسم قراره برم تيزهوشان و اينا درگير اونم
زهرا‌بانو
پاسخ
واااییی چقدر عالی کلی خوشحال شدم برات مطمئنم تو موفق میشی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
8 مهر 02 23:15
فدات بشم تو چيكارا ميكني
زهرا‌بانو
پاسخ
قربونت
هیچی هفته پیش کلاسام شروع شد میرم دانشگاه