زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

روز مادر 1400 مبارکااا

1400/11/3 15:37
نویسنده : زهرا‌بانو
425 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز با خیالت دلم روشنه 

هنوز فرصت عاشقی با منه 

به دستای گرمت قسم مادرم، که نبضم واسه دیدنت میزنه 

فدای تو و لحظه های دعات 

فدای تو و گرمی ربّنات 

لالایی بخون، ای تو آروم جون 

فدای تو و عطر خوب صدات 

کی مثل تو درمون درد و غمه؟ 

واسه زخمای زندگی مرهمه؟ 

میشینم کنار تو، حس میکنم هنوز بچمو سن و سالم کمه 

نگاهت گرم و تابنده و بی قرار 

صدات روشن و زنده مثل بهار 

منو تازه کن با دو خط خاطره 

دوباره بخند و دوباره ببار 

یه عمره خوشم با صدات مادرم 

دلم رو میریزم به پات مادرم 

خوشی های دنیا رو میخوام چی کار؟ 

واسم بسه عطر دعات مادرم 

روز مامان گلی خودم و همه مامانای نی نی وبلاگی مبااارککک. 

پ.ن 1: امتحانام 20 دی تموم شد و بعد از 10، 15 روز سخت تونستم یه نفسی بکشم. 

پ.ن2: یکشنبه پیش یعنی 26 دی دوز دوم واکسن سینوفارم رو تزریق کردم. 

پ.ن3: تا حالا 5 تا از درسام نمره هاش اومده که سه تاشو 20 شدم. راستش واقعا خوشحالم که دارم ثمره تلاشم رو میبینم. 

پ.ن4: بچه هااا میگن قراره دانشگاه ها هم مثل مدرسه ها حضوری بشه. ولی خدا کنه نشه. 

پ.ن 5: عکس استاتوسم و عکس گل هایی که برای روز مادر برای مادر بزرگم خریدیم. 

شاااد باشید. 

پسندها (12)

نظرات (8)


3 بهمن 00 15:42
روزشون مبارکاااا باشه زهرا جون😃💜
سایه شون همیشه مستدام♡
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
روز مامان شماهم مبارک

3 بهمن 00 15:42
۲۰۰ تایی شدنت مبارک
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییی گلم (کلی ذوق زده)

3 بهمن 00 16:15
روز مادر مبارک🥳🥳🥳❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی اسرا جون
روز مامان شماهم مبارک

3 بهمن 00 17:54
ممنونم❤🌸
زهرا‌بانو
پاسخ
💜

3 بهمن 00 19:04
روز شما و مادر گرامی تون و همه مادرا مبارک باشه 🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون داداش حسین
سایهسایه
3 بهمن 00 19:50
سلام زهرا خانم گل گلاب😃😃😃😃😃
چه خبرا؟
یادی از وب ما نمیکنی؟😅
به ترتیب :
۱_منم امتحاناتم تموم شد و خداروشکر دیگه تونستم یه نفسی تازه کنم 
۲_ به سلامتی&zwnj😊😊
۳_خسته نباشی منم تا جایی که نیدونم چند تاشو مطمئنم بیسته😉
۴_وا... چرا ؟ خوبه که؟
۵_ مبارکشون باشه و سایه هردوشون بر سر زهرا خانم مستدام باشه😘😘😘
با قلبی پر از محبت شمارو به خدای متعال میسپارم 😍😍😍
سایه🙂
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام سایه جان 
ببخشید من این روزا نمیدونم چرا عادت کردم کم میام وبلاگ. اتفاقا همش منتظر ادامه رمانتون هستم
مرسی از نظر زیباتون 
انشالله موفق باشین و تموم نمره هاتون 20 20 20 باشه 
با مهر و محبت: زهرا

4 بهمن 00 6:33
مبارک باشهههه
ایول ایشالا همه رو 20 بشی
 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلممم
mahsamahsa
7 بهمن 00 17:33
روز مادر رو با تاخیر خدمت مادر گلت تبریک میگم زهرا جان
خیلی خوشحال شدم که ثمره ی تلاشت رو در امتحاناتت با نمرات عالی میبینی
انشالله همیشه موفق باشی جانم❤️
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم از محبت شما خاله جونم
روز شما هم با تاخیر مبارک
انشالله موفقیت های آقا رادوین رو ببینید