زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

سالگرد ازدواج بهترین پدر و مادر دنیا

1400/10/23 19:30
نویسنده : زهرا‌بانو
425 بازدید
اشتراک گذاری

پدر و مادرم قوی ترین و لذت بخش ترین نت های سمفونی زندگی من هستند
سالروز ازدواجتون مبارک!

-----

همه چیزی که من هستم به خاطر شما دو نفره
در این روز خیلی خاص می خوام بدونید شما دنیا رو برای من معنا بخشیدید
سالگرد ازدواجتون مبارک مامان و بابا!

-----

مشکلات و سختی ها اومدن و رفتن اما شما هنوز محکم و عاشق تر از همیشه هستید
سالگرد ازدواجتون مبارک بهترین پدر و مادر دنیا!

-----

زیباترین چیز در این دنیا دیدن لبخند پدر و مادرم است و این باعث افتخارمه که بتونم لبخندی روی لب های شما بنشونم
سالگرد ازدواجتون مبارک مامان، بابا!

پ.ن: عکس استاتوسم به مناسبت امروز. 

پسندها (10)

نظرات (8)

kosarkosar
23 دی 00 20:22
سالگردشون مبارک باشه❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی کوثر جون

23 دی 00 22:17
مبارک باشه، ایشالا  سالگرد هزار سالگی ازدواجشون
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو. ممنونم

23 دی 00 23:29
مبارکه💕😇
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم

24 دی 00 10:43
Happy ! 👑👸🏻🌸
زهرا‌بانو
پاسخ
Thank you
سایهسایه
24 دی 00 23:27
سلام خوبید؟
خیلی خوشحالم دوباره پست گذاشتین😘 (کلی استیکر قلب)
خیلییییی(استیکر چشم قلبی)
من فردا ( یعنی فکر کنم امروز 😊 استیکر لپ گلی)
امتحان فیزیک دارم ، انشالله فردا رمانم رو میزارم😍 استیکر چشم قلبی 
 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سایه جون (لبخند)
خیلی ممنونم از شمااا (گل گل گل)
آخی ایشالا توی امتحانتون موفق بشین
منتظر رمانتون هستم
HelenHelen
25 دی 00 23:12
سلااام زهرا بانو
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام هلن گلم. خوبی؟
HelenHelen
25 دی 00 23:12
مبارک باشه زهرا جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی عزیز دل
مامان آنیلمامان آنیل
1 بهمن 00 15:47
مبارکه🌹🌹🌹🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنونم