زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

خبر قبولی در کارشناسی ارشد

1402/7/5 21:48
نویسنده : زهرا‌بانو
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی بعد از مدت های طولانی به دوستای قدیمی و جدیدمون.

حالتون چطوره؟

من که عالی ام.

راستش این مدت اتفاقات خوب و خوشحال کننده ای نیفتاد. برای همین از نوشتن فاصله گرفته بودم و نمیخواستم پست بذارم.

اما الان یه خبر توپ دارم که مطمئنم شما رو هم مثل من شاد میکنه.

من در سن 21 سالگی، یعنی یک سال زودتر از زمان مقرر لیسانسم رو گرفتم. در واقع کارشناسی رو توی شش ترم خوندم (برای اونایی که هنوز وارد دانشگاه نشدن میگم که همه لیسانس رو چهار ساله و توی هشت ترم میخونن)

ولی من به کمک خدا و تشویق ها و حمایت پدر و مخصوصا مادرم موفق شدم یک سال زودتر تمومش کنم.

پارسال بهمن ماه کنکور ارشد دادم و به لطف خدا همین رشته خودم یعنی ادبیات انگلیسی قبول شدم.

از امروز صبح کلاسام رسما شروع شد و رفتم دانشگاه.

گفتم این خبر شادی بخش رو به شما دوستان همراه بگم و با هم بر طبل شادانه بکوبیم.

همین دیگه.

شاااد باشین.

پسندها (6)

نظرات (12)

Hossein (-:Hossein (-:
5 مهر 02 21:57
سلام بر آبجی زهرا 
به&zwnjبه مبارک باشه ان شاء الله با آرزوی موفقیت روزافزون منم از بزرگترین آرزو هام اینکه زودتر دانشگاه رو تموم کنم(خنده) 
منم از دو هفته دیگه دانشجو میشم (چشم قلبی) 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام داداش حسین
خیلی ممنونم
تبریک میگم خیلی خوشحال شدم. به سلامتی انشالله
چه رشته ای؟
Hossein (-:Hossein (-:
6 مهر 02 9:47
مدیریت مالی میخواستم پزشک بشم مثلا (خنده)
تو وبلاگم دربارش صحبت کردم 
زهرا‌بانو
پاسخ
مدیریت مالی هم رشته خیلی خوبیه من مادرم مدیریت صنعتی خونده دوستم مدیریت بازرگانی. کلا رشته های مدیریت خوبن
براتون آرزوی موفقیت میکنم داداش حسین
سایهسایه
6 مهر 02 13:54
خداروشکر خداروشکر زهرای عزیزتر از جانم موفق شده که یکی بکی پله های ترقی رو با ارده و استعداد و پستکار مخصوص خودش طی کنه  خداروشکر موفق باشید همیشه
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنون مرسی از محبتت انشالله تو هم همیشه موفق باشی عزیزم
سایهسایه
7 مهر 02 14:28
اهم اهم سایه بودیم...لبخند
زهرا‌بانو
پاسخ
بالاخره سایه یا فروغ؟ (لبخند)
madeline
7 مهر 02 14:46
سلام سلام سلام
وای دلم خیلی تنگ شده بود(چشم قلبی)
خوبی؟
خیلی تبریک میگم بهت آبجی جون(قلب)
آبجی باهوش و با استعداد و درسخون خودمی دیگه(چشم قلبی)
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام آبجی کوچیکه ی خودم
چطوری؟ منم دلم برات تنگ شده بود
مرسی از تبریکت عزیزم انشالله تو هم همیشه موفق باشی
راستی تو چه کردی؟ امسال کنکور دادی؟
madeline
7 مهر 02 21:55
مرسیییی عزیزم(قلب قرمز)
آره کنکور دادم امسال منتظر اعلام نتایج نهاییم
زهرا‌بانو
پاسخ
به سلامتی عزیزم
انشالله نتیجه اش همونی باشه که میخوای
سایهسایه
7 مهر 02 23:00
سایه با مود فروغ انشالله هفته اینده پروین اعتصامی چشمک

(فروغ خانم با رویاها قدم میزنه 
پروین میگه مودب باش بچه !)
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی. آره دقیقا
ولی من عاشق فروغ و شعراشم
mahsamahsa
8 مهر 02 15:04
سلام زهرا جان عزیزم 
خدا رو هزاران بار شکر و چقدر از خوندن این پستت خوشحال شدم آفرین و مرحبا بر دختر توانای نی نی وبلاگ بهت افتخار میکنیم و آرزوی موفقیت و سربلندی برات دارم عزیز دلم💜💜💜
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله مهربونم
خیلی خیلی ممنونم از تبریکتون
انشالله آقا رادوین هم همیشه موفق باشه
مامان فاطمهمامان فاطمه
10 مهر 02 10:23
سلام زهرا جان...تبریک میگم خانووووم....دلتنگت بودم
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام خاله فاطمه ی عزیزم. خیلی ممنونم. منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود
سایهسایه
19 مهر 02 22:24
بعد دقیقا یکسار دوباره استارت نوشتن رو زدم ..میخونی دیگه؟چشمک و لبخند
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما عزیزم. انشالله
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 مهر 02 23:35
زهرای عزیزم من برگشتم!❤️ خیلیییی خوشحال شدم برات تو واقعا نابغه ای❤️ خیلی بهت افتخار میکنم انشالله همیشه همینجوری طوفانی پیش بری😍😍😍 
راستی منم دانشگاه قبول شدم😎😍
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام نوشین عزیزم
قربونت برم ممنونم منم برات از خدا بهترینا رو میخوام
بلههه همین الان دیدم پستتو هر چقدر از خوشحالیم بگم برات کمه انشالله موفق باشی
مامان پسملامامان پسملا
16 فروردین 03 1:10
انشاالله موفق باشین زهرا خانوم عزیز
التماس دعا
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطف شما❤
محتاجیم به دعا