زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

عید غدیر مبارک

1399/5/18 13:00
نویسنده : زهرا‌بانو
246 بازدید
اشتراک گذاری

غافل مشو از عید غدیر و برکات
امروز خدا گشوده است باب نجات
جبریل و ملائک همه با امر خدا
سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات

عید همگی مبارک.

پسندها (7)

نظرات (9)


18 مرداد 99 13:09
عیدتون مبارک آبجی زهرا 💐
انشالله موفقیتتون در کنکور
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شماهم مبارک داداش حسین
مرسی ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 مرداد 99 14:24
عشق من که اولین نفر بهم تبریک گفت😘😘😘

عیدتوهم مبارک نفسسسس❤❤❤
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسییییی عشق من
خوشحالم که تونستم خوشحالت کنم آبجی جون
دخـــــــتـــــــღـــــری بـــــا مــــــஐـــو های لـــخـــتدخـــــــتـــــــღـــــری بـــــا مــــــஐـــو های لـــخـــت
18 مرداد 99 17:43
عیدت مبارک میشه بپرسم اگه نابینایید چطور میبینید
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شما هم مبارک
ببخشید؟ متوجه سوالتون نمیشم.
من نابینا هستم کلا نمیبینم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
18 مرداد 99 23:12
عیدت مبارک ابجی زهرا گلمم😍💖
زهرا‌بانو
پاسخ
فدای تو
عید تو هم مبارک خواهری
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
19 مرداد 99 11:49
عيدت مبارك 😚😚
مهربونممممممممم😘🌹
زهرا‌بانو
پاسخ
عید تو هم مبارک قشنگم
مامان فاطمهمامان فاطمه
19 مرداد 99 12:58
عیدقشنگتون مبارک
یاعلی🌷
زهرا‌بانو
پاسخ
عید شماهم مبارک مهربون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
19 مرداد 99 16:48
آجي زهرا منظور اون دختره ك پرسيد اگه نابينا هستين چطور ميبينيد اين بود ك چطور پست ميزارين چطور ميفهمين ايكون ثبت كجاست چطور تم وبتونو عوض مكنين و...
زهرا‌بانو
پاسخ
عه واقعا عزیزم؟ خب اگه دوست دارین بدونین توی پست بعدیم براتون توضیح میدم همه اینا رو
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
20 مرداد 99 11:27
نه من قصد جسارت نداشتم فقط سوال دختره رو توضيح دادم
من خودم جوابشو ميدونم
نابينا ها يه خط مخصوص خودشون بنام خط بريل دارن😍
و الان اونقدر علم پيشرفت كرده كه نابينا ها هم از موبايل و تبلت و لپ تاپ و ويندوز استفاده كنن😊
زهرا‌بانو
پاسخ
نه عزیزم جسارت چیه؟ اتفاقا من اصلا از این سوالا ناراحت نمیشم چون نابیناییم رو مشکل خاصی نمیدونم که از بقیه مخفیش کنم
آره خدا رو شکر علم پیشرفت کرده انشاالله بازم پیشرفت کنه
آناهِل
25 مرداد 99 22:40
الان من بدنیا اومدم😍😍😍
دقیقا  همین الان⁦😍
زهرا‌بانو
پاسخ
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی دیری ریرینگ ماشالا دیریرینگ ماشالا
راستی توی اون یکی وبلاگم برات پست گذاشتم عزیزم خواستی برو ببین