زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

10 سال و 10 ماهه ی من، چه زود رفتی!

1399/10/17 20:18
نویسنده : زهرا‌بانو
260 بازدید
اشتراک گذاری

رفتی حالا به کی بگم خیلی دلم تنگه برات

میخوام یه بار ببینمت سر بذارم رو شونه هات

دوست داشتم با گلای سرخ میومدم به دیدنت

نه اینکه با رختِ سیاه و چشمای سرخ ببینمت

گل رو پرپر می کنم سر مزارت تا ابد بارونیه چشمای یارت

رفتی افسوس گل من چون در دل خاک

از تو یادگاریه چشمای نمناک

پائیز غریب و بی رحم اون همه برگ مگه کم بود؟

گل من رو چرا چیدی؟ گل من دنیای من بود

گلمو ازم گرفتی تک و تنهام زیر بارون

حالا که نیستی کنارم می زارم سر به بیابون

هنوزم بارون می باره تو میای انگار کنارم

خودتم بهتر می دونی مثل بارونم می بارم

پائیز غریب و بی رحم اون همه برگ مگه کم بود؟

گل من رو چرا چیدی؟ گل من دنیای من بود.

 

 

تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم اینو بهت گفته بودم نباشی دیوونه میشم 

زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم 

زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم

 (اگه تونستید برای شادی روح خواهرم یه صلوات بفرستید، ممنون)

پسندها (11)

نظرات (17)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
21 دی 99 18:00
وااااااایییییی &zwnjمبارکه آجییییییی هووووو
زهرا‌بانو
پاسخ
عزیزم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
21 دی 99 18:02
ای وااای خدارحمتش کنه غم آخرت باشه💔
صلوات هم فرستادم❤
منظورم از کامنت قبلی سنت بود آخه هنوز پستو نخونده بودم و نمیدونستم...💔💔💔
ببخش❤
زهرا‌بانو
پاسخ
عیب نداره گلم.
مرسی 
خدا عزیزانت رو برات حفظ کنه
RayaRaya
21 دی 99 18:15
خدا رحمتش کنه😭😭😭
حتما😪😘
 
زهرا‌بانو
پاسخ
خدا رفتگان شماهم بیامرزه عزیزم
ممنونم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 دی 99 0:54
زهرای عزیزم روح خواهری شاد باشه ، جای اون فرشته کوچولو الان تو بهشته 
آدمایی که میرن جاشون خیلی بهتر از جای ماست
ان شاءالله که دیگه هیچوقت دل مهربونت غم نبینه
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلم
خدا رفتگان شماهم بیامرزه
واقعا درست میگی خوش به حال اونهایی که سختی های این دنیا رو کمتر حس میکنن
مامان فاطمهمامان فاطمه
22 دی 99 7:22
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...روح فرشته کوچولوی بهشتیتون شاد🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون. خدا رفتگان شماهم بیامرزه

22 دی 99 11:59
سلام زهرا جون رمز مطالب قفل دارتون رو بدین مخصوصا ماله خواهراتون 
زهرا‌بانو
پاسخ
سلام اسرا جون. میخوای اونا رو بخونی؟
千.𝓏千.𝓏
22 دی 99 15:09
تسلیت می گم زهرا جان .
روحش شاد  و نامش گرامی .
ببخشید که بلد نیستم درست و حسابی درکت کنم 😔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم این چه حرفیه؟ ممنونم از تسلیت که گفتی
千.𝓏千.𝓏
22 دی 99 15:09
🖤🖤🖤🖤🖤🖤😢
اسرا
22 دی 99 15:39
سلام بله
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه رمزشون رو تا آخر هفته بر میدارم اگر دوست داشتی بخونی بتونی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
22 دی 99 19:37
آخی عزیزم خدا بیامرزدشون ناراحت نباش عشقم اون&zwnjالان توی بهشت جاش خوبه و شاده
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم خدا رفتگان شماهم بیامرزه 
mahsamahsa
23 دی 99 15:28
عزیزم خدا رحمتش کنه این دنیا به هیچ کس وفا نکرده انشالله که خدا تو رو زیر سایه ی پدر و مادرت حفظ کنه و همیشه موفق باشی💐
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله عزیز و مهربون😍
千.𝓏千.𝓏
27 دی 99 19:18
زهرا جون لطفا پست آخرم که قفله رو ببین رمزش هم 
زهرا
هستش 
زهرا‌بانو
پاسخ
باشه گلم
RayaRaya
27 دی 99 22:35
خواهرت امروز 10 سال و 10 ماه و 10 روزه شد😔😘
زهرا‌بانو
پاسخ
آره اگه زنده بود امروز 10 سال و 10 ماه و 10 روزش بود. خیلی سخته. 
RayaRaya
27 دی 99 23:16
خدا رحمتش کنه😔
چند سال پیش فوت کرد؟
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیزم
اصلا نشد این دنیا رو ببینه وای به خدا یادش میفتم جیگرم میسوزه ولی چاره چیه باید تحمل کنیم چون هر کسی بالاخره یه مشکلی توی زندگیش داره دیگه
RayaRaya
28 دی 99 14:43
آخیییی عزیززمممم😭😭
ببخشید ناراحتت کردمم😢
خداصبرتون بده🙁😔
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی عزیز دلم

1 بهمن 99 21:21
بمیرم برای دلت زهرا😔
زهرا‌بانو
پاسخ
خدا نکنه عشقم
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 بهمن 99 3:05
😍
زهرا‌بانو
پاسخ
🌹