زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

شعر باران

1399/8/21 13:35
نویسنده : زهرا‌بانو
260 بازدید
اشتراک گذاری

وای باران، باران!

شیشه پنجره را باران شست

از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ

میپرد مرغ نگاهم تا دور

وای باران، باران!

پر مرغان نگاهم را شست

خواب رویای فراموشیهاست

خواب را دریابم

که در آن دولت خاموشیهاست

من شکوفایی گل های امیدم را در رویا ها میبینم

و ندایی که به من میگوید

گر چه شب تاریک است

دل قوی دار

سحر نزدیک است

دل من در دل شب

خواب پروانه شدن میبیند

مهر در صبحدمان داس بدست

خرمن خواب مرا میچیند

آسمانها آبی

پر مرغان صداقت آبیست

دیده در آینه صبح تو را میبیند

از گریبان تو صبح صادق

می گشاید پر و بال

تو گل سرخ منی

تو گل یاس منی

نه، از آن پاک تری

تو بهاری

نه، بهاران از توست

از تو میگیرد وام

هر بهار این همه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ بهارانم تو

شاعر : حمید مصدق

پ.ن: من عاشق این شعرم. خیلی قشنگه! مگه نه بچه ها؟

پسندها (6)

نظرات (7)


21 آبان 99 14:17
بهله
خیلی زیباست
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی گلممم
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
21 آبان 99 14:59
ممنون زهرا بانو از اینکه این شعر زیبا را برایمان گذاشتی تا ما هم از زیبایی شعرش لذت ببریم و لحظه ای خوش بسازیم.
تیمه آخر شعرش که میگه تو گل سرخ منی به پایین بسیار زیبا بود.
دستت درد نکنه😍
مرسی به خاطر لطفت❤
زهرا‌بانو
پاسخ
خواهش میکنم گلم، کاری نکردم.
آره واقعا شعر قشنگیه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
21 آبان 99 15:33
وای چقدر قشنگگ
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی نسرین عزیزدلم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
21 آبان 99 20:24
راستی آبجی جون دیشب خوابتو میدیدم
زهرا‌بانو
پاسخ
ای جانم عزیزم، حالا چه خوابی دیدی؟

21 آبان 99 23:00
عزیز دلم!
مامانم هم عاشق این شعره
روز دختر برام خوند و توی دفتر حاطراتم هم برام نوشته
خلاصه اینکه مامانم مثل خودت خوش سلیقه است و منم این شعر رو خیلی دوست دارم
زهرا‌بانو
پاسخ
آخی عزیزم خدا مامانتو برات حفظ کنه
واقعااا مامانا ماهن
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 آبان 99 13:24
آبجي جونم يه ديقه بيا لطفا ني ني گپ
زهرا‌بانو
پاسخ
ببخشید عزیزم، الان کلاسم شروع میشه. عصری خودم بهت پیام میدم باشه؟ 
مامان مهلامامان مهلا
29 آبان 99 7:13
عالی بود زهرا جون
ازین شعرا بیشتر بذار مام بخونیم کیف کنیم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی خاله مهلا جان
باشه حتما میذارم بازم