زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

پستی از جنس پاییز و زمستون

1400/10/5 21:38
نویسنده : زهرا‌بانو
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام. 

چطورین دوستان؟ 

من بعد از یک ماه اومدم. 

میخوام از 15 آذر تا امروز که 5 دی هست رو تعریف کنم. 

15 آذر بالاخره طلسم شکست و بعد از مدت ها با صد تا ترفند از جانب بابام و هزار تا دلشوره خودم، رفتم و اولین دوز واکسن سینوفارم رو زدم. یعنی بابام گفت فقط تا 15 آذر وقت هست که دوز اول واکسن ها تزریق بشه و منو برد مرکز واکسیناسیون. البته من آخر وقت رفتم که خیلی هم خلوت بود. 

حالا بهم گفتن باید 13 دی برم دوز دوم رو بزنم. ولی من از 11 دی تا 20 دی امتحان دارم، بعدش میرم. 

16 آذر روز دانشجو بود و دومین روز دانشجوی من. عکس استاتوسم به مناسبت روز دانشجو رو هم گذاشتم. 

اون روز مامان جانم لطف کرد برام گل و شیرینی خرید. ولی متاسفانه یادم رفت بهش بگم ازشون عکس بگیره. 

25 آذر با خانواده پدری شب یلدا رو پیش پیش برگزار کردیم و 30 آذر که دقیق شب یلدا بود با خانواده مادری عزیزم. 

اینم عکس میز شب یلدای ما. طبق معمول از هنرمندی های خاله رویا بود. 

امروزم که 5 دی هست و... 

ششمین سالگرد وبلاگ منه. 

گرچه با شروع دانشگاه دیگه زیاد وقت نوشتن ندارم، ولی خیلی خوشحالم که یه جایی مثل اینجا هست. من اینجا کلی دوست پیدا کردم که چند تاشون جزو دوستای صمیمی واقعیمن. 

میخوام از تموم 196 دنبال کننده ام تشکر کنم که این شش سال در کنار هم بودیم. 

و در آخر... 

امیدوارم خواسته هاتون بشه داشته هاتون. 

پسندها (19)

نظرات (19)


5 دی 00 21:58
سلام مهربونمممممممم😍
ووییی خداااااا! بالاخره پست گذاشتیییی(قلب قرمز) 
و ووییی خداااااا روزت پونصد دفعه مبارک(بوس) 
یلدات هم شونصد دفعه مبارکک(گل رز قرمز) 
بالاخره واکسن زدیییییییییی، مبارک باشه خوشگلم(دسته گل) 
 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلااام بوس
چطوری عزیزم؟ 
واااای مرسی از تبریکات قلب و بوس
خیییلی خوشم اومد که واسه استیکر هایی که گذاشتی توضیح دادی مرسییی
خیلی گلی
سایهسایه
5 دی 00 22:00
خیلی ممنون و تبریک میگم 
خوشحال میشم اولین رمان سایه بانو رو مطالعه و درموردش نظر بدید
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
حتما
اسم رمانتون چیه؟
HelenHelen
5 دی 00 22:14
سلام زهرا جون 😍
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام هلن جونم خوبی؟
HelenHelen
5 دی 00 22:15
روز دانشجو مبارک 🥳
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی عزیزم
HelenHelen
5 دی 00 22:15
یلدا مباررررررررک 🥳
زهرا‌بانو
پاسخ
یلدای شماهم مبارک البته با تاخیر
HelenHelen
5 دی 00 22:16
دوز اول واکسن هم مباررک😅
زهرا‌بانو
پاسخ
مرررسی گلم
HelenHelen
5 دی 00 22:17
😍شش سالگی وبلاگتون مبارک زهرا جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی مهربونم
HelenHelen
5 دی 00 22:19
تو درسات موفق باشی زهرا جونم 😘
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خانومی شماهم همینطور

5 دی 00 23:06
سلاااام زهرا جون💕
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سلام ریحانه جون

5 دی 00 23:07
همیشه به خوشی 🌸
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم همچنین

5 دی 00 23:08
روز دانشجو و یلدا هم مبارک 🥰✨
البته با تاخیر😇
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
یلدای شما هم با تاخیر مبارک

5 دی 00 23:10
راستی ۱۹ سال و ۵ ماهگیت مبارک 🌹🌹🌹
ششمین سالگرد وبلاگت هم مبارک 😇🥰✨
زهرا‌بانو
پاسخ
مرررسییی گلم
سایهسایه
5 دی 00 23:48
روز های سپید من 
تو موضوعات مطالب به ترتیب هست
زهرا‌بانو
پاسخ
حتما میام میخونمش
✿•selva•✿✿•selva•✿
6 دی 00 7:55
سلام زهرای عزیزم😍
شش سالگی وبلاگ مبارک عزیزم💖
یلدایت هم مبارک 😘
روز دانشجو هم مبارک
انشالله تو زندگیت موفق باشی
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سلوا جونم خوبی؟
یه دنیا مرسی
ایشالا تو هم همیشه شاد و موفق باشی عزیز دل
✿•selva•✿✿•selva•✿
6 دی 00 12:46
مرسی عزیز دلم😘

7 دی 00 19:18
سلام روزتون مبارک باشه البته باتاخیر
یلداتون مبارک باشه باز هم با تاخیر
و ان شاء االه که صدها یلدای دیگه رو در کنار خانواده جشن بگیرید🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام داداش حسین. ممنونم. یلدای شماهم با تاخیر مبارک 
آبجی مهناآبجی مهنا
13 دی 00 14:54
سلام 😍
چای زهرا جون من که فقط یک یا دو سال از خاطراتت رو خوندم ولی واقعا باهات خوش گذشت 🌈🎈
ممنون از آرزوی قشنگ و امیدوار کننده ات😍
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟
ممنونم شما لطف داری به من
آبجی مهناآبجی مهنا
13 دی 00 14:56
واقعاً خیلی خوش به حالت که اینقدر پر حوصله ای و ۶ ساله که داری وبلاگ نویسی می کنی ، من که فقط دوست دارم تو نی نی وبلاگ چت کنم و پست دوستام رو بخونم اصلا حوصله نمی کنم پست بزارم(خنده یواشکی 🤭)
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم منم این ترم که درسای دانشگاهم زیاد شده ماهی یکبار پست میذارم اصلا وقت نمیکنم که
در صورتی که سال های قبل هر هفته پست میذاشتم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 دی 00 14:20
سلام سلام مبارک باشه زهرا جون 😍😍😍❤️❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام گلم مرسی قربونت