زهرازهرا، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
Date of creation of my blogDate of creation of my blog، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
My membership dateMy membership date، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

🌹خاطرات یک بانوی روشندل🌹

قلبم را به ❤خدا❤ میسپارم، که او به شدت کافیست

مشکلات زندگی

1399/4/9 16:07
نویسنده : زهرا‌بانو
310 بازدید
اشتراک گذاری

استاد در شروع کلاس درس، لیوانی پر از آب را به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید : به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟

شاگردان جواب دادند تقریبا 50 گرم.

استاد گفت : من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقا“ وزنش چقدراست .

اما سوال من این است : اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شاگردان گفتند : هیچ اتفاقی نمی افتد.

استاد پرسید خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقی می افتد؟

یکی از شاگردان گفت : دستتان کم کم درد میگیرد.

استاد گفت : حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟

شاگرد دیگری جسورانه گفت : دستتان بی حس می شود عضلاتتان به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند و مطمئنا“ کارتان به بیمارستان خواهد کشید و از این حرف همه شاگردان خندیدند .

استاد گفت : خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است؟

شاگردان جواب دادند : نه پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود؟ در عوض من چه باید بکنم؟

شاگردان گیج شدند! یکی از آنها گفت : لیوان را زمین بگذارید.

استاد گفت : دقیقا“ مشکلات زندگی هم مثل همین است اگر آنها را چند دقیقه در ذهنتان نگهدارید اشکالی ندارد.

اما اگر مدت طولانیتری به آنها فکر کنید، اعصابتان به درد خواهند آمد، اگر بیشتر از حد نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود.

فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است. اما مهم تر آن است که درپایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید! به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشی که برایتان پیش می آید ،برآیید ...

دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری.

 زندگی همین است ...

پسندها (17)

نظرات (12)

یحیییحیی
9 تیر 99 16:15
زیبا
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
نازینازی
10 تیر 99 1:40
مثل همیشه عالیی👌🤩
زهرا‌بانو
پاسخ
مثل همیشه مرسیییی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 تیر 99 18:49
چقد قشنگ و زيبا توصيف شده بود. واقعا آموزنده بود♥♥♥♥
زهرا‌بانو
پاسخ
خوشحالم که خوشت اومد عزیزم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
10 تیر 99 19:46
واقعا زیبا بود استفاده کردیم
زهرا‌بانو
پاسخ
خدا رو شکر که خوب بوده مادر بزرگ جان

11 تیر 99 0:29
مثل همیشه فوق العاده و مملو از انرژی و دید مثبت و آرامبخش 
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی از نظر خوبتون داداش حسین
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 تیر 99 16:32
عالی بود زهرا جونم
زهرا‌بانو
پاسخ
مرسی آبجی مهربونم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 تیر 99 18:11
خیلی جالب بود
زهرا‌بانو
پاسخ
ممنون
✿•selva•✿✿•selva•✿
14 تیر 99 14:43
واقعا عالی
زهرا‌بانو
پاسخ
واقعا مرسی

14 تیر 99 22:09
بسیااار عالی!
عزیز دلت کیه؟
نیلا خله برگشتتت)
زهرا‌بانو
پاسخ
بسیاررر مرسی
فردا تولد مامان بزرگمه
واییییی نیلا گله برگشت؟ جیغغغغغ

14 تیر 99 22:14
ممنون که این نیلای فضول رو تحمل میکنی)
تولد مادربزرگت مبارک،ایشالا همیشه سایه اش بالاسر نوه های گلش مخصوصا ابجی زهرای خود خودم باشه!
زهرا‌بانو
پاسخ
آی خانوووم، به آبجی نیلای من نگو فضول، نیلای ما یه پرنسس واقعیه
و ممنون از نظر زیباش
نرگسنرگس
30 تیر 99 7:27
زهرا جان چرا مطالب تو رمز دار کرد ی؟؟؟
زهرا‌بانو
پاسخ
اگه بخواین رمزشو براتون میفرستم خاله جون
نرگسنرگس
30 تیر 99 12:20
بله حتما ، منتظر ارسال رمز هستم.
زهرا‌بانو
پاسخ
چشم، همین الان میفرستم